Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 02, 2008 9:16 am

Clarin meldt weer dat Maidana naar Ajax gaat. Clarin

Daniel

Bericht door Daniel » wo jul 02, 2008 9:20 am

Weer of gewoon nog steeds?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 02, 2008 9:21 am

Daniel_vT schreef:Weer of gewoon nog steeds?
Nog steeds. Het is wel een bericht van vandaag, maar met een kort statement.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 9:24 am

Er staat
Jonatan Maidana podría irse al Ajax holandés
.

Volgens mij betekent het dat hij er heen "zou kunnen gaan", toch iets anders dan dat hij er heen gaat.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jul 02, 2008 9:32 am

Neefkens schreef:Er staat
.

Volgens mij betekent het dat hij er heen "zou kunnen gaan", toch iets anders dan dat hij er heen gaat.
oke! :blush.gif: Mijn Spaans is niet zo goed. Niks nieuws onder de zon dus. Leuk, al die topspelers die in verband worden gebracht met Ajax, alleen ken je die mop 'van die toppers die naar Ajax kwamen ...... ze komen niet' :rules.gif:

sander

Bericht door sander » wo jul 02, 2008 9:36 am

Ajaciedjuh schreef:Clarin meldt weer dat Maidana naar Ajax gaat. Clarin
Jonatan Maidana podría irse al Ajax holandés betekend dat hij naar Ajax mag/kan!!

sander

Bericht door sander » wo jul 02, 2008 9:39 am

Ajax richt vizier op Russische spits Pavlioetsjenko
EXCLUSIEF - Nu de onderhandelingen over een contractverlenging van Klaas-Jan Huntelaar zijn stilgelegd, oriënteert Ajax zich op een mogelijke opvolger van de topscorer.

De Amsterdamse club heeft haar oog laten vallen op Roman Pavlioetsjenko, de spits van het Russische nationale team en Spartak Moskou. De 26-jarige aanvaller was tijdens het afgelopen EK drie keer trefzeker en maakte in de kwartfinale tegen Nederland het openingsdoelpunt.

Pavlioetsjenko begon zijn carrière bij Rotor Volgograd en is bezig aan zijn zesde seizoen bij Spartak Moskou. In 2006 en 2007 werd hij topscorer van de Russische competitie. De spits, die vijftien miljoen euro moet kosten, staat ook in de belangstelling van Chelsea, Arsenal en Celtic.

Pavlioetsjenko kwam in beeld bij Ajax nadat de besprekingen met Huntelaar, wiens contract afloopt in 2010, in een impasse waren geraakt. 'Er was van beide kanten intentie om te verlengen, maar de verschillen in de voorwaarden zijn momenteel te groot om verder te onderhandelen', zegt technisch manager Danny Blind. Ajax heeft nog geen concrete aanbiedingen van belangstellende clubs voor Huntelaar ontvangen.

Twee maanden geleden legden de Amsterdammers al een andere aanvaller vast, Darío Cvitanich. De Argentijn nam vorige week afscheid van zijn club Banfield, waarvoor hij afgelopen seizoen met dertien goals in negentien wedstrijden nationaal topscorer werd.
Bron: VI

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 9:52 am

sander schreef:
Ajaciedjuh schreef:Clarin meldt weer dat Maidana naar Ajax gaat. Clarin
Jonatan Maidana podría irse al Ajax holandés betekend dat hij naar Ajax mag/kan!!
Dus wederom voorwaardelijk en niet dat hij gáát.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo jul 02, 2008 12:40 pm

Ajaciedjuh schreef:
Neefkens schreef:Er staat
.

oke! :blush.gif: Mijn Spaans is niet zo goed. Niks nieuws onder de zon dus. Leuk, al die topspelers die in verband worden gebracht met Ajax, alleen ken je die mop 'van die toppers die naar Ajax kwamen ...... ze komen niet' :rules.gif:
Jezus wat een dom gelul hier toch elke keer weer. Gaat Ajax achter toppers aan, is het weer niet goed. Je wil toch top in Ajax 1 zien? Dan ga je wel eens op je bek, so be it.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 12:41 pm

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopi ... start=1260

Vaag bericht, komt uit de VI: Ajax praat nog steeds met Heerenveen over Sulejmani. Waarover praten ze dan? Zou het inmiddels al over bedragen gaan? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 02, 2008 12:42 pm

Je zou het gezeik eens moeten horen als er al een rij jonge onbekende spelers was gekocht..
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 12:48 pm

Al waren ze alleen maar neutraal. Zo van: alle topmensen bij AJAX zijn vervangen, laten we eens kijken wat de nieuwen ervan gaan bakken.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 12:54 pm

Tja, ik ben door ervaring wijs geworden. Eerst zien, dan geloven.

