9 juni, 20.45 uur Nederland-Italië

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 10, 2008 11:58 am

Volgens mij werd Van Nistelrooy inderdaad geraakt.
Laatst gewijzigd door Bert op di jun 10, 2008 11:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 10, 2008 11:59 am

Rishi schreef:Zambrotta en Abidal zijn 2 kneuzen..... Sorry. Als je het voetbal een beetje gevolgd heb weetje dat beiden een kutseizoen achter de rug hebben en die lijn trekken ze lekker door!
Dus een slecht seizoen maakt iemand een slechte speler? Van Bronckhorst heeft in dat geval nog een paar seizoenen Barcelona en een seizoen Feyenoord openstaan.
Peter schreef:Thomas zegt het prima. Donadoni is een lafaard en zijn analyse snijdt hout.
Dank je, Peter. Laat het echter duidelijk zijn dat ik het ook de verdienste van een sterk Nederlands elftal vind dat de Italianen zo slecht waren. Boulahrouz op Di Natale werkte uitstekend. En Van der Vaart blijft er voor zorgen dat Engelaar zich ook op dit hoge niveau kan ontpoppen tot belangrijke speler. Ook de keuze voor Kuijt en De Jong pakte erg goed uit.
Baseman schreef:PS: Alleen de onbetwiste basisplaats voor Mathijsen is en blijft een gruwel, ook gister was hij weer de minste speler.
Ik vond Ooijer vooral de eerste helft verdedigend een stuk minder dan Mathijsen. Hij was Toni twee keer he-le-maal kwijt en op een treurige wijze. Van Bronckhorst was in verdedigend opzicht natuurlijk ook minder. Het begon al in de openingsfase toen hij de bal iets van 15 meter voor zich uitspeelde, balverlies leed en Nederland achterin in de problemen kwam.
Duke schreef:
joey schreef:Tja, ik zat rustig en zonder alcohol te kijken, dat voelt iets anders.

@Rishi: Toni is topscorer van de Bundesliga, die kan heus wel wat. Hij kreeg totaal geen steun.
Voor een topscorer ging hij wel erg onbeholpen om met die grote kans die hij kreeg. Hij zat totaal niet in de wedstrijd.
Klopt, maar zat Van Nistelrooij dan wel in de wedstrijd? Die had er ook nog twee kunnen maken. Vooral die kans op assist van Van der Vaart was een sitter die hij normaal gesproken altijd maakt.
Harm schreef:
Jesse schreef:Ik hield m'n hart vast toen hij in de 1e helft handen en voeten nodig had om Toni af te stoppen.
Dat was gewoon een penalty.
Vond ik niet. Toni en Mathijsen hielden allebei vast. Voordat ik de herhaling zag leek het me overigens wel een penalty.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 10, 2008 11:59 am

Ik vind op zo'n moment moet je gewoon gaan vallen... kijk zoals Suarez voorheen dat is wat overdreven.. maar in dit soort gevallen.. op een EK.. gewoon vallen hoor.. geheide penalty dan.

Harm

Bericht door Harm » di jun 10, 2008 12:00 pm

Mathijssen was toch echt degene die begon met trekken.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jun 10, 2008 12:01 pm

Beloki schreef:Waarom heb je eigenlijk meer met Italië dan met Nederland, Peter. (Je baalt dat Italië verloor) Heb je Italiaanse invloeden in je familie?
Ben gefascineerd door Italië op meerdere aspecten en mag er ook altijd (erg) graag komen. Nu hoor ik je denken 'waarom donder je dan niet op?' Nou, zo makkelijk ligt het dan ook weer niet. Ik heb een extreme hekel aan bureaucratie en denk ook niet dat ik een professionele carrière zou kunnen opbouwen. Maar wie weet komt het er ooit nog eens van.

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 10, 2008 12:02 pm

Het is dat ze in het Oranje speelden, want anders zou ik ze niet herkend hebben. Teamwork, knokken, vlijmscherp counteren, mentale dreunen uitdelen door Italiaanse gemiste kansen direct af te straffen. En als het niet anders ging, de bal de tribune in jassen.

