Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » zo jun 29, 2008 3:03 pm

Garanties, ook zoiets.
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 29, 2008 10:28 pm

Jöhnk schreef:
Rishi schreef:oneven getallen? Ben je lingo aan het spelen ofzo?
Als je 4-4-2 speelt zijn er twee mogelijkheden.

Ofwel heb je geen bezetting op de flanken waardoor je het de tegenstander onnodig makkelijk maakt (immers, veel ruimte is moeilijker te verdedigen dan weinig ruimte). Ofwel bestrijken de halfspelers de ruimte op de flanken waardoor de ruit op het middenveld wegvalt en je oneven getallen krijgt.
Geloof je nou nog steeds in dit fabeltje?
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » zo jun 29, 2008 10:29 pm

Hoezo is dit nu weer een fabeltje?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jun 29, 2008 10:30 pm

Geloof is meer een woord voor zesletterwoorden-Lingo.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 29, 2008 10:35 pm

Al die oneven-getallen-onzin. Spanje speelt met opkomende mensen, niet mensen die er al staan, Arsenal, Barca, Man U....geen van deze teams spelen met vleugelspelers en spelen het beste/mooiste voetbal.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jun 29, 2008 10:36 pm

Zowel Man U als Barca heeft onlangs de CL gewonnen met 4-3-3.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 29, 2008 10:37 pm

Man U speelt geen 433... Barca wel maar zowel Messi als Ronaldinho trokken geregeld naar binnen en kwamen de backs eroverheen.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo jun 29, 2008 10:39 pm

Tevez, Rooney en Ronaldo zijn aanvallers.

Ik zeg niet dat buitenspelers niet naar binnen mogen trekken.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 29, 2008 10:41 pm

Als je met RVN en RVP in de spits speelt en Robben als links en Sneijder als rechtshalf speelt...speel je dan 442 of 433? Want Robben plus die 2 voorin maken ook 3 aanvallers...
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 30, 2008 2:51 am

Jöhnk schreef:Tevez, Rooney en Ronaldo zijn aanvallers.

Ik zeg niet dat buitenspelers niet naar binnen mogen trekken.

Van Nistelrooy, Van der Vaart, en Kuijt ook. Speelde Oranje dan ook 4-2-4 ofzo?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Toppie

Bericht door Toppie » ma jun 30, 2008 7:58 am

'Arsenal richt pijlen op Ajacied Klaas Jan Huntelaar'
Gepubliceerd op 30-06 om 08:22 door Jurjen van Geel bron VC

Als we de Guardian mogen geloven heeft Arsenal het startsignaal aan te geven voor het onderhandelen met Ajax over een transfer van Klaas Jan Huntelaar. Dit nadat de Amsterdamse club er met haar spits niet uitkwam over een nieuwe contract. De Engelse zouden nu er alles aan willen doen om de trefzekere international te strikken.

Ajax ziet Huntelaar liever nog een paar jaar in de Amsterdam ArenA, waar hij nog twee seizoenen onder contract staat. Het bestuur van de hoofdstedelingen wil wel luisteren naar de Engelse topclub. Danny Blind liet weten de hoofdprijs te willen voor Huntelaar, die rond de dertig miljoen euro zou liggen.

Arsenal zou met het aantrekken van Klaas Jan Huntelaar haar derde Nederlander binnen halen. Momenteel staan flankspeler Robin van Persie en de jonge middenvelder Nacer Barazite al onder contract bij de Engelse.

http://www.sportinglife.com/football/ne ... MHD=soccer

http://footylatest.com/news/news.php?item.984.8

Meerdere sites gemeld, lijkt in mijn ogen serieus alleen het bedrag nog

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 30, 2008 9:19 am

http://www.fansfc.com schreef:Arsenal ready to launch £21million striker bid
06:29 June, 30, 2008
Arsenal Football Club are ready to make their move for Klaas-Jan Huntelaar.

The Dutch international striker is rated as one of the brightest young talents in European football, and his decision to reject a new contract with Ajax has put a number of clubs on alert.

One of these is said to be Arsene Wenger’s Arsenal, who are in the market for a new forward and are willing to pay around £21million to take Huntelaar to the Emirates Stadium.

Although Ajax will do all they can to keep the 24-year-old in Amsterdam, he only has two years remaining on his contract and would be available for much less if they keep him for another season.
21 miljoen pond = 26,5 miljoen Euro.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 30, 2008 9:20 am

Ja, alleen het bedrag nog. Wenger is niet gek. :excited.gif:

Ik heb wat rondgekeken op fora van Arsenal-supporters, maar ik heb niet de indruk dat KJH 'target' nummer 1 is. Zie hier bijvoorbeeld.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 30, 2008 9:35 am

joey schreef:Ja, alleen het bedrag nog. Wenger is niet gek. :excited.gif:

Ik heb wat rondgekeken op fora van Arsenal-supporters, maar ik heb niet de indruk dat KJH 'target' nummer 1 is. Zie hier bijvoorbeeld.
Hij komt niet eens voor op de anti-Wishlijst, leuke rubriek trouwens. Davids willen ze ook niet hebben. :neutral.gif:

Die Adebayor zit er volgens mij nog steeds, Silva is er nog, Van Persie, die Deense spits, ik weet niet of KJH daar op een basisplaats kan rekenen en ik heb altijd begrepen dat hij eerste spits bij een topclub wil worden. Het kan verkeren, Ronald de Boer ging naar Barcelona (altijd al van gedroomd) en even later naar topclub Glasgow (ook altijd al van gedroomd).

