De kracht van de Duisters is onder andere dat zij juist niet denken dat zij al in de finale staan en dat zij deze wedstrijd en Turkije uitermate serieus nemen.joey schreef:Wat denken jullie, heeft Turkije nog eens kans? Volgens mij wel, in het geval Duitsland al aan de finale denkt.
25 juni 20.45 uur Duitsland-Turkije
- Monkey Tonk
AT5Turkije op scherm op Surinameplein
De Turkse voetbalfans zijn woensdagavond welkom in De Baarsjes, zo laat het stadsdeel woensdag weten. Dan speelt Turkije tegen Duitsland in de halve finale van het EK Voetbal.
Midden op het Surinameplein plaatst het stadsdeel een groot televisiescherm van 18m2. Vanaf 19.00 uur worden alle doorgaande wegen naar het plein afgesloten voor het verkeer. Het openbaar vervoer wordt omgeleid.
De wedstrijd begint om 20.45 uur en duurt in geval van verlenging tot maximaal 23.30 uur. De Turkse premier Erdogan heeft de fans wereldwijd opgeroepen om zich te gedragen.
Als Turkije redelijk compleet was geweest had ik ze een goede kans gegeven.Zwakste schakel bij Duitsland blijft Lehman.
Twee keepers, want ook Rustu heeft zijn momenten waar bij je je hart vast houd, die dan weer de stukken van de hemel keepen, en een moment later de fout in kunnen gaan.En wat de Turken betreft ken ik bijna niemand van de " tweede " keus ..
Maar lachen zou het natuurlijk wel zijn als we om +- 22.30 dat ene liedje kunnen zingen ...
Twee keepers, want ook Rustu heeft zijn momenten waar bij je je hart vast houd, die dan weer de stukken van de hemel keepen, en een moment later de fout in kunnen gaan.En wat de Turken betreft ken ik bijna niemand van de " tweede " keus ..
Maar lachen zou het natuurlijk wel zijn als we om +- 22.30 dat ene liedje kunnen zingen ...
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16