Wat zou jij veranderen? Heitinga en v. Bronckhorst ipv de Jong en Engelaar, of nog meer?Jöhnk schreef:Als Van Basten echt zo'n goede coach is dan heeft hij gezien dat er nog wat aan de opstelling gesleuteld moet worden. Ben benieuwd.
Slechtste trainer van het toernooi
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wat mij betreft hangt het van de tegenstander af. Voorbeeld: tegen Spanje (afkloppen) zou je bijvoorbeeld weer heel goed Sneijder een vrije rol vanaf links kunnen geven, om Ramos weg te lokken. Tegen Sagnol valt er weer veel te halen voor Robben. Gewoon per wedstrijd een opstelling maken en de taken goed bespreken. Een perfect dynamisch elftal krijg je toch niet.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat is altijd zo. Ook als je een stuk meer verdedigende spelers opstelt. Je kracht ligt in de aanval, dus het accent daarop leggen is logisch. Het is treurig dat de voetbalwereld inmiddels zo reactief is dat dat geniaal genoemd wordtjoey schreef:Jammer? Nee, gelukkig maar. Het is goed uitgepakt, maar het had ook anders kunnen lopen.
Dus wat zou jouw opstelling zijn nu iedereen fit is, Thomas? Hoe gaan 'we' Zweden/Rusland te lijf?
I think I lost my fucking headache
Ik denk dat we tegen Rusland komen te spelen. En dan zou ik zo beginnen:joey schreef:Jammer? Nee, gelukkig maar. Het is goed uitgepakt, maar het had ook anders kunnen lopen.
Dus wat zou jouw opstelling zijn nu iedereen fit is, Thomas? Hoe gaan 'we' Zweden/Rusland te lijf?
---------Van Nistelrooij
Robben-Van der Vaart-Sneijder
--------De Jong-Heitinga
Broncko-Mathijsen-Ooijer-Boulahrouz
----------Van der Sar
Heitinga erin omdat ik verwacht dat Arshavin als diepe aanvallende middenvelder zal worden opgesteld. Achterin is Rusland kwetsbaar en tegen Spanje hebben we kunnen zien hoe het die ploeg vergaat wanneer ze snel moeten omschakelen van aanval naar verdediging en achterin 1 op 1 komen te staan. Daar valt veel te halen.
Normaal gesproken zou ik tegen een sterkere tegenstander voor Bouma kiezen als linksback, maar in deze situatie kies ik liever voor iemand die door kan schuiven naar het middenveld (laat John zich maar puur concentreren op Arshavin) en Robben kan lanceren.
We hebben aan de ene kant geen diepgang en dus zorgen we er maar voor dat we op beide flanken weinig diepgang hebben? Dat slaat dus nergens op. Als je diepgang wilt hebben dan moet je Robben opstellen. Kuijt is ook een optie, maar die heeft natuurlijk wel even wat minder kwaliteiten dan Robben. Dat gebrek aan diepgang op 1 van de 2 flanken legt het af tegen de kwaliteiten van Sneijder en Van der Vaart. Die moeten op dit moment gewoon allebei spelen, lijkt me.
Je zou eventueel ook Sneijder in kunnen zetten voor De Jong en dan Kuijt op rechts kunnen plaatsen.
Je zou eventueel ook Sneijder in kunnen zetten voor De Jong en dan Kuijt op rechts kunnen plaatsen.
Bouma en Melchiot, bijvoorbeeld? Zou kunnen, al heb ik liever iemand met een goede trap die Robben kan lanceren. En aan de linkerkant houdt het dan niet bepaald over. Je zou Van Bronckhorst dan als linkshalf op kunnen stellen en dan zo gaan spelen:
---------Van Nistelrooij
---Van Bronckhorst-Heitinga
Bouma-Mathijsen-Ooijer-Melchiot
----------Van der Sar
Persoonlijk vind ik geen van onze rechtsbacks opkomend bijzonder sterk.
---------Van Nistelrooij
---Van Bronckhorst-Heitinga
Bouma-Mathijsen-Ooijer-Melchiot
----------Van der Sar
Persoonlijk vind ik geen van onze rechtsbacks opkomend bijzonder sterk.
- Monkey Tonk