Tegen de nr 1 en 2 van de wereld 7 goals maken en er 1 tegenkrijgen, kan nooit alleen maar geluk zijn. Je ziet bij het Nederlands elftal nu een instelling die we al eeuwen niet meer hebben gezien, nl een over-mijn-lijk mentaliteit. Daarnaast lopen er gewoon heel veel goede voetballers. Geluk? My assjoey schreef:England coach Fabio Capello is being interviewed at half-time by the BBC. What he is saying is this: "WHY ARE YOU TALKING TO ME? WHY ARE YOU GIVING ME AIRTIME? WHY ARE YOU ASKING ME ABOUT ENGLAND? WHY ARE YOU ASKING ME ABOUT PLAYERS WHO PLAY IN THE PREMIER LEAGUE? ENGLAND DID NOT QUALIFY FOR EURO 2008. GET OVER IT. TREAT YOUR VIEWERS WITH SOME INTELLIGENCE, THEY CAN UNDERSTAND THINGS WHICH ARE NOT DIRECTLY RELEVANT TO ENGLAND OR THE ENGLISH PREMIER LEAGUE. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT OR I AM GOING TO KILL YOOOOOUUUUUUU."![]()
Van Basten had vandaag enorm geluk dat het 2-0 werd. Frankrijk had op dat moment het initiatief overgenomen. Maar zonder geluk vaart niemand wel, nietwaar.
2 postings hierboven my assesLucaS schreef:Tegen de nr 1 en 2 van de wereld 7 goals maken en er 1 tegenkrijgen, kan nooit alleen maar geluk zijn. Je ziet bij het Nederlands elftal nu een instelling die we al eeuwen niet meer hebben gezien, nl een over-mijn-lijk mentaliteit. Daarnaast lopen er gewoon heel veel goede voetballers. Geluk? My assjoey schreef:England coach Fabio Capello is being interviewed at half-time by the BBC. What he is saying is this: "WHY ARE YOU TALKING TO ME? WHY ARE YOU GIVING ME AIRTIME? WHY ARE YOU ASKING ME ABOUT ENGLAND? WHY ARE YOU ASKING ME ABOUT PLAYERS WHO PLAY IN THE PREMIER LEAGUE? ENGLAND DID NOT QUALIFY FOR EURO 2008. GET OVER IT. TREAT YOUR VIEWERS WITH SOME INTELLIGENCE, THEY CAN UNDERSTAND THINGS WHICH ARE NOT DIRECTLY RELEVANT TO ENGLAND OR THE ENGLISH PREMIER LEAGUE. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT. PLEASE STOP IT OR I AM GOING TO KILL YOOOOOUUUUUUU."![]()
Van Basten had vandaag enorm geluk dat het 2-0 werd. Frankrijk had op dat moment het initiatief overgenomen. Maar zonder geluk vaart niemand wel, nietwaar.
818 Teletekst za 14 jun
********************************** 3/3
********* Domenech prijst Nederland
. De Franse bondscoach Raymond Domenech
vond dat zijn ploeg ongelukkig was in
de afwerking."We speelden om te winnen,
maar waren zeer ongelukkig tegen een
ploeg met grote kwaliteit."
"Natuurlijk waren wij in sommige delen
van de wedstrijd beter.Maar het gaat
bij voetbal om scoren.En daar waren zij
in dit duel beter in",aldus Domenech.
"Nederland heeft in aanvallend opzicht
zo veel kwaliteit."
Domenech was na afloop niet verrast dat
Arjen Robben en Robin van Persie in de
tweede helft werden gebracht."Ik zou
exact hetzelfde hebben gedaan.Dat zijn
nou niet de minste aanvallers.Met zulke
jongens win je wedstrijden."
verslag Nederland-Frankrijk op 812
volgende nieuws sport voetbal
--> --> --> -->
joey schreef: Domme wissel ook.
Absoluut. Ik heb genoten van die gozer. Hij was gisteren de ultieme team player.Bertje schreef:Nistelrooy was inderdaad geweldig. Balvast ook.
Wie?Toppie schreef:Seedorf en van Bommel![]()
![]()
![]()
Al is dit wel een afknapper. Nou ja, wie dan leeft, wie dan zorgt.Die mogen straks onder Van Marwijk weer. Net als Landzaat, Mols en Paauwe. Enjoy it while zou can, straks zitten we weer met Advocaat-achtig voetbal opgescheept.
Goh, wat kan v.d Vaart zeiken zegVan der Vaart dacht dat Oranje bezweek
BERN - Rafael van der Vaart moest zich in de tweede helft tegen Frankrijk steeds vaker terug laten zakken om mee te verdedigen. Oranje onderging even een Frans offensief. "Ik dacht dat we onder de druk zouden bezwijken, maar doelman Edwin van der Sar hield ons in de race", aldus de speler van HSV.
En wat zegt onze bondscoach nu, Oranje speelde bij vlagen een moeilijke wedstrijd ?., HOE DURFT IE ..Van Basten: Beetje angst
BERN - Marco van Basten zag 'zijn' Oranje tegen Frankrijk, ondanks de 4-1 zege, bij vlagen toch een moeilijke wedstrijd spelen. "Na de 1-0 vergaten we te voetballen. Dat was een beetje angst", verklaarde de bondscoach. "Frankrijk heeft goede voetballers. Dat boezemt toch een beetje angst in."
Idd, laat aub Roemenie doorgaan, als die Fransen of Italianen toch nog via de achterdeur doorgaan groeien ze in het toernooi en zal het me niks verbazen als 1 van die twee dan nog het EK gaat winnen ook. Gewoon slim wezen, de tweede garnituur lekker laten ballen dinsdag, doen die ook wat wedstrijdritme op.Monkey Tonk schreef:Je moet Roemenie laten winnen met het B-team. Je zou gek zijn om Italie of Frankrijk nu nog doorgang te verschaffen, om ze later eventueel weer tegen te komen.
Ja zul je net zien dat Zweden wint vanavond.. dat zou echt kut zijn en dan die Italianen of Fransen die nog net op het nippertje via de achterdeur de kwartfinale halen mogen dan tegen Zweden.. hoezo lekker in het toernooi groeien.. Het kan trouwens gebeuren dat er straks 1 met 2 punten doorgaat.Ajax Rules schreef:Hopen dat Spanje morgen van Zweden wint.... dan hebben we een uitstekende kans op de halve finale.