Dario Cvitanich

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 24, 2008 12:56 pm

Hij is hoe dan ook gecontracteerd voordat er ook maar enige duidelijkheid was over de toekomst van Huntelaar. Ajax wilde hem hebben, of Huntelaar nu weg zou gaan of niet.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di jun 24, 2008 12:57 pm

Op welke plek zou jij hem plaatsen in een team mét Huntelaar, Thomas? Want 6 miljoen voor een bankzitter lijkt me iets te veel van het goede.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 24, 2008 12:58 pm

Rechts of linksbuiten neem ik aan. Hij en Suarez mogen lekker zwerven... Als KJH weggaat moet er nog een topspits bij!
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 24, 2008 1:12 pm

Scherrer schreef:Op welke plek zou jij hem plaatsen in een team mét Huntelaar, Thomas? Want 6 miljoen voor een bankzitter lijkt me iets te veel van het goede.
Ik geloof dat Jesse het laatst al zei, maar het lijkt me geen goed idee om een speler keer op keer voor het Ajax-publiek te laten spelen op een plek die hem niet ligt. Dat gaat flink aan z'n zelfvertrouwen klagen. Als Huntelaar blijft zou ik hem gewoon de kans geven in de voorbereiding. Die jongen komt heus wel aan spelen toe.

Maar wellicht dat Van Basten weer een 4-2-3-1 systeem voor ogen heeft met Cvitanich achter Huntelaar?
Rishi schreef:Rechts of linksbuiten neem ik aan. Hij en Suarez mogen lekker zwerven... Als KJH weggaat moet er nog een topspits bij!
Neuh. Zie de serieuze interesse in Sulejmani en de woorden van Van 't Schip. Sowieso vind ik hem als buitenspeler een stukje minder dan als spits.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 24, 2008 1:19 pm

Serieuze interesse in Sulejmani? Volgens mij is er nooit iets concreet geweest hoor.....

En met zwerven bedoel ik dat hij ook achter KJH kan opduiken. Samen met KJH in de spits. Laat hem maar lekker zijn ding doen.

Overigens denk ik ook dat Van Basten 4231 wilt gaan spelen. Daarom zeg ik ook dat hij lekker kan gaan zwerven!
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 24, 2008 1:32 pm

Natuurlijk is de interesse in Sulejmani wel concreet.

Aristides

Bericht door Aristides » di jun 24, 2008 2:45 pm

Thomas schreef:Natuurlijk is de interesse in Sulejmani wel concreet.
Geloof ik ook dat was de interesse in de zeventienjarige Michael Laudrup ook en die kwam uiteindelijk ook naar Ajax, een "paar jaar later".

De interesse van de kant van Ajax zal wel concreet zijn, maar ik heb Sulejmani nooit horen zeggen dat hij juist naar Ajax wil, een of andere zaakwaarnemer brult dat wel, maar de speler zelf heb ik nooit gehoord. De derde partij is Heerenveen, geld is er genoeg, waarom onderhandelen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 24, 2008 2:46 pm

Thomas schreef:Natuurlijk is de interesse in Sulejmani wel concreet.
Geweest, denk ik.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » do jul 03, 2008 1:51 pm

Demosthenes schreef: De interesse van de kant van Ajax zal wel concreet zijn, maar ik heb Sulejmani nooit horen zeggen dat hij juist naar Ajax wil, een of andere zaakwaarnemer brult dat wel, maar de speler zelf heb ik nooit gehoord. De derde partij is Heerenveen, geld is er genoeg, waarom onderhandelen?
Je bent niet erg consequent in het trekken van je conclusies Demo. Wat zegt het mij dat Sulejmani zelf nog geen uitspraak heeft gedaan? Pieters doet dat ook niet en speelt straks ook bij psv.

Aristides

Bericht door Aristides » do jul 03, 2008 5:25 pm

goodfella schreef:
Demosthenes schreef: De interesse van de kant van Ajax zal wel concreet zijn, maar ik heb Sulejmani nooit horen zeggen dat hij juist naar Ajax wil, een of andere zaakwaarnemer brult dat wel, maar de speler zelf heb ik nooit gehoord. De derde partij is Heerenveen, geld is er genoeg, waarom onderhandelen?
Je bent niet erg consequent in het trekken van je conclusies Demo. Wat zegt het mij dat Sulejmani zelf nog geen uitspraak heeft gedaan? Pieters doet dat ook niet en speelt straks ook bij psv.
Met Pieters heb ik niets te maken, die berichten lees ik niet, hij wordt toch niet gelinkt aan Ajax? Sulejmani wordt wel gelinkt, maar die heb ik het nog nooit horen zeggen, wel zijn zaakwaarnemer en diverse journalisten, maar als één iets brult, volgen de anderen wel.

Laat het duidelijk zijn, ik hoop wel dat hij komt (niet tegen een prijs die betekent dat je verdediging niet meer sunstantieel kunt versterken) maar ik ben er niet zeker van dat hij komt/dat hij wil komen.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jul 04, 2008 4:27 pm

Dus Danny Blind liegt als hij zegt dat Ajax en Sulejmani er uit zijn met de onderhandelingen.