Zoals Real Ajax zegt: de beste pot van Oranje sinds 1998. Waar waren de egomanen? Waar was het doelloze heen en weer geschuif zonder enige dreiging en diepgang? Oranje is een team: wat? Waar zijn de notoire zeikerds? Bij Oranje, bedoel ik natuurlijk. Op AT zijn ze niet te overzien... :smallgrin.gif: Waar was de misplaatste arrogantie? Waar was de air dat'het klusje met een minimum aan inspanning wel effe geklaard zou worden?

Juiste tactiek, juiste personele bezetting. Pluim voor MVB, Holland was fitter, actiever en creatiever dan de Italianen. Dan doe je het coach niet zo slecht, lijkt me.

De spelers kweten zich vrijwel stuk voor stuk prima van hetgeen je hoopt dat ze zullen brengen. Boulah vond ik top (Ajax?!), sober, degelijk. Ooijer is betrouwbaar, Gio speelde m.i. z'n beste interland ooit, Nigel degelijk en Engelaar bracht in deze ene pot i.m.o. meer dan Cocu tijdens de volledige toernooien van '04 en '06. Gewoon een prima speler. Sneyder en Vaart toonden volgens mij aan dat ze wel redelijk in een en hetzelfde elftal kunnen spelen. :smallgrin.gif: RVN anno 2008 is effe een stukkie fitter en scherper dan 2 jaar geleden, al had ie het voor rust definitief moeten afmaken. Wat een goddelijke pass van VDV ging aan die misser vooraf trouwens... Sar is een legende, niets meer, niets minder.

Joris Goedbloed was de minste en blijft een probleem. Die jongen is zo beroerd in lijf-aan-lijf duels over de grond. Niet alleen tegen Toni, ook tegen Takahara verliest ie zulke duels...

Frankrijk en Roemenie heb ik gisteren bij vlagen gezien. Beroerd, van beide kanten. Zijn dus te pakken voor dit Oranje. Bij Frankrijk zag ik voorin amper diepgang en achterin staat Sagnol compleet versleten te wezen. En Thuram en Makelele maken evenmin de friste indruk. Oranje pakt die Fransozen, lijkt me... Chivu blijft een held, maar wat een traaaageee heeeldd. Langzamer dan Engelaar, als je mij vraagt...

Ik vraag me trouwens, net als Lucas, af of de egomanen Von Rommel en Seedorf een leuke avond hebben gehad. Oranje mist ze niet, dat werd gisteren eens te meer duidelijk. En grappig dat Bryan aan de spelregeluitleg van de Engelsen en de Ieren waarde hecht. Volgens mij beheersen die jongens de regels niet afdoende om tot de beste 16 ploegen van Europa door te dringen. :drecul.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 10, 2008 12:02 pm

brigade zuid schreef:
Jabu schreef:
Beloki schreef:Maar zoals Egbers in de rust al zei: eigenlijk moet je zo niet spelen, natuurlijk. Als je kan moet je doorlopen.
Wat is die Egbers toch ook een dramafiguur. Zou Cruijff er niet helemaal doodziek van worden om met zo'n nitwit aan tafel te zitten?
Ik denk dat het andersom ook geldt.
Cruijff legde anders perfect uit waarom de tandems Kuyt/Boulah en Gio/Sneijder zo goed werken. Vooraf he, dus niet achteraf. En wie vielen er op? Gio in offensief opzicht en Boulah in defensief opzicht.

