Nee, maar hij kon wel ingrijpen. Dat deed hij dus niet.Bertje schreef:DD kon ook niet weten dat Boulahrouz daar zou spelen. Normaal speelt Ooijer daar.
Marco van Basten de nieuwe trainer van Ajax 1
Moderator: mods
Inderdaad. En diezelfde spelers waren volgens onze Italie-kenner 10 klassen beter dan onze Oranje jongens...wimpey schreef:Zo is het. En de juiste mensen waren opgesteld. Geen Heitinga, de Zeeuw of Affelay die het hadden kunnen verzieken.Zlatan Son of God schreef:Tactisch stond het gisteren gewoon geweldig..
Wij van Ajax hebben de voorbije jaren alleen maar slecht voetbal gezien. Krijg je eindelijk eens een voorstelling op topniveau gepresenteerd, ligt het aan de zwakke Italianen. Uh huh, die hadden ook maar 3/4 van de ploeg opgesteld waarmee ze wereldkampioen werden. Het lag toch echt in de eerste plaats aan de prima tactiek en uitvoering van Oranje dat Italie er niet aan te pas kwam.
IK GELOOF!!!!!!
Na 70 minuten ofzo. Hij had ook Camoranesi en Di Natale om kunnen wisselen. Dat had Gio niet de ruimte gegeven om op te komen en Boula had dan problemen gehad.Bertje schreef:Volgens mij bracht hij Del Piero in. Daar kwam ook onmiddelijk gevaar uit. Die werd overigens aardig opgevangen door De Jong.
Maarja...Donadoni is een matige coach. Die Italianen vliegen er verdiend na 1 ronde gewoon uit hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Tien klassen natuurlijk niet, maar door het hele team gezien heeft Italië meer individuele kwaliteit. De keuzes van beide coaches en de topinstelling en scherpte van de spelers maakten gisteravond het verschil. Daarnaast moest Italië het helaas voor hen doen met Materazzi.Rishi schreef:Inderdaad. En diezelfde spelers waren volgens onze Italie-kenner 10 klassen beter dan onze Oranje jongens...
Nou nou:
Beleggers kopen massaal Ajax-aandelen
dinsdag 10 juni, door SV, Amsterdam, 19:40u, Ajax Showtime
De koers van Ajax is dinsdag met maar liefst zestien procent gestegen. De enige verklaarbare reden is de sensationele zege van Het Nederlands Elftal op Italie onder leiding van bondscoach Marco van Basten.
Beleggers hebben kennelijk door de historische 3-0 overwinning van Oranje zoveel vertrouwen in Marco van Basten dat ze masssaal Ajax-aandelen kochten.
Van Basten begint de eerste training op 14 juli bij Ajax.