Beste speler van het EK
Heel raar inderdaad. Zeker ook omdat hij de poule niet doorkwam en toch best wel een blunder maakte...
Mijn team:
Vd Sar; toch meer en belangrijkere reddingen dan Casillas
Gio; geen back zo beslissend als Gio
Marchena; geen fout gemaakt
Chivu; topper bij Roemenie
2 verdedigende middenvelders:
De Jong
Senna; beiden belangrijk voor de ploeg. Senna voor mij echt verrassend goed.
3 aanvallende middenvelders;
Sneijder; fantastisch gewoon
Silva; toppertje
Xavi; regisseur van de kampioen
Villa; topscorer en een betere spits dan Torres
en de andere speler is voor mij nog ff een raadsel
twijfel nog ff
Iniesta komt erbij. Was ik ff vergeten
Mijn team:
Vd Sar; toch meer en belangrijkere reddingen dan Casillas
Gio; geen back zo beslissend als Gio
Marchena; geen fout gemaakt
Chivu; topper bij Roemenie
2 verdedigende middenvelders:
De Jong
Senna; beiden belangrijk voor de ploeg. Senna voor mij echt verrassend goed.
3 aanvallende middenvelders;
Sneijder; fantastisch gewoon
Silva; toppertje
Xavi; regisseur van de kampioen
Villa; topscorer en een betere spits dan Torres
en de andere speler is voor mij nog ff een raadsel
twijfel nog ff
Iniesta komt erbij. Was ik ff vergeten
Laatst gewijzigd door Lionel op zo jun 29, 2008 10:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
IK GELOOF!!!!!!
Klopt. Villa is bijv. veel meer teamspeler en heeft een beter overzicht. Torres is zelfzuchtig en heel doelgericht.Jöhnk schreef:Klopt, maar dit toernooi was hij goed.
Wel een hoog rommelgehalte, dat is een feit, maar goed.
Is het jullie trouwens al opgevallen dat Silva nooit naar de bal hoeft te kijken? Mooi om te zien.
Xavi.Real Ajax schreef:Beste speler van het toernooi: Senna.
Iker
Ramos - Marchena - Lahm
Senna
Schweini - Xavi - Sneyder - Arshavin - Arda
Pavlyuchenko
Beetje een ratjetoe, maar dat zijn i.m.o. de 11 besten van dit toernooi.
Villa heeft enkel in de voorronde gescoord, waarvan 3 keer in de 1e pot. I.m.o. was zijn blessure de redding voor Spanje, want met Fabregas kwam Spanje tegen Rusland pas op gang. Spanje had van achteruit ineens een aanspeelpunt meer, de Russen één minder.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
UEFA SELECTIE VAN HET TOERNOOI
Doel: Gianluigi Buffon (Italië), Iker Casillas (Spanje), Edwin van der Sar (Nederland)
Verdediging: Bosingwa (Portugal), Philipp Lahm (Duitsland), Carlos Marchena (Spanje), Pepe (Portugal), Carles Puyol (Spanje), Yoeri Zjirkov (Rusland)
Middenveld: Hamit Altıntop (Turkije), Luka Modric (Kroatië), Marcos Senna (Spanje), Xavi Hernández (Spanje), Konstantin Zirianov (Rusland), Michael Ballack (Duitsland), Francesc Fabregas (Spanje), Andrés Iniesta (Spanje), Lukas Podolski (Duitsland), Wesley Sneijder (Nederland)
Aanval: Andrei Arsjavin (Rusland), Roman Pavlioetsjenko (Rusland), Fernando Torres (Spanje), David Villa (Spanje)
Buffon zat dit toernooi gewoon op hetzelfde niveau als Van der Sar.
Opvallend veel mensen met Ramos in het team trouwens. Zelfs Wimpey!
Persoonlijk vond ik hem dit toernooi niet op z'n best. Ik heb hem iedere wedstrijd wel weer zo'n lekker breedtepassje zien geven richting een tegenstander en in verdedigend opzicht vond ik hem soms ook wat slordig. Speelde verder nog wel een prima toernooi en zou bij gebrek aan beter wellicht in het elftal terechtkomen. Anyukov is natuurlijk ook een optie. Of Lahm als rechtsback.
Arshavin heeft ook maar twee goede wedstrijden gespeeld.wimpey schreef:Xavi.Real Ajax schreef:Beste speler van het toernooi: Senna.
Iker
Ramos - Marchena - Lahm
Senna
Schweini - Xavi - Sneyder - Arshavin - Arda
Pavlyuchenko
Beetje een ratjetoe, maar dat zijn i.m.o. de 11 besten van dit toernooi.
Villa heeft enkel in de voorronde gescoord, waarvan 3 keer in de 1e pot. I.m.o. was zijn blessure de redding voor Spanje, want met Fabregas kwam Spanje tegen Rusland pas op gang. Spanje had van achteruit ineens een aanspeelpunt meer, de Russen één minder.