Arsenal is serieus? Waarom dan vorig jaar KJH niet gekocht, wel € 24 miljoen betaald voor Silva.

Ik hoop niet dat hij komende winter gratis wegwandelt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Arthur

Bericht door Arthur » ma jun 30, 2008 9:40 am

Hoewel ik hem als voetballer niet bij Arsenal vind passen, denk ik dat ze bij Arsenal wel eens iemand kunnen gebruiken die de bal er gewoon inschiet in plaats van dat eeuwige gebrei.

jabu

Bericht door jabu » ma jun 30, 2008 9:42 am

Demosthenes schreef:Arsenal is serieus? Waarom dan vorig jaar KJH niet gekocht, wel € 24 miljoen betaald voor Silva.
Eduardo heeft ongeveen de helft van het door jou genoemde bedrag gekost.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 30, 2008 9:52 am

En dat geeft het meteen aan. Ik zie Wenger geen 20 miljoen + betalen voor KJH. Zo'n bedrag betaalt alleen een club die smijt met geld. Chelsea bijvoorbeeld, of Madrid of Barcelona. Maar die clubs lijken niet in de race te zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 30, 2008 9:52 am

Jabu schreef:
Demosthenes schreef:Arsenal is serieus? Waarom dan vorig jaar KJH niet gekocht, wel € 24 miljoen betaald voor Silva.
Op vi.nl heb ik geen bedrag gevonden, via Google kwam ik terecht bij de Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2007 ... ry.arsenal) en las ik

Arsenal have begun preparing for life after Thierry Henry by agreeing terms on a deal to bring Dinamo Zagreb's Brazilian-born Croatia striker Eduardo da Silva to the Emirates Stadium. Da Silva, 24, has accepted a four-year contract offer that will be ratified upon completion of a medical, with Dinamo claiming the transfer to be worth the £16.25m the Gunners received from Barcelona for Henry. Arsenal say the transfer fee is between £7m and £8m.

As well as hitting seven goals in his 12 international matches to date, Da Silva also scored the first Champions League goal at the Emirates, for Zagreb, during their 5-1 aggregate defeat by Arsenal in last season's third qualifying round. England fans may also remember him scoring in Croatia's 2-0 win against Steve McClaren's side last October.

"I am excited and happy in the same time, also very proud that I am going to play in such a big club," said Da Silva. "Every football player wants to play for Barcelona, Real [Madrid], Manchester United or Arsenal one day and so do I. I want to progress in my career, but it will be hard to leave Dinamo Zagreb after eight years. I will miss the club, the guys ... I will be back one day, but now I want to accept a new challenge."

Mirko Barisić, the president of Dinamo, added that "the transfer is worth €24m (£16.25m) from the money Arsenal got after selling Henry to Barcelona. This is the biggest ever transfer in Croatian soccer, inluding the period of the former Yugoslavia."

Wat het uiteindelijk is geworden??? Het bedrag van 24 miljoen zat wel ergens in mijn herinnering.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jesse

Bericht door Jesse » ma jun 30, 2008 12:06 pm

Mr. Ajax schreef:Van Nistelrooy, Van der Vaart, en Kuijt ook. Speelde Oranje dan ook 4-2-4 ofzo?
Ik vond Kuyt, Sneijder en VDV duidelijk achter v. Nistelrooij spelen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jun 30, 2008 12:34 pm

Absoluut. Zelden zo'n duidelijke 4-2-3-1 opstelling gezien.

Rooie

Bericht door Rooie » ma jun 30, 2008 12:40 pm

‘We hebben beloofd dat Ajax met alle clubs zal spreken die geïnteresseerd zijn in Huntelaar, maar voor minder dan 23 miljoen mag Klaas-Jan niet weg,’ meldt technisch directeur Danny Blind. ‘Als er geen club komt die het vereiste bedrag wil betalen, hopen dat we Klaas-Jan alsnog te kunnen behouden. We moeten natuurlijk niet vergeten dat hij nog altijd tot 2010 bij ons onder contract staat.’
Van de site van Sportweek, verweven in een bericht over interesse voor KJH door de grote PL-clubs. Gezien de rest van het bericht gebaseerd is op The Sun, hou ik het bij deze quote die neem ik aan door sportweek gecontroleerd is.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 30, 2008 12:44 pm

Benji schreef:
‘We hebben beloofd dat Ajax met alle clubs zal spreken die geïnteresseerd zijn in Huntelaar, maar voor minder dan 23 miljoen mag Klaas-Jan niet weg,’ meldt technisch directeur Danny Blind. ‘Als er geen club komt die het vereiste bedrag wil betalen, hopen dat we Klaas-Jan alsnog te kunnen behouden. We moeten natuurlijk niet vergeten dat hij nog altijd tot 2010 bij ons onder contract staat.’
Van de site van Sportweek, verweven in een bericht over interesse voor KJH door de grote PL-clubs. Gezien de rest van het bericht gebaseerd is op The Sun, hou ik het bij deze quote die neem ik aan door sportweek gecontroleerd is.
Neem maar aan dat dit onzin is. Danny Blind gaat echt geen bedragen in de media noemen. Dat ze gaan praten met clubs, is wel een feit. Maar dat zal altijd zo zijn.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 30, 2008 12:49 pm

Jabu schreef:
Nee hoor. Hij kostte evenveel als dat ze binnenkregen voor Henry. 24 dus
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » ma jun 30, 2008 12:51 pm

Peter schreef:Absoluut. Zelden zo'n duidelijke 4-2-3-1 opstelling gezien.
Precies.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jun 30, 2008 1:09 pm

Nou, dan zijn we eruit.

Gesloten