Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di jul 01, 2008 5:56 am

De Ridder hij is released door Birmingham... misschien hij wordt nu wel 'gescout' door DB... hij was toch fan van hem?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Aristides

Bericht door Aristides » di jul 01, 2008 7:12 am

Jansma schreef:De Ridder hij is released door Birmingham... misschien hij wordt nu wel 'gescout' door DB... hij was toch fan van hem?
Je bedoelt met Kennedy, Rommedahl, Martina, Leonardo en Suarez strijden om een plek aan de rechterkant?

DB stelde De Ridder in zijn tweedejaar in A1 op als nummer tien, die plek is nog vrij bij Ajax? Vorig jaar zou hij zijn gehaald, hij is immers gratis.

Ik zie De Ridder niet als versterking.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Toppie

Bericht door Toppie » di jul 01, 2008 7:26 am

iK heb sterk de twijfels of we er nog wel minimaal 2 of 3 gaan kopen ik vrees voor weer zo'n dramatisch seizoen , en daar gaat van Basten niks aan veranderen. :tranen.gif:

jabu

Bericht door jabu » di jul 01, 2008 7:27 am

De kracht van herhaling?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jul 01, 2008 8:53 am

Het shirt is er, nu is het wachten op de aankopen. :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 01, 2008 9:43 am

Ze zullen die Henrique wel huren, maar verder?

Tja, het is niet zo simpel. Daar komen ze nu pas achter.
Het stinkt aan alle kanten!

Nihad

Bericht door Nihad » di jul 01, 2008 10:34 am

Gelukkig weet jij het allemaal beter, he Joey?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 01, 2008 10:39 am

Nee, maar ik werk niet bij Ajax. Ik hoef het ook niet te weten.

Toppie

Bericht door Toppie » di jul 01, 2008 10:47 am

Jabu schreef:De kracht van herhaling?
Is ook leuk als je een seizoenskaart hebt en je een heel jaar naar weer een bij elkaar geraapt zooitje zit te kijken. Ik weet niet maar het is de laatste jaren alleen maar minder geworden en dat frustreerd de echte supporters die willen resultaat zien en geen Colins , Delorge of beter gezegd geen C of D aankopen. Het Ajaxspel moet terug en daar kan je met van Basten geen 4 jaar op wachten. Dat pikt het publiek niet voor zoveel geld elk jaar.

Nihad

Bericht door Nihad » di jul 01, 2008 10:58 am

Jij hebt niet eens een seizoenskaart, dus wat lul jij nou?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 01, 2008 11:28 am

joey schreef:Ze zullen die Henrique wel huren, maar verder?

Wellicht wisten zij dat al wel, maar is dat nog niet tot AT doorgedrongen?
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » di jul 01, 2008 11:42 am

LucaS schreef:
joey schreef:Ze zullen die Henrique wel huren, maar verder?

Wellicht wisten zij dat al wel, maar is dat nog niet tot AT doorgedrongen?
Zouden ze zo langzaam zijn? Op AT is het toch al een jaar bekend? :neutral.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » di jul 01, 2008 11:49 am

Jöhnk schreef:
goodfella schreef:Waar kies je trouwens voor? Klassespelers of per direct voor de mindere goden?
De best mogelijke haalbare spelers. Per direct.

Dus moet je van tevoren de markt onderzoeken.
En als de uitkomst is dat Douglas en Sulejmani niet willen, blijven jongens als Rommedahl over.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 01, 2008 11:52 am

Onzin. Als Aissati naar Utrecht kan kan hij ook naar Ajax.

sander

Bericht door sander » di jul 01, 2008 11:54 am

Danny Blind: 'Opvolging Heitinga heeft prioriteit bij Ajax'

Darío Cvitanich staat al ruim een maand moederziel alleen onder het kopje ‘nieuwe spelers’ bij Ajax. Waar landskampioen PSV volop bezig is de selectie voor het nieuwe seizoen te renoveren, wordt het beleid van directe concurrent Ajax gekenmerkt door een oorverdovende stilte.

In de nieuwe Sportweek zegt technisch manager Danny Blind (foto) duidelijk dat de komst van minimaal één ervaren centrale verdediger broodnodig is. “De opvolging van Heitinga heeft inderdaad de hoogste prioriteit,” aldus Blind. “Die moet en zal ingevuld worden. Verder willen we ons voorin versterken en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.”