Helaas kon Egbers niet vatten dat het opstellen van Kuyt verband hield met de uitverkiezing van Boulahrouz.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jun 10, 2008 12:03 pm

Toni op Mathijsen was geen penalty. Een gewoon duel, waarbij beide spelers de handen niet thuis konden houden.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 10, 2008 12:04 pm

@ Thomas: Op dit moment zijn het gewoon 2 waardeloze backs. En dat telt toch? De vorm op DIT EK?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 10, 2008 12:04 pm

Jesse schreef:Ook erg mooi: de juichende van Basten. Zijn daar nog ergens beelden van?
MVB maakt een veel aanweziger indruk dan 2 jaar terug. Hij was er gisteren met hart en ziel bij. En zo hoort het. Vond 'm 2 jaar geleden te koel, te afstandelijk.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 10, 2008 12:11 pm

Harm schreef:
Marillion schreef:Volgens mij was er geen contact en was er dan ook absoluut geen sprake van een strafschop. Hulde overigens voor Van Nistelrooy die gewoon doorliep en probeerde om het doelpunt te maken. Daar hou ik nou van!
En daarom worden wij geen Europees Kampioen.
Mwah, ik begrijp wat je bedoelt maar wat mij betreft is dat niet zo.

De selectie moet over een echte winnaarsmentaliteit beschikken en echt tot het gaatje gaan. Maar dat is voor mij wat anders dan het versieren van een, in mijn ogen, onterechte strafschop. Kijk, als er wel echt contact is en je zou misschien nog door kunnen lopen hoef je van mij niet roomser dan de paus te zijn. Maar als het niets is dan is het ook niets.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 10, 2008 12:14 pm

wimpey schreef:Waar was de misplaatste arrogantie?
Tweede helft fftjes.. toen begonnen ze linkeballen.. die italianen een beetje uitdagen.. ik dacht nog nu ophouden want er krijgen er straks een paar een rotschop..

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 10, 2008 12:15 pm

Was toen Nigel een gele kaart kreeg. Was nergens voor nodig om de bal te verspelen. Zonde en heel dom. Hopelijk leren ze ervan
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 10, 2008 12:20 pm

Rishi schreef:Was toen Nigel een gele kaart kreeg. Was nergens voor nodig om de bal te verspelen. Zonde en heel dom. Hopelijk leren ze ervan
Klopt. Nigel probeerde te voetballen. Moet ie niet doen. Hij deed het overigens trouwens prima. Da's zo'n jongen die je als trainer niet te veel vrijheid moet geven en met een duidelijk afgebakende opdracht het veld in moet sturen. Dan is ie een prima kracht.

Veel beter dan de Zeeuw en Heitinga bijv. Ik slaakte net als Real Ajax een zucht van verlichting toen duidelijk was dat Oh Johnny niet speelde.

Harm

Bericht door Harm » di jun 10, 2008 12:28 pm

Marillion schreef:
Harm schreef:
Marillion schreef:Volgens mij was er geen contact en was er dan ook absoluut geen sprake van een strafschop. Hulde overigens voor Van Nistelrooy die gewoon doorliep en probeerde om het doelpunt te maken. Daar hou ik nou van!
En daarom worden wij geen Europees Kampioen.

De selectie moet over een echte winnaarsmentaliteit beschikken en echt tot het gaatje gaan. Maar dat is voor mij wat anders dan het versieren van een, in mijn ogen, onterechte strafschop. Kijk, als er wel echt contact is en je zou misschien nog door kunnen lopen hoef je van mij niet roomser dan de paus te zijn. Maar als het niets is dan is het ook niets.
Maar dit was zo'n geval waar het terecht is als je geen penalty krijgt als je blijft staan en dat het terecht is dat je een penalty krijgt als je valt. Daar is niets versierds aan hoor. Met een beetje geluk had Buffon dan ook nog rood gekregen en had Italië de rest van de voorronden een keepersprobleem gehad. Dan had je ze in de eerste wedstrijd uitgeschakeld.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 10, 2008 12:32 pm

Nou, ik had echt de indruk dat er helemaal niets aan de hand was. Maar ik zal het nog een keer terugkijken want ik heb dat moment niet teruggezien.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 10, 2008 12:34 pm

Harm schreef:
Marillion schreef:
Harm schreef: En daarom worden wij geen Europees Kampioen.

Maar dit was zo'n geval waar het terecht is als je geen penalty krijgt als je blijft staan en dat het terecht is dat je een penalty krijgt als je valt. Daar is niets versierds aan hoor. Met een beetje geluk had Buffon dan ook nog rood gekregen en had Italië de rest van de voorronden een keepersprobleem gehad. Dan had je ze in de eerste wedstrijd uitgeschakeld.
Buffon keepte dat perfect. Raakte 'm m.i. niet.

