Europese competities liggen in de winter een tijd stil, joey.joey schreef:Die spelers van Zenit waren direct geplaatst voor de finale van de UEFA-cup? Die zijn toch ook al een tijdje bezig?
Beste speler van het EK
Van Persie was geen basisspeler. Ooijer heeft toch een wedstrijd of 25 gespeeld in de zwaarste competitie ter wereld. Van Bronckhorst heeft bijna elke wedstrijd gespeeld bij Feyenoord (competitie en beker). Engelaar heeft ook bijna alles gespeeld.Peter schreef:Ooijer is de laatste tijd toch voornamelijk bankzitter geweest? Giovanni was een maand geleden al klaar en heeft verder geen last van Europees voetbal, want die jongen heeft er voor gekozen om bij Feyenoord te gaan spelen. Engelaar had dat idem dito. Ook van Persie heeft amper een wedstrijd gespeeld door blessures.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
20-25 wedstrijden in een heel jaar. Sinds wanneer word je daar moe van, zeg.Van Persie had geen basisplek, maar kon in de 75 minuten ook geen potten breken. Ritmegebrek of conditiegebrek? Giovanni van Bronckhorst heeft meer dan een maand de tijd gehad om te recupereren bijvoorbeeld. Zo'n Arshavin liep iedereen met gemak voorbij. Ik durf te wedden dat die jongen al wel op de 40 duels zit. Nee, dat Nederland zogenaamd een heel jaar achter de rug heeft, is geen argument. In 2007 heeft Arshavin alle wedstrijden bijvoorbeeld gespeeld en ook nog eens alle duels met Zenith in de Uefa Cup. Zelfde geldt voor zo'n Zjirkov.Bertje schreef:Van Persie was geen basisspeler. Ooijer heeft toch een wedstrijd of 25 gespeeld in de zwaarste competitie ter wereld. Van Bronckhorst heeft bijna elke wedstrijd gespeeld bij Feyenoord (competitie en beker). Engelaar heeft ook bijna alles gespeeld.Peter schreef:Ooijer is de laatste tijd toch voornamelijk bankzitter geweest? Giovanni was een maand geleden al klaar en heeft verder geen last van Europees voetbal, want die jongen heeft er voor gekozen om bij Feyenoord te gaan spelen. Engelaar had dat idem dito. Ook van Persie heeft amper een wedstrijd gespeeld door blessures.
Vind ik niet. Lees mijn posts er maar op na. Het ging in de voorbeschouwing van 5 kwartier een half uur over de Russen en een kwartier daarvan over Arshavin.
Maar het lijkt alsof Marco dacht dat hij zich niet hoeft aan te passen.
Want zo goed als zijn opstelling was tegen de Italianen ( Vaart voor de voeten van Pirlo, Boula tegen Di Natale enz enz) en zijn wissel goed uitpakte tegen Frankrijk......zo slecht was zijn beginopstelling gisteren en waren zijn wissels ook niet goed.
Iemand was hier in discussie met Thomas over Marco van Basten. Dat we hem moesten beoordelen op het moment dat Nederland achter zou staan of dat het minder zou gaan. Gisteren was dat moment er en ik vind, en ik geef volgens mij voldoende argumenten aan, dat Marco gisteren gefaald heeft. En met hem de gehele ploeg! Inzet was (misschien leek het zo) stukken minder
Want zo goed als zijn opstelling was tegen de Italianen ( Vaart voor de voeten van Pirlo, Boula tegen Di Natale enz enz) en zijn wissel goed uitpakte tegen Frankrijk......zo slecht was zijn beginopstelling gisteren en waren zijn wissels ook niet goed.
Iemand was hier in discussie met Thomas over Marco van Basten. Dat we hem moesten beoordelen op het moment dat Nederland achter zou staan of dat het minder zou gaan. Gisteren was dat moment er en ik vind, en ik geef volgens mij voldoende argumenten aan, dat Marco gisteren gefaald heeft. En met hem de gehele ploeg! Inzet was (misschien leek het zo) stukken minder
IK GELOOF!!!!!!
Gaat me niet om de wedstrijd tegen de Russen. Ook tegen Italie en Frankrijk viel er genoeg aan te merken maar als je dat wilt constateren moet je wel tegen het scorebord ingaan, en dat is niet altijd makkelijk.Rishi schreef:Vind ik niet. Lees mijn posts er maar op na. Het ging in de voorbeschouwing van 5 kwartier een half uur over de Russen en een kwartier daarvan over Arshavin.
Zo is dat. Zelfs het futloze Frankrijk bracht Nederland nog flink in de problemen. Nederland scoorde alleen op de juiste momenten.Jöhnk schreef:Gaat me niet om de wedstrijd tegen de Russen. Ook tegen Italie en Frankrijk viel er genoeg aan te merken maar als je dat wilt constateren moet je wel tegen het scorebord ingaan, en dat is niet altijd makkelijk.
Gisteren durfde Van Basten geen aanvaller te brengen voor Engelaar. Terwijl de verdediging toch hoognodig ontlast moest worden. Toch jammer dat hij dat niet gedaan heeft. Ik had zo graag gezien wat Hiddink daarop had gevonden.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou nou, op Pavlyuchenko valt genoeg aan te merken hoor. Die jongen wordt wel erg gehyped.Real Ajax schreef:Man! Ongelofelijk.Jöhnk schreef:Pavljoetsjenko is trouwens ook van '81. Had ik ook jonger ingeschat.Fantastische voetballer ook.
On-topic: Marcos Senna behoort natuurlijk tot de aller beste spelers van dit EK.
- Monkey Tonk
Thomas schreef:Arshavin, daarentegen.
Eerst maar eens afwachten hoe hij het gaat doen bij zijn nieuwe club. Die jongen op basis van twee wedstrijden uitroepen tot de nieuwe Maradona gaat mij te ver. Dick Advocaat heeft aangegeven dat hij ook zwakke kanten heeft. Hij denkt weinig na en zijn overzicht is niet zo denderend. In de wedstrijd tegen Nederland bleek dat niet zo, maar Nederland verleende dan ook vrije doorgang.
Het stinkt aan alle kanten!