21 Juni 20.45 uur Nederland-Rusland
Ik ook. Tja, Hiddink is geen Domenech of Donadoni. Van Basten heeft geen antwoord kunnen vinden.Zuidema schreef:Ik ben eerder zeer onder de indruk van nestor Hiddink en zijn ploeg. Als er eentje verdient verder te gaan is het Rusland wel. Maar ja, zo werkt het niet altijd in voetjebal...joey schreef:Ook zo onder de indruk van MVB, Nestor?
Toch denk ik dat Nederland doorgaat.
Laatst gewijzigd door joey op za jun 21, 2008 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
Inderdaad, maarja, als je dat hier te hard roept ben je een azijnzeiker ..Zuidema schreef:Een middenveld Vaart-Sneijder-Affelay-De Jong kan ook niet. Je legt dan een vierbaansweg met vluchtstroken richting de 16 van NL aan. Vergelijkbaar als tegen Frankrijk, maar toen werden we net op tijd gered door een paar geweldige counters van met name Robben.
Ah, 2-1. En in stijl.
Laatst gewijzigd door 999 op za jun 21, 2008 10:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Aha, eindelijk iemand die het met me eens is. En niet de minste.Zuidema schreef:Een middenveld Vaart-Sneijder-Affelay-De Jong kan ook niet. Je legt dan een vierbaansweg met vluchtstroken richting de 16 van NL aan. Vergelijkbaar als tegen Frankrijk, maar toen werden we net op tijd gered door een paar geweldige counters van met name Robben.

2-1, en het ergste is nog dat het dik en dik verdiend is.
Het stinkt aan alle kanten!
Zuidema schreef:Een middenveld Vaart-Sneijder-Affelay-De Jong kan ook niet. Je legt dan een vierbaansweg met vluchtstroken richting de 16 van NL aan. Vergelijkbaar als tegen Frankrijk, maar toen werden we net op tijd gered door een paar geweldige counters van met name Robben.
Ah, 2-1. En in stijl.
jezus wat een slap gelul...
Want?Donkey Shot schreef: jezus wat een slap gelul...
Oki, 3-1. Over en sluiten. Gefeliciteerd. Terechte winnaar.
MvB mag zich gaan richten op Ajax.
Laatst gewijzigd door Zuidema op za jun 21, 2008 10:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Monkey Tonk
omdat je daarmee het verkeerde impliceerd, nederland heeft achterin aan lopen kutten, met die mathijssen lul in de hoofdrol, met een waardeloze heitinga. Het middenveld functioneerde uitstekend, vooral nigel was sterk, sneijder was gedreven en vaart speelde ook niet al te zwak, afelay is een prima jongen, absoluut een klasse beter dan Engelaar. Oorzaak lag achterin, en niet bij sar, maar iedere bal van de russen was gevaarlijk. stonden er wel verdedigers in?Zuidema schreef:Want?Donkey Shot schreef: jezus wat een slap gelul...
Oki, 3-1. Over en sluiten. Gefeliciteerd. Terechte winnaar.
MvB mag zich gaan richten op Ajax.