Bron: sportweek

Beloki

Bericht door Beloki » di jul 01, 2008 11:57 am

sander schreef:Danny Blind: 'Opvolging Heitinga heeft prioriteit bij Ajax'

Darío Cvitanich staat al ruim een maand moederziel alleen onder het kopje ‘nieuwe spelers’ bij Ajax. Waar landskampioen PSV volop bezig is de selectie voor het nieuwe seizoen te renoveren, wordt het beleid van directe concurrent Ajax gekenmerkt door een oorverdovende stilte.

In de nieuwe Sportweek zegt technisch manager Danny Blind (foto) duidelijk dat de komst van minimaal één ervaren centrale verdediger broodnodig is. “De opvolging van Heitinga heeft inderdaad de hoogste prioriteit,” aldus Blind. “Die moet en zal ingevuld worden. Verder willen we ons voorin versterken en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.”

Als er geld over is? Dat klinkt niet best. Nog een seizoen zonder creatieve middenvelder betekent wederom geen kampioenschap.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 01, 2008 11:59 am

Sportweek heeft niet juist geciteerd. Waarschijnlijk heeft hij het volgende gezegd:
"Een glas wijn heeft de hoogste prioriteit,” aldus Blind. “Dat moet en zal ingeschonken worden. Verder willen we op vakantie en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.”
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di jul 01, 2008 12:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jul 01, 2008 11:59 am

Fuck off. Als Huntelaar verkocht wordt is er geld zat.

Beloki

Bericht door Beloki » di jul 01, 2008 12:03 pm

Jöhnk schreef:Sportweek heeft niet juist geciteerd. Waarschijnlijk heeft hij het volgende gezegd:
"Een glas wijn heeft de hoogste prioriteit,” aldus Blind. “Dat moet en zal ingeschonken worden. Verder willen we op vakantie en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.”
:biggrin.gif:

Even serieus, ik ga ervan uit dat hij dit niet meent. Anders wordt het een verloren seizoen. Perez op 10 trek ik niet nog een seizoen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Aristides

Bericht door Aristides » di jul 01, 2008 1:38 pm

Beloki schreef:
Jöhnk schreef:Sportweek heeft niet juist geciteerd. Waarschijnlijk heeft hij het volgende gezegd:
:biggrin.gif:

Even serieus, ik ga ervan uit dat hij dit niet meent. Anders wordt het een verloren seizoen. Perez op 10 trek ik niet nog een seizoen.
Loopt zijn contract na volgend seizoen af?

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 01, 2008 1:45 pm

:drecul.gif:

sander

Bericht door sander » di jul 01, 2008 1:48 pm

De geruchten van de afgelopen tijd. Zijn er aardig wat.

Centrale verdediger:Douglas, Maidana, Donk, Boulahrouz, Ooijer, Bouma, Luisao, Goian, Dingsdag, de Fauw, Ben Haim, Delpierre, Huth, Henrique, Oleguer, Prödl, Papastatopoulos.

Linksback: Antunes, Pieters, Bridge, Klavan, Sylvinho

Controlerende middenvelder: De Zeeuw, Engelaar, Vukojevic, Pranjic, Meeuwis, Ivanschitz

10: Defour, Renato Augusto, Tokic, Dica, Aissati, Aimar, Cardozo, Benayoun, Geirrero, Seedorf

Centrumspits: Llrorente, Kanu, Berg, Marcelo Moreno, Toto Tamuz, Pavlioetsjenko, Koevermans, Forlan

Buitenspelers: Sulejmani, Dirar, Dos Santos, Gai Assulin, De Ridder.

Lijkt me sterk dat er op het laatste moment nog spelers worden aangetrokken. Of laat ik het beter zeggen goede spelers.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 01, 2008 1:57 pm

90% van die lijst kan je weghalen omdat die bij voorbaat nooit zouden komen:

- Aimar
- Dos Santos
- Forlan
- Seedorf
- Renato en ga maar door
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 01, 2008 1:58 pm

sander schreef:Danny Blind: 'Opvolging Heitinga heeft prioriteit bij Ajax'

Blijkt maar weer eens dat we niet bepaald zwemmen in het geld. Zelfs mijn 30 miljoen was waarschijnlijk nog veel te hoog ingeschat. :excited.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » di jul 01, 2008 2:00 pm

Verder willen we ons voorin versterken
Er is niemand vertrokken en er is wel voor € 6.000.000 iemand aangetrokken, terwijl de voorhoede vorig seizoen niet het grootste probleem was?

Gesloten