Come on, Guus!

Dat was 1994-1995. In 1996 verloren we in januari al van Willem II en daarna nog van Vitesse en nog een ploeg. En in de beker eruit tegen Heracles ofzo.Real Ajax schreef:Dat doet hij dus goed...ik zeg niet dat het een koekenbakker is.joey schreef:Nee, maar je moet wel door de eerste ronde komen. Deze landen presteerden nooit wat.
Ajax in 1996 al failliet?Na die finale tegen Juventus? Het seizoen waar geen wedstrijd in de Nederlandse competitie werd verloren?
Heb het even gecheckt...klopt inderdaad. Maar maakt verder niet uit, die spelers waren niet opeens in een half jaar waardeloos geworden. En die finale tegen Juventus hadden ze ook gewoon moeten winnen. Om dan door Engelse houthakkers met 4-1 van de mat gespeeld te worden vind ik toch niet echt een topprestatie van Hiddink. Lijkt me duidelijk. Bij Valencia heeft hij overigens ook weinig gepresteerd (4e, 4e, 7e en 10e...nul bekers.)Thijs schreef: Dat was 1994-1995. In 1996 verloren we in januari al van Willem II en daarna nog van Vitesse en nog een ploeg. En in de beker eruit tegen Heracles ofzo.
Maar de weg terug werd wel ingezet, het hoogtepunt lag in het Bernabeu in november '95.