Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
- Cluijffert
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Elke keer als ik 'prom queen' lees, dan denk ik aan deze memorabele quote: "Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen."
Anyway, ik denk dat we binnen nu en 2 weken wel wat aankopen kunnen verwachten. Het is overigens wel gek dat, behoudens PSV, de andere clubs in Nederland ook nog niet echt iets binnen hebben.
Anyway, ik denk dat we binnen nu en 2 weken wel wat aankopen kunnen verwachten. Het is overigens wel gek dat, behoudens PSV, de andere clubs in Nederland ook nog niet echt iets binnen hebben.
Ach, dat valt ook wel mee. PSV heeft vier aankopen gedaan, Ajax twee (Manco en Claasen meegerekend).Peter schreef:Anyway, ik denk dat we binnen nu en 2 weken wel wat aankopen kunnen verwachten. Het is overigens wel gek dat, behoudens PSV, de andere clubs in Nederland ook nog niet echt iets binnen hebben.
Dat is wat anders dan waar Peter het over had.Bertje schreef:Alleen werd PSV kampioen. Zou ik ook wel eens willen.
Iedere buitenlandse aankoop is met het oog op de toekomst voor het eerste gehaald. Voor zover ik weet begint Manco in principe gewoon in Jong PSV.D_skilled schreef:Nee hoor. Manco is voor het eerste gehaald.Thomas schreef:Manco begint net zo goed als Claasen in het tweede.
Euhm, jij vindt Boulah kleiner dan Mathijsen ?Bertje schreef:Dan heb je helemaal een mini-centrum. Lekker als je een beetje een kopsterke spits treft.
Daarbij is Mathijsen verdedigend niet sterk qua koppen, Bouma kan dat beter en is daarbij sterker en sneller.
Klopt.Thomas schreef:Ik zeg alleen dat ik heb gelezen (ook Base heeft dat een aantal keer aangegeven) dat hij in het tweede begint.
Is ook logisch aangezien hij pas net 18 is en de club, de cultuur en de speelwijze nog niet kent. Een groot talent, maar hij mag eerst wennen in het tweede.
Of hij moet in de voorbereiding een dermate goede indruk achterlaten dat hij meteen bij het eerste gehaald wordt, maar dat verwacht ik niet.
Die Manco zal wel meteen bij het eerste komen, aangezien PSV Farfan niet gaat vervangen.Thomas schreef:Lees nou gewoon eens wat ik zeg. Ik zeg nergens dat hij niet is gehaald voor het eerste. Ik zeg alleen dat ik heb gelezen (ook Base heeft dat een aantal keer aangegeven) dat hij in het tweede begint.
Hoe dan ook, Claassen is geen aankoop voor het eerste. Vooralsnog staan we op één. Ik hoop dat ze bij Ajax inmiddels de niet haalbare namen van de lijst hebben geschrapt en aan de slag gaan.
Het stinkt aan alle kanten!
Ja, Boulahrouz is kleiner dan Mathijsen. Verschil is minimaal overigens.Baseman schreef:Euhm, jij vindt Boulah kleiner dan Mathijsen ?
Daarbij is Mathijsen verdedigend niet sterk qua koppen, Bouma kan dat beter en is daarbij sterker en sneller.

Belangrijker is dat Mathijsen wel degelijk een betere kopper is dan Boulahrouz. Verdedigend en aanvallend. Net als Ooijer verdedigend een betere kopper is dan Bouma.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik zeg alleen dat als Claasen geen 'aankoop voor het eerste' is (is hij natuurlijk wel, want alle buitenlanders van die leeftijd horen voor het eerste aangetrokken te worden), Manco dat ook niet is.joey schreef:Die Manco zal wel meteen bij het eerste komen, aangezien PSV Farfan niet gaat vervangen.
Hoe dan ook, Claassen is geen aankoop voor het eerste. Vooralsnog staan we op één. Ik hoop dat ze bij Ajax inmiddels de niet haalbare namen van de lijst hebben geschrapt en aan de slag gaan.
Volgens mij is het trouwens gewoon Claasen met één s, Joey.
Schei toch uit met je schoolmeesterachtige gedoe, Clown.Thomas schreef:
Ik zeg alleen dat als Claasen geen 'aankoop voor het eerste' is (is hij natuurlijk wel, want alle buitenlanders van die leeftijd horen voor het eerste aangetrokken te worden), Manco dat ook niet is.
Volgens mij is het trouwens gewoon Claasen met één s, Joey.
D_skilled weet tenminste waar hij het over heeft.
Alsof ik de mening van iemand die een speciaal account aanmaakt om mij in de zeik te nemen serieus ga nemen. Als er iemand is die niet weet waar hij het over heeft, ben jij het wel.
Skilled weet dat ik het helemaal niet verkeerd bedoel. Daarnaast heeft Baseman inmiddels bevestigd dat hij er naast zat en ik het goed had. Leer dus lezen of houd je er buiten.
Skilled weet dat ik het helemaal niet verkeerd bedoel. Daarnaast heeft Baseman inmiddels bevestigd dat hij er naast zat en ik het goed had. Leer dus lezen of houd je er buiten.