Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Hoe weet je dat zo stellig?Rishi schreef:Nee hoor. Hij kostte evenveel als dat ze binnenkregen voor Henry. 24 dusJabu schreef:Eduardo heeft ongeveen de helft van het door jou genoemde bedrag gekost.Demosthenes schreef:Arsenal is serieus? Waarom dan vorig jaar KJH niet gekocht, wel € 24 miljoen betaald voor Silva.
BBC noemt namelijk: On 3 July 2007, Arsenal confirmed that terms had been agreed with Dinamo Zagreb for the transfer of Eduardo for a transfer fee of £8.5 million subject to a medical.
ESPN zegt er het volgende over: Details of the transfer fee have not been disclosed but Arsenal are understood to have paid in the region of £7.5millionfor the 24-year-old.
Sky Sport weet het niet: The Dinamo Zagreb star will move to Emirates Stadium for an undisclosed fee, subject to a medical, after agreeing a four-year deal in North London
Terwijl The Guardian het heeft over: Da Silva, 24, has accepted a four-year contract offer that will be ratified upon completion of a medical, with Dinamo claiming the transfer to be worth the £16.25m the Gunners received from Barcelona for Henry. Arsenal say the transfer fee is between £7m and £8m.
Nu houdt de Kroatische media nogal van overdrijven over hun eigen spelers en is Dinamo als bron al helemaal niet te vertrouwen. Dat zij te hoog inzetten zou mij niet verbazen. Bovendien lijkt Arsenal mij niet de club om € 24.000.000,- neer te leggen voor een speler uit de Kroatische competitie die niet direct onomstotelijk basisspeler in Loden wordt.
En heeft voorlopig nog maar de helft van het aantal gezonde benen dat KJH heeft. Helaas.Jabu schreef:Eduardo heeft ongeveen de helft van het door jou genoemde bedrag gekost.Demosthenes schreef:Arsenal is serieus? Waarom dan vorig jaar KJH niet gekocht, wel € 24 miljoen betaald voor Silva.
Misschien zou Wenger het eens moeten proberen met iemand die die bal gewoon in het netje duwt i.p.v. dat eeuwige mooie maar brodeloze salonvoetbal.
Ajax is trouwens met een weinig subtiele poging bezig om KJH te slijten, vind ik. Die jongen laat natuurlijk geen clausule van 25 mio in een nieuw contract opnemen. Dat weet Ajax vantevoren. Dús moet ie verkocht worden en wordt ie middels een 'onderhandelingen zijn gestaakt' nog eens extra in de etalage gezet.
Gomez was in beeld bij de grote ploegen. Naar Bayern mag ie niet van VFB en de grote clubs zullen hem na het EK niet meer willen. Villa zal wel naar Real Madrid gaan, Drogba naar Italie, Eto'o naar '???'. Blijven over: KJH en Pavlyuchenko. Lijkt me. KJH is voor 14 juli weg.
Yep.wimpey schreef:Ajax is trouwens met een weinig subtiele poging bezig om KJH te slijten, vind ik. Die jongen laat natuurlijk geen clausule van 25 mio in een nieuw contract opnemen. Dat weet Ajax vantevoren. Dús moet ie verkocht worden en wordt ie middels een 'onderhandelingen zijn gestaakt' nog eens extra in de etalage gezet.
Hopelijk wel, maar waarom zouden clubs zich haasten? Ajax wil hem kwijt, dus wachten drukt de prijs.KJH is voor 14 juli weg.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom is er nooit belangstelling voor hem geweest?
Ik hoop niet dat hij de weg van Reiziger, Kluivert, Davids en Bogarde gaat, nu niet het Bosman-arrest, maar het Webster-arrest, KJH was de duurste aankoop ooit. In de winterstop zit hij drie jaar bij Ajax en dacht Ajax ± tien jaar geleden ook niet dat het zo'n vaart zou lopen?
Ik hoop niet dat hij de weg van Reiziger, Kluivert, Davids en Bogarde gaat, nu niet het Bosman-arrest, maar het Webster-arrest, KJH was de duurste aankoop ooit. In de winterstop zit hij drie jaar bij Ajax en dacht Ajax ± tien jaar geleden ook niet dat het zo'n vaart zou lopen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ja, dat zou zomaar kunnen. Vandaar ook dat Ajax KJH wil slijten.
Ik zie de beperkingen van KJH wel, maar ik heb toch liever dat hij blijft. Ajax toont tot op heden geen enkele slagkracht op de transfermarkt, dus we moeten maar afwachten of er iets voor terugkomt. Voor hetzelfde geld moet die arme Cvitanich KJH doen vergeten.
Ik zie de beperkingen van KJH wel, maar ik heb toch liever dat hij blijft. Ajax toont tot op heden geen enkele slagkracht op de transfermarkt, dus we moeten maar afwachten of er iets voor terugkomt. Voor hetzelfde geld moet die arme Cvitanich KJH doen vergeten.
Het stinkt aan alle kanten!
Van Basten heeft meerdere keren kenbaar gemaakt met KJH door te willen gaan, dus hoe jij tot deze conclusie komt snap ik niet ...joey schreef:Ja, dat bericht dat naar buiten gebracht is over het afketsen van de onderhandelingen met KJH wijst daar duidelijk op, zoals Wimpey al zei. Zou kunnen dat Van Basten het niet zo in hem ziet zitten.
Blij met de punten ...