Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 02, 2008 3:18 pm

Inderdaad zijn ze bij andere clubs aan het werk. De transferperiode tot nu toe staat vol van transfers en het lijkt erop dat de meeste clubs al helemaal klaar zijn. :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 3:22 pm

En als je in CH zit, kun je ineens niet meer bellen faxen reizen. Het is een echte bananenrepubliek, echt waar.

:hypocrite.gif:

Maar dit wordt een heel klein beetje een herhaling van zetten, volgens mij hadden ze er zelf willen zitten. Het is ook een heerlijk land, ik zat er een maand eerder. :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 3:25 pm

Neefkens schreef:En als je in CH zit, kun je ineens niet meer bellen faxen reizen. Het is een echte bananenrepubliek, echt waar.
Zo lullig om bezopen aan de telefoon te komen.... :smallgrin.gif:
Het is ook een heerlijk land, ik zat er een maand eerder. :ajaxsmiley.gif:
Ik vind er geen bal aan, dus nee, jaloers ben ik niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 3:30 pm

Ticino vind jij echt wel mooi, gewoon een provincie van Italië.

Aristides

Bericht door Aristides » wo jul 02, 2008 6:58 pm

Tja, zo'n toernooitje wil iedereen wel meemaken.
Ja en dan weer Wimbledon kijken, Tour de France en gelukkig is er darna wat tijd om naar spelers te gaan kijke (Bejing)

Iemand schreef: "Ik laat me verrassen". Vind ik een mooi uitgangspunt. Vorig jaar werden we ook verrast, want welke naam er werd genoemd: geen Rommedahl, geen Ursaiz, m.a.w. wie komen er dit jaar bij? Worden we echt verrast?

Het MvB-effect is nog niet echt zichtbaar; de sterren zouden wel onder Marco willen spelen. Voorlopig is er nog geen ster gekocht. DB zoekt een spits? Leuk voor Cvinatich.

Een paar jaar geleden verwachtten feyenoorders het Gullit-effect, bleek wel mee te vallen :ajaxsmiley.gif:

Begrijp ik het goed dat MB pas 14 juli met de training begint? In dat geval zullen Leonardo e.c. hun best wel gaan doen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 02, 2008 7:04 pm

Klaarblijkelijk wil het talent van de Nederlandse competitie en de topscoorder van de Argentijnse competitie graag onder MvB spelen, Demo.

Aristides

Bericht door Aristides » wo jul 02, 2008 8:09 pm

goodfella schreef:Klaarblijkelijk wil het talent van de Nederlandse competitie en de topscoorder van de Argentijnse competitie graag onder MvB spelen, Demo.
Die Argentijn ken ik niet, maar hij krijgt uiteraard mijn zegen, zoals iedere nieuwe Ajacied dan direct krijgt (zal het helpen), maar Coronel had het over topspelers en ik reken hem daar (nog) niet toe.

Het talent van de Nederlandse competitie? Tot nu toe is er niemand uit de Nederlandse competitie aangetrokken, is de transfer van Braziliaan Douglas niet doorgegaan, zie ik Engelaar ook niet komen. Ik weet niet of Ajax voor anderen serieuze belangstelling had (Aissatti werd in de winter genoemd, maar deze zomer niet, voor zover ik weet) Die Ahmadi koos voor feyenoord, de oogst valt tot nu toe tegen.

Bedoel je Sulejmani? Die zou zonder MvB misschien ook wel naar Ajax willen komen, als ik alle berichten begrijp had hij er 1 1/2 jaar geleden al kunnen spelen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo jul 02, 2008 9:18 pm

gelezen op voetbalzone.nl:

Ajax en Sulejmani akkoord over transfer
Geschreven op woensdag, 2 juli om 20:22

Miralem Sulejmani en Ajax hebben een persoonlijk akkoord bereikt over een transfer. Dat valt te lezen in de nieuwste editie van Voetbal International. “Met de speler zelf zijn we er wel uit”, aldus technisch manager Danny Blind. “Het is nu een zaak van club tot club.”

