21 Juni 20.45 uur Nederland-Rusland
21 Juni 20.45 uur Nederland-Rusland
Nou NL tegen 11 Sulejmani's dat wordt moeilijk verdedigen 

In ieder geval zou ik Heitinga als mandekker op Arshavin serieus overwegen. Kuyt erin om die linksback bij te houden, of Robben om hem achterin te houden.
Voor de rest lijkt hun verdediging niet opgewassen tegen ons aanvals geweld. Ik verwacht 3-1 Oranje.
Voor de rest lijkt hun verdediging niet opgewassen tegen ons aanvals geweld. Ik verwacht 3-1 Oranje.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Gewoon dezelfde elftal als tegen Italie en Frankrijk. Ik zou er niet aan sleutelen. Als het tijdens de wedstrijd echt moet dan hebben we echt wel een lekker diepe bank en een coach die weet wat ie ermee moet.
De Jong vind ik overigens ook in staat om Arshavin op te vangen.
De Jong vind ik overigens ook in staat om Arshavin op te vangen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
IK weet het. Dit is echter wel wat hij kan: voor de verdediging spelen als mandekker op een 10.Nihad schreef:Heitinga. Brrr.
Maar wellicht kan De Jong het ook, zoals Mr. Ajax aangeeft.
Het is in ieder geval de enige positie waarop ik Heitinga in de basis zou zetten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik kan helaas niet, maar als we zaterdag winnen reis ik woensdag af naar Wenen. Bij een verlies op donderdagavond tegen Italië/Spanje ga ik weer terug, en anders blijf ik tot en met de finale daar.joey schreef:Thijs?
Ga jij er naartoe, Harm?
Voor hetzelfde geld duurt het weer 20 jaar voordat je een mooi toernooi in de buurt hebt, dus dit is mijn kans om het nog te doen nu ik jong ben.
Ze verwachten 100.000 Nederlanders in Basel, wordt ongetwijfeld een mooi feestje.
En Bassie toejuichen.Harm schreef:Ja![]()
Lekker een weekendje zuipen en carnaval in den vreemde vieren.

Pas je wel op, Harm? Niet teveel zuipen, hè? Anders loop je met de verkeerden mee.

Oranjefans spoor bijster
BERN - Tientallen supporters van Oranje zijn tijdens de groepsfase van het EK voetbal tijdelijk verdwaald op hun wandelroute naar het stadion in Bern.
De Nederlandse fans werden door de geheel in oranje geklede Zwitserse spoorwegwerkers op het verkeerde been gezet, zo liet de Zwitserse NS donderdag weten.
De arbeiders liepen soms nietsvermoedend in groepjes langs de spoorbaan op weg naar hun werkplek. Ze kregen dan een stoet voetbalsupporters achter zich aan.
De Nederlandse fans dachten dat het om landgenoten ging en liepen zingend achter hen aan, in de veronderstelling gezamenlijk richting stadion te lopen. Dat leidde tot de nodige verwarring, ook op verbaal gebied.
De Zwitserse spoorwegen hebben al hun baanmedewerkers voorlopig opgedragen gele petten en vesten te dragen om het onderscheid met de Oranjesupporters te benadrukken.
(c) ANP
Laatst gewijzigd door joey op do jun 19, 2008 1:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Monkey Tonk
Heb er geen goed gevoel over. Er is altijd een 'team of destiny' en dat team komt pas na de groepsfase bovendrijven.
De Russische aanval speelde de toch stugge Zweedse verdediging he-le-maal stuk, met snel one-touch voetbal. Als een ongeinspireerd Frankrijk al zoveel kansen kreeg tegen Oranje, dan gaat het nu helemaal kansen regenen.
Aan de andere kant van het veld gaat dezelfde vlieger op, maar het grote voordeel voor Oranje zie ik niet. De huizenhoge favorietenrol die Holland nu opgeplakt krijgt is het gevolg van twee van de meest geflatteerde overwinningen die ik ooit gezien heb. Als je iedere kans erin schiet, zoals tegen Italie en Frankrijk, dan ziet het er prachtig uit, maar het geeft niet echt een realistisch beeld. En je kunt niet verwachten dat het zo door blijft gaan.
Rusland wordt een loodzware dobber.
De Russische aanval speelde de toch stugge Zweedse verdediging he-le-maal stuk, met snel one-touch voetbal. Als een ongeinspireerd Frankrijk al zoveel kansen kreeg tegen Oranje, dan gaat het nu helemaal kansen regenen.
Aan de andere kant van het veld gaat dezelfde vlieger op, maar het grote voordeel voor Oranje zie ik niet. De huizenhoge favorietenrol die Holland nu opgeplakt krijgt is het gevolg van twee van de meest geflatteerde overwinningen die ik ooit gezien heb. Als je iedere kans erin schiet, zoals tegen Italie en Frankrijk, dan ziet het er prachtig uit, maar het geeft niet echt een realistisch beeld. En je kunt niet verwachten dat het zo door blijft gaan.
Rusland wordt een loodzware dobber.
- Monkey Tonk
Ik wordt niet goed van de overdreven juichstemming bij het Nederlandse publiek. Als Ajax door de groepsfase van de CL komt met mooie uitslagen gaat men toch ook bij wijze van spreken niet de huldiging in Amsterdam alvast regelen?
Rusland - Zweden 2-0. Had veel meer kunnen zijn.
Spanje - Zweden 2-1. In blessuretijd.
Niemand die Spanje zal onderschatten.
Rusland - Zweden 2-0. Had veel meer kunnen zijn.
Spanje - Zweden 2-1. In blessuretijd.
Niemand die Spanje zal onderschatten.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Eh, volgens mij wel hoor? Zo werkt de voetbalwereld nu eenmaal, als Ajax in de CL met 3-0 van AC Milan wint en met 4-1 van Barcelona zit hier ook iedereen met een stijve piemel over de cup met de grote oren te praten. Zeker als we daarna met Jong Ajax nog even Schalke 04 met 2-0 wegvegen.Monkey Tonk schreef:Ik wordt niet goed van de overdreven juichstemming bij het Nederlandse publiek. Als Ajax door de groepsfase van de CL komt met mooie uitslagen gaat men toch ook bij wijze van spreken niet de huldiging in Amsterdam alvast regelen?
Het had me verrast als de Nederlandse bevolking nu volledig rationeel had gezegd: Ja prima, die twee geflatteerde overwinningen, maar Rusland, oef, als we maar door dat verdedigingsblok komen! Het is nog een lange weg, en straks komt Italië of Spanje en dan nog Portugal!
Ik vind dat opportunisme wel mooi, als we eruit vliegen zien we dat dan wel weer. Ik ga ervan uit dat we die Russen wegbeuken en droom lekker over een Europese titel. Zo onlogisch is het ook niet, drie wedstrijdjes winnen.
Wenen we komen! :hupajax.gif:
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk