Jöhnk

Lijkt me de enige logische conclusie. Van de spelers die in principe weinig kans maken op een basisplaats maakten alleen Afellay en Heitinga indruk. En hun concurrenten doen het tot dusver prima.Jöhnk schreef:Sneijder en VDV werden node gemist vandaag. En Kuyt viel ook goed in.
Call me crazy, maar ik zou weer voor dezelfde 11 gaan als tegen Italie en Frankrijk.
Heitinga prima? Begin 2e helft somde Heitinga weer eens perfect op. Gaat niet consequent een duel aan, maar volgt de bal. Die komt een paar seconden later in zijn bezit, waarop ie het ding pardoes bij een tegenstander in de voeten schuift... Een paar minuten later geeft ie een wereldbal over 60 meter op Van Persie. Vriezen en dooien, veel te link om zo'n jongen een basisplek te geven.Thomas schreef: Lijkt me de enige logische conclusie. Van de spelers die in principe weinig kans maken op een basisplaats maakten alleen Afellay en Heitinga indruk. En hun concurrenten doen het tot dusver prima.
Ik weet ook wel precies wat Heitinga met zich meebrengt, en peins er dan ook niet over om hem erin te zetten. Afellay vond ik sterk spelen, maar hij kan natuurlijk niet tegen de concurrentie op die posities op. Goede crossballen en handelingssnelheid (wanneer hij niet te zelfzuchtig bezig was) in ieder geval.wimpey schreef:Heitinga prima? Begin 2e helft somde Heitinga weer eens perfect op. Gaat niet consequent een duel aan, maar volgt de bal. Die komt een paar seconden later in zijn bezit, waarop ie het ding pardoes bij een tegenstander in de voeten schuift... Een paar minuten later geeft ie een wereldbal over 60 meter op Van Persie. Vriezen en dooien, veel te link om zo'n jongen een basisplek te geven.Thomas schreef: Lijkt me de enige logische conclusie. Van de spelers die in principe weinig kans maken op een basisplaats maakten alleen Afellay en Heitinga indruk. En hun concurrenten doen het tot dusver prima.
Affelay kwam er tegen die tamme Roemenen pas laat in de wedstrijd aan te pas. Veel te laat. Is echt nog niet aan 1.5 uur groot werk toe. Leuk om bij 3-0 tegen Italie in te laten vallen...