Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Laatste nieuws van 27-04-2008 ... (AD)Ajax hoopt komende week tot een definitief akkoord te komen met Spijkerman. De andere assistent van Adrie Koster, Alfons Groenendijk, heeft al te horen gekregen dat hij komend seizoen moet vertrekken.
"Volgens het Algemeen Dagblad is Hennie Spijkerman met Ajax in gesprek over een rol als hoofd van de scouting bij Ajax. De huidige assistent-trainer van Adrie Koster zal in zijn nieuwe rol rechtstreeks rapporteren aan hoofdtrainer Marco van Basten, die straks leiding zal geven aan de hele afdeling betaald voetbal in de Arena, waaronder dus de scouting."
Die wacht natuurlijk ook op een club ..
Blij met de punten ...
De lol van het discussiëren en überhaubt het lezen hier op Ajaxtalk gaat er ondertussen wel enorm op achteruit met dit constante gezanik.joey schreef:Ja, onze leiding kan rustig naar Zwitserland/op vakantie, we hebben de kwaliteit al in huis.![]()
Als iemand ook maar een klein beetje hoop of positiviteit heeft kan hij/zij direct rekenen op zo'n fijne, uitermate grappige opmerking van jou Joey... Je bent dan geen mod meer, denk a.u.b. ook een beetje aan de lol van de andere mensen op dit forum. Frustratie is begrijpelijk, maar reageer het niet constant af op de mensen die het (gelukkig) nog altijd iets zonniger inzien; koop een boksbal of ga fietsen. Iedereen kent je standpunt nu wel, dat hoeft niet 28 keer per dag bevestigd te worden.
Ik heb vandaag, maar ook al eerder, meerdere keren midden in een post besloten 'm toch maar niet te posten. D'r is geen lol aan als het zo gaat zoals nu.
Ik weet dat ik niet verplicht ben om hier te lezen en dat ik prima ergens anders mijn heil kan gaan zoeken. Ik kom echter al jaren hier en dat is me altijd uitstekend bevallen. De laatste tijd neemt de lol echter wel erg af en dat vind ik jammer.
Misschien moet er een 'Frustratie-topic' komen in het rommelhok ofzo. Dan kan er hier weer open gediscussieerd worden...
Zoals u wenst: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 071#753071Ronald! schreef:Misschien moet er een 'Frustratie-topic' komen in het rommelhok ofzo. Dan kan er hier weer open gediscussieerd worden...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Joey heeft de boel uiteengezet hoe het wel zou moeten zijn. Tot die tijd wachten we af met wat voor lui we aan komen zetten.Neefkens schreef:Het lijkt wel een beetje op je bedrogen voelen door je geliefde, dan is de grens tussen liefde en haat erg dun.Peter schreef:We zijn inderdaad wat te verbitterd soms.
Emotie en met name frustratie is ook prima te begrijpen, maar ondertussen is het een normale discussie in de weg gaan staan. Het is daarom ook niet makkelijk meer te negeren want elke discussie verzand in hetzelfde geouwehoer.Neefkens schreef:Het lijkt wel een beetje op je bedrogen voelen door je geliefde, dan is de grens tussen liefde en haat erg dun.Peter schreef:We zijn inderdaad wat te verbitterd soms.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het stuk van joey is geen dooddoener, want Ajax doet precies het tegenovergestelde.
Als supporter kun je weinig meer dan wachten en hopen, natuurlijk. Al begint het voor mij (zoals al eerder gezegd) tegen beter weten in te worden.
Maar om terug te komen op je dooddoener. Sulejmani en Henrique kon je vorig jaar voor nog geen miljoen ophalen inderdaad.
Als supporter kun je weinig meer dan wachten en hopen, natuurlijk. Al begint het voor mij (zoals al eerder gezegd) tegen beter weten in te worden.
Maar om terug te komen op je dooddoener. Sulejmani en Henrique kon je vorig jaar voor nog geen miljoen ophalen inderdaad.