Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Dat is waar. Ze hadden natuurlijk eind mei tegen de scouts moeten zeggen, en nu gaan jullie je werk wel goed doen en over een maand ligt er een lijst met onontdekte pareltjesjoey schreef:Mwah, als je met Pavljoetsjenko komt aanzetten laad je de verdenking op je dat je niet verder bent gekomen dan TV kijken.
I think I lost my fucking headache
Ze kunnen tenminste doen alsof.
Een paar maanden geleden had ik nog goede hoop. Gourcuff werd misschien gehuurd, Sulejmani zou komen en misschien stond Defour ook nog op het lijstje. Spelers die Ajax beter zouden kunnen maken, talentvolle, jonge spelers. Inmiddels ben ik een illusie armer. Een speler scouten tijdens het EK duidt op net zoveel onkunde als DVD's van Luque of Kuffour zitten bekijken.

Een paar maanden geleden had ik nog goede hoop. Gourcuff werd misschien gehuurd, Sulejmani zou komen en misschien stond Defour ook nog op het lijstje. Spelers die Ajax beter zouden kunnen maken, talentvolle, jonge spelers. Inmiddels ben ik een illusie armer. Een speler scouten tijdens het EK duidt op net zoveel onkunde als DVD's van Luque of Kuffour zitten bekijken.
Het stinkt aan alle kanten!
Wát een stemmingmakerij weer. Misschien heeft hij zich wel volledig uit de naad gewerkt en 's avonds zat hij in de studio.Jesse schreef:Oké, maar het werkt niet echt in zijn voordeel als hij eerst drie weken wijn gaat drinken met Jack van Gelder om vervolgens even bij te komen van de kater door op vakantie te gaan naar een Italiaanse badplaats.
Natuurlijk, maar we schijnen graag de nieuwe mensen af te willen branden voordat het seizoen uberhaupt begint.
Misschien is de speler al voor het EK gescout voor als Huntelaar weg zou gaan? Zou zo maar kunnen. En dat ze dan eerst inzetten op contractverlenging van Huntelaar? Zou ook zo maar kunnen
Misschien is de speler al voor het EK gescout voor als Huntelaar weg zou gaan? Zou zo maar kunnen. En dat ze dan eerst inzetten op contractverlenging van Huntelaar? Zou ook zo maar kunnen
Jij goede hoop? Goh, absoluut niets van gemerkt...joey schreef:Ze kunnen tenminste doen alsof.![]()
![]()

nee, dat kan natuurlijk niet, want hij moest zn roes uitslapen..Neefkens schreef:Wát een stemmingmakerij weer. Misschien heeft hij zich wel volledig uit de naad gewerkt en 's avonds zat hij in de studio.Jesse schreef:Oké, maar het werkt niet echt in zijn voordeel als hij eerst drie weken wijn gaat drinken met Jack van Gelder om vervolgens even bij te komen van de kater door op vakantie te gaan naar een Italiaanse badplaats.

Ben het met je eens, het is naar mijn idee de grootste onzin dat DB daar niets heeft gedaan, kan ik me echt niet voorstellen. Ben er dan ook van overtuigd dat ze achter de schermen druk bezig zijn met spelers (gevoelsmatig) en dat er heus kwaliteit bijkomt. Ik verwacht in ieder geval niets anders van MvB.
Laatst gewijzigd door Leon op wo jul 02, 2008 12:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
- Ajaciedjuh
Dit kan ik bevestigen, want ik heb het zojuist gelezen. Als ze nog steeds aan het onderhandelen zijn, dan komen ze er wel uit.AS<=>VI schreef:Ajax onderhandelt met Heerenveen
woensdag 02 juli, door JohanCruijff14, Amsterdam, 13:38u, VI / AN
Ajax is nog steeds in onderhandeling met Sc Heerenveen over Miralem Sulejmani. De Servische aanvaller staat van meet af aan hoog op het verlanglijstje van Marco van Basten, die 14 juli aan de slag gaat als nieuwe trainer van Ajax.
Met Sulejmani heeft de club inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt. 'Met de speler zelf zijn we er wel uit', zegt Danny Blind. 'Het is nu een zaak van club tot club. Die onderhandelingen lopen nog steeds.'
Dit word gemeld in de papieren versie van VI pagina 5
- Ajaciedjuh
Als je weten wil wie Jezus was
Moet je denken aan een simpel glas
Jezus rookte hasj noch sigaret
Jezus ging altijd op tijd naar bed
Jezus spoot zich niet met hard drugs vol
Jezus ging bij het eten uit zijn bol
Van dat ene glaasje rode wijn
Zou ook jij niet zo verstandig zijn?
Jezus had genoeg aan wijn
Daar hoef je niet voor in de kroeg te zijn
En dat behoeft geen grande cru te zijn
Jezus zou ook nu tevreden zijn
Met een wijntje zonder flauwekul
Zoals Jezus dronk in het Wijnjaar Nul
Denk dan aan een blanco giropas
Jezus had geen bank of credit kaart
Want zijn woord was al miljoenen waard
Jezus reed niet in een auto rond
Had geen motor onder zijne kont
Dat zou trouwens onverantwoord zijn
Want 's avonds dronk hij liters tafelwijn
En dan brak ie daar alleen een lekker stukkie droog brood bij, zo!
Moet je denken aan een simpel glas
Jezus rookte hasj noch sigaret
Jezus ging altijd op tijd naar bed
Jezus spoot zich niet met hard drugs vol
Jezus ging bij het eten uit zijn bol
Van dat ene glaasje rode wijn
Zou ook jij niet zo verstandig zijn?
Denk dan aan een blanco giropas
Jezus had geen bank of credit kaart
Want zijn woord was al miljoenen waard
Jezus reed niet in een auto rond
Had geen motor onder zijne kont
Dat zou trouwens onverantwoord zijn
Want 's avonds dronk hij liters tafelwijn
En dan brak ie daar alleen een lekker stukkie droog brood bij, zo!
Laatst gewijzigd door LucaS op wo jul 02, 2008 1:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.