Slechtste speler van het EK
Tegen Rusland faalde iedereen op Van der Sar, De Jong en Van Nistelrooij na. Toch vond ik Ooijer zowel tegen Italië als tegen Rusland minder dan Mathijsen hoor. Mathijsen is natuurlijk een beetje de pispaal hier, maar Ooijer was Toni een keer of drie helemaal kwijt.Baseman schreef:Nee, maar wel de beste verdediger van Oranje tegen Frankrijk.Jabu schreef:Vond jij Ooijer goed tegen de Russen, Baseman?
Hem vervolgens na één mindere wedstrijd met afstand de slechtste speler van het EK noemen is daarom ook te onzinnig voor woorden ! Helemaal omdat Mathijsen nog veel slechter presteerde...
En in de betreffende wedstrijd waren er ook nog spelers die stukken slechter presteerden dan Ooijer, zoals Van Persie.
Ik kan de beelden nergens terugvinden, maar volgens mij was het ook Ooijer hoor.Rishi schreef:Heitinga blokte die voorzet niet van Arshavin bij de 2-1...
Nee, dat was zeker Ooijer met nummer 2. Die voorzet had er natuurlijk nooit mogen komen. Doet er verder niet toe: de hele verdediging stond te schutteren.Rishi schreef: Heitinga blokte die voorzet niet van Arshavin bij de 2-1...
http://www.ekvoetbalonline.nl/subpages/ ... land_.html
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
Hij hobbelt zo belachelijk mee dat hij bijna wel kramp moet hebben. Dat hadden de spelers onder elkaar op moeten lossen. De Russen hadden het in de gaten, en Nederland liet het toe. Gebrek aan organizatie.
Op een eerder moment corrigeert de Jong voor Ooijer, in het strafschopgebied, en dat gaf de hoop dat de Jong de rest van de wedstrijd voor hem over zou nemen. Maar dat ging niet door. Ik zou eigenlijk niet eens weten wie de aanvoerder of leider in het veld was. Iemand die de zwakke plekken ziet en er iets aan doet.
Op een eerder moment corrigeert de Jong voor Ooijer, in het strafschopgebied, en dat gaf de hoop dat de Jong de rest van de wedstrijd voor hem over zou nemen. Maar dat ging niet door. Ik zou eigenlijk niet eens weten wie de aanvoerder of leider in het veld was. Iemand die de zwakke plekken ziet en er iets aan doet.
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
Sneijder draaide tegen Rusland door. Hij roste alle ballen op een gegeven moment maar blind richting goal. Van Nistelrooij was aanspeelbaar en balvast.wimpey schreef:Je haalt RVN en Sneyder door elkaar, Thom. RVN was tegen de Russen geen schim van de strijder die ie tegen Italie en Frankrijk was.Thomas schreef: Tegen Rusland faalde iedereen op Van der Sar, De Jong en Van Nistelrooij na.
Helemaal eens met Thomas. Zoals al eerder gezegd: v. Nistelrooij was één van de weinige die zich staande hield tegen Rusland. Hij hield de ballen zo goed en zo kwaad als het ging vast, maar hij kon er zo weinig mee omdat er nul opbouw was.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."