Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
We hebben Colin voor het centrum, v.d. Wiel en beiden zijn rechtsbenig. Koster stelde Lindgren achterin op, waarom haast makenPeter schreef:We hebben vast bakken met alternatieven.

Eerst naar de alternatieven kijken en dan misschien teruggaan naar Barcelona om te zien dat hij is uitgeleend aan Murcia o.i.d.
Morgen maar afwachten, je weet maar nooit.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
Opties die niet haalbaar zijn, zijn geen opties.
Transfers moeten nu in de eindfase zitten i.p.v. dat je nu nog eens moet gaan onderzoeken wat mogelijk is.
Tussen haakjes, Giovanni dos Santos zegt vandaag in EMD dat hij ook een aanbieding van Ajax op zak had. Hij koos echter voor Engeland.
Transfers moeten nu in de eindfase zitten i.p.v. dat je nu nog eens moet gaan onderzoeken wat mogelijk is.
Tussen haakjes, Giovanni dos Santos zegt vandaag in EMD dat hij ook een aanbieding van Ajax op zak had. Hij koos echter voor Engeland.
Laatst gewijzigd door joey op ma jun 30, 2008 9:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Er komen dit jaar toch geen breedteaankopen? Ajax hoeft "alleen maar" naar spelers te kijken die Ajax sterker makenjoey schreef:Als andere opties 'dusdanig minder' zijn, zijn ze geen opties, Danny.
Ajax had allang in kaart moeten brengen wat mogelijk was.

Ajax zal echt wel tientallen spelers op het oog hebben, maar ik vrees dat de verantwoordelijken, net als de meeste supporters, een beetje in het verleden leven.
Hoe vaak hebben we al niet moeten lezen dat spelers eigenlijk niet naar Ajax willen komen? Defour, Modric, Riera, Prieto, Aimar, Benyoum (o.i.d.) spelers voor de centrale plek op het middenveld, maar ze komen niet. De een zit liever op de reservebank van Liverpool, een ander verkiest Standard Luik boven Ajax, of speelt liever in de Spaanse middenmoot.
Ik ben bang dat Ajax deze zomer of veel te veel moet betalen voor iets meer dan middelmaat of weer achter het net vist. Zo'n tien jaar geleden was het niet zo'n probleem, er waren wel een paar talentvolle jongeren, maar in 2008 zijn dit soort spelers en schaars en snel vertrokken. Ajax moet de Suljemani's van achttien aantrekken, maar verdedigers van achttien??? middenvelders van achttien??? Ze maken nog veel fouten enz.
We zitten waarschijnlijk in dezelfde vijver te vissen als Groningen en Heerenveen, maar we denken nog steeds dat we op volle zee potvissen aan het vangen zijn.
Hopen op morgen!
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoop doet leven, maar de korte zinsnede die joey er uit pikt doet mij wederom huiveren. Wellicht kun je het zien als een open deur, maar ik mag toch hopen dat de namen op de lijst van Ajax haalbaar en kwalitatief goed zijn? Of heeft men lijstjes met onhaalbare en kwalitatief armoedige spelers? Het zou kunnen, want dan snap je ook gelijk hoe ze uit komen bij een Ogararu en Kuffour bijvoorbeeld.
Geloven jullie werkelijk dat Ajax morgen aankopen gaat presenteren?
Van Basten en Blind zijn beginners op de internationale transfermarkt. Ze komen er nu achter dat Ajax een geringe aantrekkingskracht heeft op toptalenten uit het buitenland. En dat binnenlandse clubs toptalenten niet zomaar willen laten gaan (Heerenveen/Sulejmani). Er zal in een eerder stadium gescout moeten worden, tenzij je aangewezen wilt zijn op het lenen van spelers.
Ajax zou de reputatie van MVB kunnen gebruiken om spelers te overtuigen naar Ajax te komen, maar dan moet MVB daar wel energie in steken. Naar Zuid-Amerika reizen bijvoorbeeld, zoals Guus Hiddink dat deed. En kennismaken met de juiste makelaars natuurlijk.