Dinsdag kondigde voorzitter Uri Coronel aan ‘louter topspelers te willen halen’. Sulejmani lijkt, na Dario Cvitanich, de tweede grote aankoop te worden voor de Ajacieden. Zijn club SC Heerenveen en Ajax zijn nog volop in onderhandeling.

De negentienjarige Serviër was het afgelopen seizoen één van de revelaties in de Eredivisie. Hierdoor stond hij vanaf het begin af aan bovenaan het wensenlijstje van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten. Voor Heerenveen speelde hij 34 wedstrijden waarin hij vijftien keer scoorde.
Weer op zoek naar een Interim coach..

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 11:41 am

Uit de Leeuwarder Courant:

De kans dat Heerenveen Miralem Sulejmani voor de club behoudt, wordt met de dag kleiner. Technisch directeur Danny Blind van Ajax zegt in Voetbal International dat de Amsterdammers en de Servische aanvaller het eens zijn. ,,Mar wy binne ek partij yn dizze saak en fan in oerienstimming is gjin sprake”, zegt Hoekstra. ,,Ajax hat geregeld kontakt mei ús hân en de ynteresse bliuwt. Mar de deal is der noch net.” Hoekstra benadrukt dat Heerenveen Sulejmani niet kwijt wil en hoeft. ,,Mar der kin in oanbod komme dat je net wegerje kinne.”
Die Kuiper spreekt geen Nederlands? :baaa.gif: (Tijd voor een inburgeringscursus?)

Hoe dan ook, eerst mocht Sulejmani onder geen beding naar een Nederlandse club en nu weer wel. Weet die man wat hij wil, behalve een grote zak geld dan?

Nihad

Bericht door Nihad » do jul 03, 2008 11:43 am

Allemaal een groot spel joey, kom op, dat weet jij toch ook wel.

Sulejmani komt gewoon naar Ajax en het transferbedrag zal rond de 10 miljoen zitten. Simpel.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 11:45 am

Ik denk wel een beetje meer. Anders kan Kuiper het niet verkopen aan de achterban na al die opschepperij. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe hard de zaakwaarnemers van Sulejmani het spelen.

Nihad

Bericht door Nihad » do jul 03, 2008 12:07 pm

Jij denkt, maar dat is nergens op gebasseerd. Er is geen club die 18 miljoen zal betalen voor een speler van Heerenveen. Klaar. Dus als Heerenveen rond de 10 miljoen (ik denk dat Ajax zelfs minder zal gaan betalen) dan heeft goede zaken gedaan.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS

Bericht door LucaS » do jul 03, 2008 12:12 pm

Volgens mij heeft Heerenveen niet zo lang geleden een speler verkocht voor 18 miljoen
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 12:18 pm

Nihad schreef:Jij denkt, maar dat is nergens op gebasseerd. Er is geen club die 18 miljoen zal betalen voor een speler van Heerenveen. Klaar. Dus als Heerenveen rond de 10 miljoen (ik denk dat Ajax zelfs minder zal gaan betalen) dan heeft goede zaken gedaan.
Het is niet aan ons om te bepalen bij welk bedrag Heerenveen goede zaken doet. Heerenveen heeft geld genoeg en hoeft niet te verkopen. Sulejmani wordt alleen maar meer waard. Ik kan me de houding van Heerenveen best voorstellen.

Harm

Bericht door Harm » do jul 03, 2008 12:35 pm

joey schreef:Uit de Leeuwarder Courant:

De kans dat Heerenveen Miralem Sulejmani voor de club behoudt, wordt met de dag kleiner. Technisch directeur Danny Blind van Ajax zegt in Voetbal International dat de Amsterdammers en de Servische aanvaller het eens zijn. ,,Mar wy binne ek partij yn dizze saak en fan in oerienstimming is gjin sprake”, zegt Hoekstra. ,,Ajax hat geregeld kontakt mei ús hân en de ynteresse bliuwt. Mar de deal is der noch net.” Hoekstra benadrukt dat Heerenveen Sulejmani niet kwijt wil en hoeft. ,,Mar der kin in oanbod komme dat je net wegerje kinne.”
Die Kuiper spreekt geen Nederlands? :baaa.gif: (Tijd voor een inburgeringscursus?)