Toni vs. Joris was m.i. een pingel.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » di jun 10, 2008 12:37 pm

Marillion schreef:Nou, ik had echt de indruk dat er helemaal niets aan de hand was. Maar ik zal het nog een keer terugkijken want ik heb dat moment niet teruggezien.
Die indruk had ik ook. Volgensmij struikelde RvN meer over zijn eigen benen dan dat Buffon hem raakte.

Harm

Bericht door Harm » di jun 10, 2008 12:53 pm

Volgens mij was er licht contact met Buffon. Zijn dijbeen wordt licht aangetikt.

Dat hij daarna weggleed kwam volgens mij door het gras (een grasmat op een kunstgrasveld).

Jim

Bericht door Jim » di jun 10, 2008 12:53 pm

wimpey schreef: Juiste tactiek, juiste personele bezetting. Pluim voor MVB, Holland was fitter, actiever en creatiever dan de Italianen. Dan doe je het coach niet zo slecht, lijkt me.
Het heeft weliswaar drie lange jaren geduurd om er achter te komen dat hij door Cruijff en diens visie klakkeloos te volgen zin- en nutteloos bezig was. En hij had dan wel de hulp van de spelers nodig om een voor deze selectie geschikter systeem te ontdekken. Maar hij heeft het dan toch maar gedaan, is tenslotte overstag gegaan. Dus inderdaad, ere wie ere toekomt, een pluim voor MVB.
wimpey schreef: ... en Engelaar bracht in deze ene pot i.m.o. meer dan Cocu tijdens de volledige toernooien van '04 en '06. Gewoon een prima speler.
Je slaat weer eens door. Engelaar heeft gisteren naar behoren gepresteerd, maar kreeg van de Italianen dan ook alle gelegenheid om als God in Zwitserland te ballen.
Toch blijf ik mijn twijfels houden over zijn handelingssnelheid. Ik wil het nog wel eens zien als hij korter gedekt gaat worden.
Als hij een echte directe tegenstander krijgt. Gisteren waren er toch enkele situaties dat hij het meteen niet meer wist als ze hem opjoegen.
wimpey schreef: Sneyder en Vaart toonden volgens mij aan dat ze wel redelijk in een en hetzelfde elftal kunnen spelen. :smallgrin.gif:
Als er twee controlerende middenvelders achter hen staan kan dat prima. Dan kunnen ze zich voornamelijk focussen op datgene waar ze goed in zijn, het aanvallende gedeelte.
Samen op een 3-mans middenveld geeft (nog steeds) problemen.
wimpey schreef: RVN anno 2008 is effe een stukkie fitter en scherper dan 2 jaar geleden, al had ie het voor rust definitief moeten afmaken.
Als hij werkelijk zoveel fitter en scherper was dan toen had hij die kansen wel benut. Het feit dat hij dat niet deed toont aan dat dat dus niet het geval is. De huidige RVN is exact dezelfde als twee jaar geleden.
Waar het om gaat is dat hij nu (vooral door het nieuwe spelsysteem) veel meer kansen krijgt dan destijds. Hij kreeg er nu in 1 helft al meer dan twee jaar geleden in drie wedstrijden.
wimpey schreef: Ik vraag me trouwens, net als Lucas, af of de egomanen Von Rommel en Seedorf een leuke avond hebben gehad. Oranje mist ze niet, dat werd gisteren eens te meer duidelijk.
Tja, ik vraag me af of de egomanen Sneijder en VDV, om maar wat willekeurige voorbeelden te geven, een prettige avond hadden toen Seedorf en Bommel de CL wonnen. Hun clubs (die van Seedorf/Bommel) mistte hen (Sneijder/VDV) niet, dat werd destijds eens te meer duidelijk.
Met andere woorden, wat moet je nou eigenlijk met dit soort onzin.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jun 10, 2008 12:56 pm

