Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Ajax en daadkrachtig, dat moet je niet in één zin zetten.Jabu schreef:Er staat echter in het artikel: Ajax had nadrukkelijk belangstelling voor hem voor de opengevallen positie van Heitinga. Aangezien we uit eerdere berichtgeving weten dat Douglas graag naar Ajax wilde komen, is Ajax dus niet daadkrachtig genoeg geweest.

Het stinkt aan alle kanten!
Hoe kan ik onder de indruk zijn? Er zijn nog amper aankopen gedaan en de eerste berichten wijzen er op dat Ajax niet geweldig is voorbereid. Zegt meer over de scouting dan over de nieuwe staf, maar goed.
Het ging me er meer om dat die opmerkingen volgens mij niet zoveel toevoegen, op een gegeven moment. Volgens mij post je zonet in drie topics iedere keer iets van dezelfde strekking. Je moet het zelf weten hoor, maar het voegt voor mij in ieder geval niets toe en ik sla ze over.
Het ging me er meer om dat die opmerkingen volgens mij niet zoveel toevoegen, op een gegeven moment. Volgens mij post je zonet in drie topics iedere keer iets van dezelfde strekking. Je moet het zelf weten hoor, maar het voegt voor mij in ieder geval niets toe en ik sla ze over.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En dat doet ie terecht. We weten al een klein jaar dat we minstens twee goeie verdedigers nodig hebben en dat er een opvolger voor Sneijder moet komen. Da's héél veel tijd. En nóg zijn er zelfs nauwelijks maar geruchten. Ik erger mij aan het beleid van mijn club.Thomas schreef:Ga je tot aan de eerstvolgende aankoop alleen maar dit soort opmerkingen herhalen, Joey?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
Tja, verplaats je eens in de positie van Cees en mij. Wij zitten ons al jaren te verbijten in de Arena. En nu krijgen we te horen dat we, op advies van meneer Bloempot, nog een jaar naar al die losers moeten kijken die ons plezier het afgelopen seizoen hebben verpest. Wij hadden gehoopt op een frisse wind, maar nee...
Maar we laten ons niet kennen, hoor. We slepen ons er weer heen.

Maar we laten ons niet kennen, hoor. We slepen ons er weer heen.

Het stinkt aan alle kanten!
Laten we het daar maar op houden, Cees, want zo bedoelde ik het helemaal niet.
Je kunt, als je AT als uitlaatklep wilt gebruiken, iets natuurlijk ook één, twee of wellicht drie keer zeggen. Bij de tiende keer (en vooral daarna) wordt het een beetje vervelend.
Dat is slechts mijn mening. Zal wel weer arrogant zijn.
Je kunt, als je AT als uitlaatklep wilt gebruiken, iets natuurlijk ook één, twee of wellicht drie keer zeggen. Bij de tiende keer (en vooral daarna) wordt het een beetje vervelend.
Dat is slechts mijn mening. Zal wel weer arrogant zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- AT Toto winner 09/10
Wat jij vervelend vindt, lucht voor mij op. En dát vind ik weer veel belangrijker. Ik zit nu al een jaar of wat in die Arena, zonder dat Ajax een echt leuke prijs wint, of zelfs maar fatsoenlijk voetbal speelt. Het daardoor gecreerde rotgevoel moet eruit, net zo lang totdat er aanvaardbare aankopen zijn. Geef het volk brood en spelen, niet?
En inderdaad Joey; we zullen blijven gaan!
En inderdaad Joey; we zullen blijven gaan!

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
- SylvievdVaart
- AT Toto winner 09/10
Precies.
En waar is dat hautaine gedrag goed voor? Jullie mogen dan al heel wat jaartjes vaker naar de Arena gaan, maar dat geeft jullie geen enkel recht meer om te klagen hoor. Relatief gezien heb ik veel meer jaren wanbeleid meegemaakt dan jullie. En ik denk dat ik heel wat vaker om zes uur 's ochtends op heb moeten staan om naar m'n cluppie te kijken. Niet dat dat er in mijn ogen iets toe doet, maar als we toch met dat soort oninteressante detailles gaan strooien.
En waar is dat hautaine gedrag goed voor? Jullie mogen dan al heel wat jaartjes vaker naar de Arena gaan, maar dat geeft jullie geen enkel recht meer om te klagen hoor. Relatief gezien heb ik veel meer jaren wanbeleid meegemaakt dan jullie. En ik denk dat ik heel wat vaker om zes uur 's ochtends op heb moeten staan om naar m'n cluppie te kijken. Niet dat dat er in mijn ogen iets toe doet, maar als we toch met dat soort oninteressante detailles gaan strooien.