Van Basten en Blind zijn beginners op de internationale transfermarkt. Ze komen er nu achter dat Ajax een geringe aantrekkingskracht heeft op toptalenten uit het buitenland. En dat binnenlandse clubs toptalenten niet zomaar willen laten gaan (Heerenveen/Sulejmani). Er zal in een eerder stadium gescout moeten worden, tenzij je aangewezen wilt zijn op het lenen van spelers.
Ajax zou de reputatie van MVB kunnen gebruiken om spelers te overtuigen naar Ajax te komen, maar dan moet MVB daar wel energie in steken. Naar Zuid-Amerika reizen bijvoorbeeld, zoals Guus Hiddink dat deed. En kennismaken met de juiste makelaars natuurlijk.

Het stinkt aan alle kanten!
Ik zie het allemaal zo somber niet in.Peter schreef: Wellicht kun je het zien als een open deur, maar ik mag toch hopen dat de namen op de lijst van Ajax haalbaar en kwalitatief goed zijn?
H&M stroopten de Spaanse bejaardenhuizen af naar versterkingen, nee: uitbreidingen van de selectie.
Momenteel heeft Ajax een naar verluid talentvolle Argentijn vastgelegd en men was bezig met een speler die naar Barcelona gaat.
Vandaag over 2 weken begint de eerste training, er komt echt nog wel wat bij! Liever zo dan dat je op een dag wordt verrast met de komst van Urzaiz en Rommedahl! Ik ga me pas zorgen maken wanneer Ajax wordt gelinkt aan spelers van het niveau-rommel dat door H&M werd binnengehaald.
Je mag toch aannemen dat iedere makelaar weet dat Ajax op zoek is en erg veel geld wil uitgeven. Die makelaars lopen de (digitale) deur plat bij Ajax, de ene exotische naam na de andere en v.d. Zee pakt zijn boekje om te zien over wie het gaat.kennismaken met de juiste makelaars natuurlijk.

Leuk, die Zuid-Amerikanen, maar als ik Suarez op een zondag zag na een woensdagwedstrijd in Zuid-Amerika, dan hoop ik niet dat we internationals aantrekken, want Suarez, Silva en nog twee Zuid-Amerikanen zou betekenen vier zwaar vermoeide spelers.
We hebben scouts in Scandinavië, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Nederland!

De juiste makelaars, NVMDemosthenes schreef:Je mag toch aannemen dat iedere makelaar weet dat Ajax op zoek is en erg veel geld wil uitgeven. Die makelaars lopen de (digitale) deur plat bij Ajax, de ene exotische naam na de andere en v.d. Zee pakt zijn boekje om te zien over wie het gaat.kennismaken met de juiste makelaars natuurlijk.![]()
Leuk, die Zuid-Amerikanen, maar als ik Suarez op een zondag zag na een woensdagwedstrijd in Zuid-Amerika, dan hoop ik niet dat we internationals aantrekken, want Suarez, Silva en nog twee Zuid-Amerikanen zou betekenen vier zwaar vermoeide spelers.
We hebben scouts in Scandinavië, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Nederland!

- Ajaciedjuh
Als de activiteiten op de beurs vandaag echt een voorbode zijn voor wat er morgen staat te gebeuren, dan hoeven we er niet voor thuis te blijven. Er gebeurt niets met het aandeel!Ajaciedjuh schreef:Juist niet, want na al die aankopen heeft Ajax geen geld meer....gaizka schreef:Dus voor de mensen die erin gelovebn, koop aandelen Ajax!Ajaciedjuh schreef:Dat is vanavond dan al duidelijk i.v.m. de beurs!
Dat komt nog wel, bij HtC zag je het in eerste instantie ook niet zo somber in ..wimpey schreef:Ik zie het allemaal zo somber niet in.Peter schreef: Wellicht kun je het zien als een open deur, maar ik mag toch hopen dat de namen op de lijst van Ajax haalbaar en kwalitatief goed zijn?

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Hier kan ook een streep doorheen.Telegraaf schreef:AMSTERDAM - FC Twente heeft het contract van Douglas Franco Teixeira (20) opengebroken, verlengd en opgewaardeerd. De talentvolle verdediger ligt nu tot 2012 vast in Enschede.
Na een sterk seizoen toonde onder andere Ajax belangstelling voor hem. ,,Er waren meer clubs die hem wilden hebben, maar wij denken dat een langer verblijf bij FC Twente op dit moment het beste is voor zijn ontwikkeling”, aldus zaakwaarnemer Raymond van Lierop.