Cruijff is van mening dat MVB de problemen wel móet aanpakken, maar ik ben benieuwd of hij de hete aardappel überhaupt zal aanraken.Neefkens schreef:De meeste problemen zijn al aangepakt door Coronel. De technische zaken zullen door Marco aangepakt worden, hij denkt er precies hetzelfde over als de door jouw geadoreerde JC, alleen hij denkt eerst even beter na omdat hij weet dat in een organisatie JC'splan gewoon belachelijk is.
Ik dacht dat ik misschien niet duidelijk genoeg was...Tjongejonge, wat dacht je? Ik kan nog beter? Ik fik hem nu gewoon helemaal af?

@Luuk: ik ben supporter, geen trainer. Ik mag zeggen wat ik wil.
Kijk, en daarover verschillen we dus van mening. Die cultuur verander je niet zomaar, dus ik begrijp niet waar je het op baseert dat die nu anders is. De commissie-Coronel bestond uit mensen die uit die cultuur kwamen, was samengesteld ook door de Ledenraad, dus zo groot is de de kans op verandering niet. Komt nog bij dat de voorzitter van de commissie het baantje van Jaakke heeft ingepikt, wat je toch wel een schoolvoorbeeld mag noemen van hoe het niet moet. Ik geloof nooit dat de bezem erdoor gaat. Dus kunnen we over een paar jaar een nieuwe commissie benoemen.Daar heeft het geen zak mee te maken, die cultuur is nu al anders. Je moet gewoon korte duidelijke beslislijnen hebben en die hebben we nu.