13 juni, 20.45 uur Nederland-Frankrijk
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
-
- AT Toto winner 15/16
- Monkey Tonk
Fransen moeten komen, maar Nederland is niet scherp in de counter. Ze loeren teveel op de perfecte counter en als die er niet inzit leggen ze de bal terug en gaan ze risicoloos schuiven. Dat past niet bij Oranje.
Ik had het over resilience. Daar zijn de Fransen nu mee bezig. Die zijn aan het groeien. Nederland niet.
Ik had het over resilience. Daar zijn de Fransen nu mee bezig. Die zijn aan het groeien. Nederland niet.
- Monkey Tonk
Voor Engelaar lijkt het inderdaad een nivootje te hoog. De Fransen zijn de betere ploeg, maar zetten te weinig en te laat druk op Holland.
Robben moet er snel in. Voor Engelaar lijkt mij. Sneijder neemt zijn controlerende positie over en die omzetting moet voor grip op het middenveld gaan zorgen.
Robben moet er snel in. Voor Engelaar lijkt mij. Sneijder neemt zijn controlerende positie over en die omzetting moet voor grip op het middenveld gaan zorgen.
Ribery is dan ook van wereldklasse! Volgens mij kunnen weinig verdedigers hem houden. Dat moet je gezamelijk doen.joey schreef:Ribery is veel te goed voor de Nederlandse verdedigers. Pff, wat een klasse.
Mwah, Ooijer houdt zich staande, Mathijsen komt wat handjes tekort in de duels.Op de ARD zeggen ze nu al voor de derde keer dat Ooijer en Mathijsen er weinig van kunnen.
AFCA!
- Monkey Tonk
Vind it ook. Hij speelde slecht, maar was toch een rustpunt. Kijken of Oranje nu onzekerder wordt.joey schreef:Oei, Engelaar eruit. Niet dat die goed speelde, maar nu kom je een controleur tekort. Link, hoor.
Wel heel lucky, die nul achterin. ;)
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op vr jun 13, 2008 8:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.