Neef, jij geeft elke keer weer nieuwe mensen de kans tot ze vervangen worden. En dan geef je de opvolgers weer de kans. Zo hoef je tenminste niets negatiefs te zeggen. Dat optimisme van jou begint extreme vormen aan te nemen. :aai.gif:

Ik wil twee verdedigers, een creatieve middenvelder en een linksbuiten. En dan geen spelers voor de breedte, maar versterkingen. Met minder ben ik niet tevreden. Ook niet met een dure wanhoopsaankoop om falen op ander vlak te verhullen. :1evil.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 02, 2008 12:56 pm

LucaS schreef:Je zou het gezeik eens moeten horen als er al een rij jonge onbekende spelers was gekocht..
Nou nee. Over spelers die ik niet ken heb ik over het algemeen geen oordeel.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 12:56 pm

joey schreef:Neef, jij geeft elke keer weer nieuwe mensen de kans tot ze vervangen worden. En dan geef je de opvolgers weer de kans. Zo hoef je tenminste niets negatiefs te zeggen. Dat optimisme van jou begint extreme vormen aan te nemen. :aai.gif:
Ik geef inderdaad nieuwe mensen altijd het voordeel van de twijfel, dat klopt. Dat jij dat extreem positivisme noemt zegt alles over jouw levensinstelling.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jul 02, 2008 1:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 02, 2008 12:56 pm

joey schreef:Tja, ik ben door ervaring wijs geworden. Eerst zien, dan geloven.
Maar niet 'eerst zien, dan afmaken'

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:02 pm

Ik herhaal:
joey schreef:Ik wil twee verdedigers, een creatieve middenvelder en een linksbuiten. En dan geen spelers voor de breedte, maar versterkingen. Met minder ben ik niet tevreden. Ook niet met een dure wanhoopsaankoop om falen op ander vlak te verhullen. :1evil.gif:
En dus niet een spits (die we op dit moment niet nodig hebben), één verdediger en misschien, als er nog geld is, een middenvelder. Dat is onaanvaardbaar. :1evil.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » wo jul 02, 2008 1:04 pm

O ja, what are you gonna do about it? :1evil.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 02, 2008 1:06 pm

Dan gaat hij nog meer zeiken, zeuren en zaniken.
YNWA

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:07 pm

Kanniet.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:09 pm

Niets, maar dan ben ik dus zeker niet tevreden.

Het bericht dat Ajax met de huidige selectie + één, hooguit twee aankopen denkt te kunnen presteren, is in huize joey ingeslagen als een bom. Zeker omdat een van die twee nog een spits is ook - die we vooralsnog niet nodig hebben. Ik krijg het gevoel dat ze KJH gaan verkopen en dat voor hem die nieuwe spits komt. Een spits voor een spits dus, en Henrique en verder niets? :1evil.gif:

Ik wist het al op het moment dat Blind triomfantelijk aankondigde dat Slijngard de concurrentie moest aangaan met Vertonghen en Vermaelen. :blush.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:10 pm

Je moet je niet zo uit het lood laten slaan door prulmedia als VI enzo. :aai.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 02, 2008 1:10 pm

Bovendien beslist Blind dat niet

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:12 pm

Neefkens schreef:Je moet je niet zo uit het lood laten slaan door prulmedia als VI enzo. :aai.gif:
Blind heeft het zelf gezegd. Dat verzint die journalist van de Sportweek echt niet. Hij werd direct aangehaald, Neef.

@Luuk: dus Blind weet niet wat Ajax gaat doen op de transfermarkt? Het moet niet gekker worden!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:15 pm

Zou het heel misschien kunnen dat hij zich niet in zijn kaarten wilde laten lijken? had hij dan moeten zeggen: "wij hebben geld zat en we halen een half elftal?

Gesloten