Hoe dan ook, eerst mocht Sulejmani onder geen beding naar een Nederlandse club en nu weer wel. Weet die man wat hij wil, behalve een grote zak geld dan?
Lezen joey.

Hoekstra, niet Kuiper, praat Fries.

Baseman

Bericht door Baseman » do jul 03, 2008 12:36 pm

Nihad schreef:Er is geen club die 18 miljoen zal betalen voor een speler van Heerenveen.
Zoals Luuk al aangeeft, ene Alves alweer vergeten ?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jul 03, 2008 12:41 pm

Nihad schreef:Jij denkt, maar dat is nergens op gebasseerd. Er is geen club die 18 miljoen zal betalen voor een speler van Heerenveen. Klaar. Dus als Heerenveen rond de 10 miljoen (ik denk dat Ajax zelfs minder zal gaan betalen) dan heeft goede zaken gedaan.
Die 10 miljoen van jou is ook nergens op gebasseerd.

H'veen weet het over het algemeen aardig uit te onderhandelen altijd.

Toppie

Bericht door Toppie » do jul 03, 2008 12:46 pm

joey schreef:Uit de Leeuwarder Courant:

Die Kuiper lijkt een beetje op die Nijland van Groningen een echte leugenaar. Zeg wordt het niet eens tijd dat we weer een speler van Groningen kopen kunnen we weer op de Fcgrunn site een brandje stichten :drecul.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » do jul 03, 2008 12:51 pm

joey schreef:Hoe dan ook, eerst mocht Sulejmani onder geen beding naar een Nederlandse club en nu weer wel. Weet die man wat hij wil, behalve een grote zak geld dan?
Maar Joey, jij bent toch geen leek op dit gebied ?
Sinds wanneer is dit verrassend ???

Iedere speler is te koop bij een Nederlandse club, zolang er maar genoeg geld op tafel komt. Daarbij zal Sulejmani zelf wegwillen en dan heeft een club helaas weinig keuze meer.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 1:10 pm

Harm schreef:Die Kuiper spreekt geen Nederlands? :baaa.gif: (Tijd voor een inburgeringscursus?)Hoekstra, niet Kuiper, praat Fries.
O ja, dat is waar. Ik raak zo in de war van dat taaltje. :blush.gif:

Natuurlijk is elke speler te koop, maar zwets dan niet over Ajax dat geen verbetering voor Sulejmani zou zijn. Daarmee fok je alleen maar de supporters op.

Nihad

Bericht door Nihad » do jul 03, 2008 1:11 pm

LucaS schreef:Volgens mij heeft Heerenveen niet zo lang geleden een speler verkocht voor 18 miljoen
My mistake. Dat was mij inderdaad ontschoten.

goodfella

Bericht door goodfella » do jul 03, 2008 1:32 pm

LucaS schreef:Volgens mij heeft Heerenveen niet zo lang geleden een speler verkocht voor 18 miljoen
Met veel pijn en moeite wisten ze 15 miljoen voor Alves te vangen. Gaan ze weer zoveel problemen op de hals halen? Of wordt het een miljoen of 12?

999

Bericht door 999 » do jul 03, 2008 2:59 pm

Denk eerder dat het er over gaat hoeveel Heerenveen nog kan vangen als AJAX Sulejmani zal door verkopen.Tja, 18 miljoen of meer ?.Dan zal ie wel gouden benen hebben.Ik kan me niet voorstellen dat dit over 1 miljoen verschil gaat, heb eerder het idee dat vraag en bod mijlenver uit elkaar liggen ..
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » do jul 03, 2008 3:07 pm

Voetske schreef:Ik kan me niet voorstellen dat dit over 1 miljoen verschil gaat, heb eerder het idee dat vraag en bod mijlenver uit elkaar liggen ..
Ik zit niet bij de onderhandelen dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 3:20 pm

De transfer van Alves naar AZ ketste af op veel minder. Soms zetten beide partijen hun hakken in het zand en gaat een deal niet door om die reden, zelfs al is het verschil gering.

Plaats reactie