Overigens heeft Ronaldinho nooit gezegd dat hij niet voor Ajax wil spelen dus. Of redeneer jij maar van 1 kant uit?

Aristides

Bericht door Aristides » vr jul 04, 2008 9:55 pm

goodfella schreef:Dus Danny Blind liegt als hij zegt dat Ajax en Sulejmani er uit zijn met de onderhandelingen.

Overigens heeft Ronaldinho nooit gezegd dat hij niet voor Ajax wil spelen dus. Of redeneer jij maar van 1 kant uit?
De eerste opmerking kan ik niet plaatsen, als ze eruit zijn, zijn ze eruit, maar dat is geen garantie dat de clubs eruit komen (Ja, ik weet dat Ajax gewoon volle pond betaald heeft)

De tweede opmerking kan ik ook niet plaatsen. Ik heb de naam Ronaldinho nooit genoemd, je zult een ander bedoelen.

gaizka

Bericht door gaizka » ma jul 07, 2008 6:52 am

Cvitanich wil Kroatisch international worden
Geschreven op zondag, 6 juli om 21:11

Darío Cvitanich hoopt na zijn overstap naar Ajax snel te kunnen debuteren als international. De Argentijnse aanvaller wil echter niet voor zijn vaderland Argentinië gaan spelen, maar voor het nationale elftal van Kroatië. De aanvaller maakt deze week nog het papierwerk in orde.

Cvitanich komt in aanmerking voor een Kroatisch paspoort omdat zijn grootouders uit het Europese land komen. Vlatko Markovic, voorzitter van
de Kroatische voetbalbond, bevestigde tegenover Sport Ya dat de aanvaller van Ajax in de toekomst kan uitkomen voor het elftal van Slaven Bilić.

"Hij zit bij de derde generatie van Kroatische emigranten die naar Argentinië vertrokken", vertelde Markovic, die vol lof over de kwaliteiten van Cvitanich sprak. "Dit betekent dus dat hij een Kroatisch paspoort kan bemachtigen. Hij zal spoedig naar de Kroatische ambassade in Amsterdam gaan om de papieren te bemachtigen. Natuurlijk spreekt hij onze taal nog niet, maar ik weet zeker dat hij dat snel zal leren."

Cvitanich reageerde verheugd op de woorden van Markovic en liet weten graag voor Kroatië te willen gaan spelen. "Als ze me bellen, dan pak ik het eerste vliegtuig naar Kroatië en stel ik me beschikbaar", aldus de 25-jarige aanvaller in Sportske Novosti. "Kroatië heeft een geweldige groep en het is een droom om in zo'n elftal te spelen."

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jul 07, 2008 6:21 pm

Toch ben ik bang dat hij het niet gaat redden bij ons...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 07, 2008 6:26 pm

En dat idee is gebaseerd op?

Ik weet trouwens niet waar dat artikel van Gaizka vandaan komt, maar Cvitanich is 24, niet 25.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jul 07, 2008 9:02 pm

onderbuikgevoel... krijg een beetje Sonck neigingen. is nergens op gebasseerd.

Vossie

Bericht door Vossie » di jul 08, 2008 12:01 pm

gaizka schreef:Cvitanich wil Kroatisch international worden
Cvitanich wordt dus Cvitanic?
Afwachten jongens, meer kunnen we niet doen. Hij schijnt uitgebreid gescout te zijn, we kunnen hem alleen nog niet echt vastpinnen op een bepaalde positie...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jul 08, 2008 12:51 pm

Mwah, uitgebreid? Zo vaak is hij niet bekeken volgens mij. Misschien op video.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 08, 2008 12:52 pm

Hij is wel degelijk in het stadion bekeken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 08, 2008 12:56 pm

Maar niet echt uitgebreid.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 08, 2008 1:01 pm

Meerdere malen, in ieder geval. Daarnaast is hij natuurlijk ook op video bekeken.

Er is natuurlijk ook geen tijd om een speler meerdere malen in het stadion te bekijken, alvorens te besluiten hem te willen kopen of niet.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 08, 2008 1:05 pm

Als je geen scout in Argentinië hebt niet, nee.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 08, 2008 1:10 pm

Ja, dat wisten we al. :excited.gif:

Maar dan nog: de mensen die moeten besluiten of een speler moet komen (de beleidsbepalers) kunnen natuurlijk nooit tussen de vijf of tien keer een speler in het stadion bekijken. Dat kost te veel tijd.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 08, 2008 1:16 pm

Jawel, maar ik zou deze transfer geen schoolvoorbeeld willen noemen van hoe het moet. Cvitanich is tenslotte aangebracht door een extern bureau.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 08, 2008 1:19 pm

Nee, natuurlijk hoort het niet op deze manier. We kunnen nu alleen niet anders.

En met niemand anders!

Plaats reactie