16 juni, 20.45 uur Oostenrijk-Duitsland
16 juni, 20.45 uur Oostenrijk-Duitsland
16 juni, 20.45 uur Wenen: Oostenrijk-Duitsland
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Uit het reglement voor het EK-eindtournooi:
2c. gelijk aantal punten na de groepswedstrijden
Als meerdere teams hetzelfde aantal punten hebben na afloop van de groepswedstrijden, dan worden de volgende criteria in de gegeven volgorde gehanteerd om de rangschikking te bepalen:
a) aantal punten verzameld in de wedstrijden onderling
b) doelsaldo als resultaat van de wedstrijden onderling
c) aantal doelpunten gescoord in de wedstrijden onderling (als meer dan twee teams in punten gelijk eindigen)
d) doelgemiddelde van alle groepswedstrijden
e) aantal gescoorde doelpunten in alle groepswedstrijden
f) coëfficiënt van de kwalificatie voor het Wereldkampioenschap 2002 en voor het UEFA Europese Voetbalkampioenschap 2004 (punten behaald gedeeld door het aantal gespeelde wedstrijden)
- aantal doelpunten
- aantal uit gescoorde doelpunten
g) Fair Play van de teams in kwestie (tijdens eindtoernooi)
h) loting
Als twee teams, die elkaar in de laatste groepswedstrijd treffen, hetzelfde aantal punten hebben, hetzelfde doelsaldo hebben en hetzelfde aantal doelpunten hebben gescoord, en als deze wedstrijd gelijk staat aan het einde van de normale speeltijd, dan zal de rangschikking van deze twee teams bepaald worden door strafschoppen en niet volgens de bovengenoemde criteria.
- Monkey Tonk
-
- AT Toto winner 15/16
- Monkey Tonk
Portugal is normaal gesproken een maatje te groot. Er klopt geen meter van dit Duitsl(osse z)and. De spelers begrijpen elkaar helemaal niet. Die Ballack loopt rond met de air van een grote spelverdeler, maar hij legt alleen maar risicoloze balletjes breed. Heb nog geen splijtende pass van zijn voeten zijn komen. Gomes en Klose zijn voorin om te huilen zo slecht. Aan wilskracht zal het de Duitsers nooit ontbreken, maar die kan hier toch niks mee?
- Monkey Tonk
Never. Dit keer echt niet. Zelfs Oostenrijk kon het die Duitsers lastig maken. Laat de centrale verdedigers vrij en geef Ballack en Frings geen ruimte en de Duitsers weten zich geen raad. Ik geniet wél van een Duitser trouwens: Lahm. Grandioze speler. Die heb ik werkelijk nog nooit een slechte pot zien spelen.brigade zuid schreef:Ik kan niet warm of koud worden van dit Duitsland maar je kan de klok erop gelijk zetten dat ze straks weer met die beker in de handen staan.