Wat een ongelofelijk kromme vergelijking man... :smallgrin.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 10, 2008 12:57 pm

Jim schreef: Met andere woorden, wat moet je nou eigenlijk met dit soort onzin.
Inderdaad. Ik reageer er dan ook verder maar niet op. :biggrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 10, 2008 12:59 pm

Jim schreef:Als hij werkelijk zoveel fitter en scherper was dan toen had hij die kansen wel benut. Het feit dat hij dat niet deed toont aan dat dat dus niet het geval is. De huidige RVN is exact dezelfde als twee jaar geleden.
Waar het om gaat is dat hij nu (vooral door het nieuwe spelsysteem) veel meer kansen krijgt dan destijds. Hij kreeg er nu in 1 helft al meer dan twee jaar geleden in drie wedstrijden.
Precies, het maakt dus per saldo niets uit of hij nou kansen krijgt of niet. Met andere woorden, dat RVN destijds niet functioneerde lag niet aan het systeem.

Ik zie liever een andere speler op zijn positie.

Van Bommel heeft de CL niet gewonnen. Hij is er per ongeluk tegenaan gelopen.

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 10, 2008 1:05 pm

Wat leuke quotes uit buitenlandse kranten. Uit de T.

Buitenland euforisch
AMSTERDAM - Het heeft even geduurd, maar het is na de wedstrijd tegen Italië op het EK tot de meeste Nederlanders wel doorgedrongen dat het nationale team best aardig kan voetballen. Een enkeling zal daar nooit aan getwijfeld hebben, maar ook hen zal de eclatante 3-0 tegen de Azzurri toch aangenaam verrast hebben.

Ook in het buitenland is de afstraffing van Italië niet onopgemerkt gebleven. In Engeland, waar ze toch al achter Nederland staan, zijn ze lyrisch over Oranje. Nederland heeft volgens The Sun eindelijk leven in Euro 2008 gebracht. De krant verbaast zich erover dat zoveel Nederlanders zo weinig vertrouwen in Oranje hebben, terwijl dat team de meest getalenteerde spelers heeft. Volgens de krant heeft Nederland de klok teruggezet naar de gouden jaren met Johan Cruyff en Johan Neeskens.

Volgens de Daily Mail hebben de Italianen de afstraffing volledig aan zichzelf te wijten. De misplaatste arrogantie van de Azzurri is hen duur komen te staan, volgens de krant, die wel memoreert dat de goal van van Nistelrooy heel erg veel op buitenspel leek. The Guardian schrijft dat Nederland de terechte winnaar is, hoewel de eerste goal zeer controversieel is. Echter, volgens de krant, hadden de scheidsrechter en grensrechter het gelijk aan hun kant want volgens de reglementen neemt een voetballer die zonder toestemming van de scheidsrechter achter de achterlijn is, nog steeds deel aan het spel en heft op die manier buitenspel op. De krant vindt de prestatie vooral opmerkelijk omdat veel bekende spelers bij Nederland ontbraken. Engelaar speelde alsof hij al jaren in Oranje staat, volgens de krant.

Van Italië winnen kan. Een vernedering op deze manier is bijkans onmogelijk, zo opent The Independent. Wat een wedstrijd. Italië gevloerd door een discutabel doelpunt, een wereldgoal en een knock-out. Een schok gaat door Europa, zo gaat de krant enthousiast verder.

Nederland deklasseert Italië schrijft de Duitse krant Der Spiegel. Volgens de krant zijn de Italianen zo goed als uitgeschakeld. De druk ligt nu volledig bi de Italianen, terwijl Nederland tegen de teleurstellende Fransen de tweede ronde veilig kan stellen, aldus Der Spiegel.

Oorvijgen

Drie oorvijgen voor Italië kopt Der Stern. Nederland heeft Italië van de betovering ontdaan, zo gaat de krant verder. Volgens de krant heeft Nederland zich meteen tot een van de favorieten voor de Europese titel gebombardeerd. Het altijd chauvinistische boulevardblad Bild rept van Hollandse magie. Italë ontmaskerd, zo gaat de krant verder. "De Azzurri incasseerden de grootste nederlaag tijdens een EK tot nu toe en staan nu op de laatste plaats in de poule. Wat een catastrofe." Bild schrijft verder dat Van Nistelrooy de 'fair play-prijs' verdiende door zich niet te laten vallen toen hij door Buffon uit zijn evenwicht werd gebracht. Alle Duitse bladen zijn het er over eens dat de goal van Van Nistelrooy een zuivere was, doordat het buitenspel werd opgeheven door de achter de achterlijn liggende Panucci.

In België rept De Morgen over de vernedering van de Squadra. De krant haalt er er zelfs de overwining in 1978 in Argentinië bij met de 'atoomknal' van Arie Haan. De krant blijkt de geschiedenislessen goed geleerd te hebben, want ook het wonder van Bern van 1954, toen Duitsland het veel sterker geachte Hongarije van de wereldtitel beroofde, werd erbij gehaald. Volgens de krant mochten de Italianen blij zijn dat de afstraffing niet nog groter werd doordat schoten van Afellay en Van Persie op de lat en voorlangs gingen. "Oranje tikt wereldkampioen uit", kopt Sportwereld. Vooral de goal van Sneijder was volgens de krant "hemelsmooi".

Italië

Tenslotte ook reacties uit het land waar de nederlaag keihard is aangekomen, Italië. De Italianen zijn radeloos door de nederlaag. “Geef ons Lippi terug”, kopt het sportblad Tuttosport. “Donadoni laat Italië zinken: een historische nederlaag tegen Nederland”. Ook de titel van het eerste commentaar spreekt boekdelen: “Alles fout”.

De “Corriere dello Sport” looft Oranje. “De perfecte wedstrijd. Waarin alles lukt en de ander overal fouten maakt. Laten we nu maar eens kijken wie nog de moed heeft om op dit Nederlandse team kritiek uit te oefenen. En laten we kijken wie nu nog Marco van Basten ter discussie durft te stellen, die zo´n harmonisch en spectaculair team heeft gevormd”. Vooral Sneijder wordt geloofd. “Verrukkelijk” zoals hij speelt volgens de krant. Ook Kuyt krijgt alle lof. “Uitstekende keuze van Van Basten. De blonde van Liverpool slaat hard toe”.

De beroemde Italiaanse roze sportkrant La Gazzetta dello Sport gaat uitvoerig in op de wedstrijd. “Allemachtig wat een dreun!”, kopt de krant. “De Nederlanders hebben de verdienste door eerder en beter in de wedstrijd te komen, alsof zij en niet wij de wereldkampioen waren. Snel, agressief, scherp, slaan ze twee keer in vijf minuten toe”. La Gazzetta dello Sport vindt dat Nederland weer terug is gekeerd naar de grote jaren zeventig. Volgens de roze krant, de toonaangevende sportkrant van Italië, was Van Bronckhorst de beste speler van Nederland. “Hij vernietigt Italië over de hele strook, hij schakelt Camoranesi, Gattuso en Panucci uit. Hij staat aan de basis van het tweede doelpunt en maakt ook het derde doelpunt. Fysiek ongelofelijk”. Maar alle Nederlandse spelers krijgen ruime voldoendes van de grootste sportkrant. Sneijder krijgt een 8, net als bondscoach Van Basten.

De krant la Repubblica deelt ook complimenten uit aan de bondscoach van Oranje. “Hij begrijpt alles en wint groots”. De krant heeft het over “een snelle ploeg, technisch, concreet”. Er is volgens la Repubblica een spoor van Sacchi (oud-trainer van Milan in de gouden jaren van Van Basten bij de club) en het vroegere Nederland van het totaalvoetbal. “De dynamiek heeft iedereen verbaasd”, zo looft de krant Oranje.

Onbegrijpelijk dat die blinde MVB zoveel open doekjes krijgt! :hypocrite.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 10, 2008 1:15 pm

Jesse schreef:Ook erg mooi: de juichende van Basten. Zijn daar nog ergens beelden van?
Complete samenvatting.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie