21 Juni 20.45 uur Nederland-Rusland
- Cluijffert
de ruskies, ze hadden daar blijkbar geen last van...Monkey Tonk schreef:Het veld maakte one-touch voetbal onmogelijk. Dat is niet de verdienste van Guus Geluk.brigade zuid schreef:Nederland weer hoor.. complimenten van de hele wereld en de poulewedstrijden zijn nog niet voorbij of we kunnen weer naar huis, mafketels.
Guus.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Monkey Tonk
De derde fles wat, Luuk?
Ik verheug me nu al op de volgende wedstrijd van Rusland. Prachtig voetbal speelt dat team. Op deze uitslag viel ook helemaal niets af te dingen. De verdediging van Nederland is gewoon niet goed genoeg. Ooijer pfffff. Mathijsen pffffffffffffffffffffffffffffff. Geen topkwaliteit en dan druk ik me zwak uit.

Ik verheug me nu al op de volgende wedstrijd van Rusland. Prachtig voetbal speelt dat team. Op deze uitslag viel ook helemaal niets af te dingen. De verdediging van Nederland is gewoon niet goed genoeg. Ooijer pfffff. Mathijsen pffffffffffffffffffffffffffffff. Geen topkwaliteit en dan druk ik me zwak uit.
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- Monkey Tonk
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- Monkey Tonk
- Daily Blind
Het veld lag er perfect bij.. geen excuses voor de verdiende nederlaag!Jansma schreef:de ruskies, ze hadden daar blijkbar geen last van...Monkey Tonk schreef:Het veld maakte one-touch voetbal onmogelijk. Dat is niet de verdienste van Guus Geluk.brigade zuid schreef:Nederland weer hoor.. complimenten van de hele wereld en de poulewedstrijden zijn nog niet voorbij of we kunnen weer naar huis, mafketels.
Guus.
Middenveld was te sloom en ontbrak aan handelingssnelheid en aansluiting naar de andere linies.
Van der Vaart was de uitblinker in het ywakke spel. We mogen blij zijn dat de Jong nog veel goed werk verrichte anders was het een hele grote uitslag geworden.
Rusland heeft laten zien hoe kwetsbaar we in het verdedigen zijn, gelukkig denkt onze technische staf voor volgend seizoen er ook zo over.
Complimenten aan de Russen, die nog wel eens terug denken aan de ineens verdwenen rode kaart.. Het gebeurde voor mij ogen en heb het ook nog even nagevraagd. Ongeacht of de bal uit was of niet, had de overtreding op Sneijder bestraft moeten worden.
-
- AT Toto winner 10/11
Geluk? Hiddink heeft vandaag geen geluk gehad, zijn team was gewoon twee klasses beter dan Nederland. Vandaag kwam voor het eerst duidelijk naar voren dat de Nederlandse verdediging een drama was. Wat Mathijssen, Heitinga, Ooijer en Van Bronckhorst vandaag hebben 'gepresteerd' tart elk voorstellingsvermogen. Tel daarbij op het volslagen ongeinteresseerde spel van Sneijder en Van der Vaart en de nederlaag is duidelijk. Dood- en doodzonde. Trechtervoetbal was het, geen enkele diepgang over de flanken. Hemeltergend.joey schreef:Robben kon niet spelen, MT.
Guus Geluk heeft zoveel geluk dat het geen geluk meer kan zijn.
Morgen doen we weer rationeel, nu even niet: Hiddink h**r*nj*ng! Pak die landverrader zijn paspoort af! Lynch hem!
Ik vind het ongelooflijk hoe Hiddink werkelijk overal een team op de rails krijgt. Of het nou Zuid-Korea, PSV of Rusland is...
We kunnen nu wel heel negatief gaan lopen zeuren, maar dit Russische elftal speelde gewoon heel goed. Die Afshavin was super, en wat kan die Kolinko (?) schieten zeg...Het Nederlands elftal is verder gekomen dan ik voor het toernooi had gedacht. Als de aanvallers allemaal een goede dag hebben, kunnen we mooi voetballen, maar onze achterhoede is inderdaad erg kwetsbaar. Maar dat wist iedereen van tevoren.
We kunnen nu wel heel negatief gaan lopen zeuren, maar dit Russische elftal speelde gewoon heel goed. Die Afshavin was super, en wat kan die Kolinko (?) schieten zeg...Het Nederlands elftal is verder gekomen dan ik voor het toernooi had gedacht. Als de aanvallers allemaal een goede dag hebben, kunnen we mooi voetballen, maar onze achterhoede is inderdaad erg kwetsbaar. Maar dat wist iedereen van tevoren.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo jun 22, 2008 12:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Monkey Tonk
Te vroeg gepiekt, en niet genoeg resilience. Het lag voor de hand. Het loopt niet altijd als een trein. Vandaag ging het om de krachten die je dan naar boven moet kunnen brengen. Dat lukte maar half. Een gelijkspel over 90 minuten vind ik helemaal geen slecht resultaat op zo'n dag tegen zo'n tegenstander. Het heilige vuur ontbrak. Anders laat je je in de verlenging niet zo aftroefen.