Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Aimar moet toch voor Lindgren spelen?Rishi schreef:Logisch. Aimar was/is een goede voetballer die vooral bij Valencia verkeerd gebruikt is.
Zet hem achter een Lindgren en bijvoorbeeld een De Zeeuw die het controlerende gedeelte op zich nemen en Aimar kan lekker uitblinken. Zeker voor Nederlandse begrippen is hij een topper.
Voor betrouwbaar transfernieuws mogen met ingang van vandaag individuele topics worden geopend.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Oké mensen, de stand van zaken is als volgt: Er komt sowieso een vervanger voor Heitinga. Dan nog een aanvaller en misschien, als er geld is, nog een middenvelder. Ajax gaat door met de huidige groep. Dit op advies van Adrie Koster. Men denkt dat deze groep genoeg kwaliteit herbergt.
Bron: Sportweek.
En nee, ik maak geen grapje. Sportweek citeert Danny Blind als het over die aankopen gaat. Er staat trouwens een lang artikel over Ajax in de Sportweek, maar ik had geen tijd om het te lezen.
Bron: Sportweek.
En nee, ik maak geen grapje. Sportweek citeert Danny Blind als het over die aankopen gaat. Er staat trouwens een lang artikel over Ajax in de Sportweek, maar ik had geen tijd om het te lezen.
Het stinkt aan alle kanten!
joey schreef:Oké mensen, de stand van zaken is als volgt: Er komt sowieso een vervanger voor Heitinga. Dan nog een aanvaller en misschien, als er geld is, nog een middenvelder. Ajax gaat door met de huidige groep. Dit op advies van Adrie Koster. Men denkt dat deze groep genoeg kwaliteit herbergt.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hahaha wat een eppo's. Good old Adrie is geraadpleegd door Marco van Basten voor de huidige selectie en daarin kwam naar voren dat we 'al meededen' voor de titel. We zijn dus goed bezig. Nu nog even babbelen met Olde Riekerink en je hebt de jeugdopleiding ook in kaart gebracht. Daar zijn we dan vast en zeker ook prima bezig.
Lachwekkende amateurs.
Lachwekkende amateurs.
- Ajaciedjuh
Hier wordt je echt ziek van. Eerst roepen dat in elke linie een echte versterking moet komen en nu is die van het middenveld al afhankelijk van het geld dat over is!?
Heitinga, Davids, Sneijder, Stam moeten nog steeds vervangen worden. We wilde voor Henrique 7 miljoen betalen + een aanvaller van 10 -15 miljoen, dus ons investeringsbedrag is 'slechts' 20 miljoen (waarvan 10 miljoen nog van Heitinga is binnengekomen, los van de transferbedragen van vorig jaar).
Als dit klopt, dan heeft Ajax geldproblemen. Het staat er minimaal niet zo goed op als wij denken. Het kan natuurlijk ook nog een tactisch spel zijn. Als je aangeeft dat je niet zoveel te besteden hebt, dan kan dat bij de onderhandelingen in je voordeel werken. Ik hoop het laatste, maar ik denk dat Ajax gewoon minder te investeren heeft als ik had gehoopt.
Heitinga, Davids, Sneijder, Stam moeten nog steeds vervangen worden. We wilde voor Henrique 7 miljoen betalen + een aanvaller van 10 -15 miljoen, dus ons investeringsbedrag is 'slechts' 20 miljoen (waarvan 10 miljoen nog van Heitinga is binnengekomen, los van de transferbedragen van vorig jaar).
Als dit klopt, dan heeft Ajax geldproblemen. Het staat er minimaal niet zo goed op als wij denken. Het kan natuurlijk ook nog een tactisch spel zijn. Als je aangeeft dat je niet zoveel te besteden hebt, dan kan dat bij de onderhandelingen in je voordeel werken. Ik hoop het laatste, maar ik denk dat Ajax gewoon minder te investeren heeft als ik had gehoopt.

Zo gaat dat toch altijd bij Ajax? Een hoop beloftes maar niks waarmaken. Waar blijft de vervanger van Sneijder? En die van Stam? Of waren dat soms Perez en Kuffour?Ajaciedjuh schreef:Hier wordt je echt ziek van. Eerst roepen dat in elke linie een echte versterking moet komen en nu is die van het middenveld al afhankelijk van het geld dat over is!?

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Ajaciedjuh
Als Koster gelijk heeft (dit gezegd heeft), dan moet je hem meteen ontslaan, want dan heeft hij een wanprestatie geleverd met deze 'kwaliteit'.joey schreef:Een degradatietrainer als Koster laten meepraten... Wat weet die nou van topvoetbal?![]()
Zou dit van meet af aan de bedoeling zijn geweest of bedenken ze dit omdat ze geen spelers binnen weten te halen?

-
- AT Toto winner 15/16
Dus er komt maar 1 verdediger bij.. dat is wat magertjes.. laat die extra aanvaller dan zitten en doe er nog een verdediger bij.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op di jul 01, 2008 1:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Onzin, sentimenteel gezeur. Wat moeten we zonder beursnotering en zonder goede spelers?Peter schreef:Wie weet trekt men zich wel terug van de beurs. Dat kost ook een fortuin.

De know how is niet in huis. Ajax moet spelers voor de hoofdprijs halen die andere clubs (mindere clubs dan Ajax) voor een prikje kopen (Suarez, Sulejmani). En gaan we daar iets aan doen? Nee, we promoveren het zooitje dat we hebben tot topselectie.

Het stinkt aan alle kanten!