13 juni, 20.45 uur Nederland-Frankrijk
In principe moet nu op balbezit gespeeld worden, maar goed, dat beheerst dit Oranje niet echt.
Raffie en ook Oranje in zijn geheel zal echt veel minder diep moeten gaan spelen, want het is met name Toulalan die als vrije man gebruikt maakt van de onstane ruimtes (in de rug van VDV) en de bal steeds simpel door kan spelen op de bewegende topper Ribery.
Inzakken, juiste moment druk zetten en uitcounteren die handel.
Raffie en ook Oranje in zijn geheel zal echt veel minder diep moeten gaan spelen, want het is met name Toulalan die als vrije man gebruikt maakt van de onstane ruimtes (in de rug van VDV) en de bal steeds simpel door kan spelen op de bewegende topper Ribery.
Inzakken, juiste moment druk zetten en uitcounteren die handel.
Laatst gewijzigd door Starring op vr jun 13, 2008 9:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
- Monkey Tonk
Niet, behalve de counters doet de rest van Oranje me deze wedstrijd pijn aan m'n ogen ..joey schreef:Echt niet, maar dit team countert magistraal. Werkelijk imponerend.Voetske schreef:De mazzel .. zit niet echt tegen hé
Frankrijk is niets minder, integendeel, maar wat is Nederland effectief.
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
- Cluijffert
Amazing...Voetske schreef:Niet, behalve de counters doet de rest van Oranje me deze wedstrijd pijn aan m'n ogen ..joey schreef:Echt niet, maar dit team countert magistraal. Werkelijk imponerend.Voetske schreef:De mazzel .. zit niet echt tegen hé
Frankrijk is niets minder, integendeel, maar wat is Nederland effectief.
in ieder ander land ze zouden gek worden van geluk... 4-1 tegen vice world champ.
Niet party poopers als some hier.
complimens jongens... geweldig performance van jullie team!!!!

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Vinden jullie Malouda ook zo slecht?
Tja, ik ben kritisch, sorry. Uitslag is goed, maar hoe vaak is Frankrijk bij ons in de zestien geweest? Een keer of twintig? Eens houdt het geluk op en benut de tegenstander de kansen wel. Om de EK te winnen zal Oranje meer controle moeten krijgen.
Tja, ik ben kritisch, sorry. Uitslag is goed, maar hoe vaak is Frankrijk bij ons in de zestien geweest? Een keer of twintig? Eens houdt het geluk op en benut de tegenstander de kansen wel. Om de EK te winnen zal Oranje meer controle moeten krijgen.
Het stinkt aan alle kanten!
Historisch.
Wie mij een week geleden had verteld dat Oranje er tegen Frankrijk vier in zou schieten had ik echt keihard uitgelachen.
Fantastische wedstrijd natuurlijk waar Nederland het moeilijk had, maar mooi spelen tegen Frankrijk is gewoon onmogelijk. Wat ik zo mooi vond is dat ze zich niet lieten gekmaken door de provocaties van Makalele die speelde als een geflipte crackhead. Jammer van die fout bij die 2-1, heel ergelijk maar daarna werd Frankrijk gewoon kapot gespeeld. Zoals Evert zou zeggen: chapeau!
Man van de wedstrijd voor mij: Ooijer.

Wie mij een week geleden had verteld dat Oranje er tegen Frankrijk vier in zou schieten had ik echt keihard uitgelachen.
Fantastische wedstrijd natuurlijk waar Nederland het moeilijk had, maar mooi spelen tegen Frankrijk is gewoon onmogelijk. Wat ik zo mooi vond is dat ze zich niet lieten gekmaken door de provocaties van Makalele die speelde als een geflipte crackhead. Jammer van die fout bij die 2-1, heel ergelijk maar daarna werd Frankrijk gewoon kapot gespeeld. Zoals Evert zou zeggen: chapeau!
Man van de wedstrijd voor mij: Ooijer.
Laatst gewijzigd door Real Ajax op vr jun 13, 2008 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je deze topic (en je eigen bijdrage daaraan) al eens bekeken?joey schreef:Wat een wereldgoal weer van ons dappere Sneijdertje!![]()
Zo, dat zal mijn Franse vrienden leren. Denigrerend doen over het Nederlandse voetbal, hahahaha.![]()
Je kunt ook overdrijven. 7 - 1 tegen Italie en Frankrijk, dat zullen niet veel teams Oranje nadoen.joey schreef:Tja, ik ben kritisch, sorry.
Over denigrerend gesproken....

Laatst gewijzigd door Frank op vr jun 13, 2008 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj