Ach, het zijn toch van die macho's? Jij vindt Zambrotta wel 10x!!!! zo goed als onze verdedigers. En ik vind ze helemaal niet 10x zo goed en eigenlijk zoals ze nu spelen maar een beetje kneuzen.Peter schreef:Lekker stoer? Slaat nergens op wat je hier zegt.Rishi schreef: Dat Italie maar 7 procent van de duels won......dat komt gewoon door Nederland! Die Italianen doen lekker stoer als zo een cameraman tijdens het volkslied hun mooie koppies filmt. Lekker met volle borst meezingen....!
Zambrotta doe je voorkomen als een 'kneus' en dat alles omdat hij bij een topclub niet geweldig uit de verf kwam. Boulahrouz is dan denk ik in jou ogen een 'ontiegelijke kneus', maar dat ter zijde. Sowieso vind ik dat je maar rare termen gebruikt om je mening kracht bij te zetten. Je kan veel over Italianen zeggen, maar ze spreken altijd met respect over hun tegenstanders. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen, maar in Nederland is het een sport om de tegenstander te kleineren.
Abidal en Zambrotta zijn geen schim van de spelers die ze waren. Verdedgiend sterk, aanvallend goed, meevoetballend, fel.....het zijn ook gewoon letterlijk kneuzen geworden. Sorry...kan er niet meer van maken. Maar trek het je vooral niet aan.
En ik snap wel waarom je zo reageert. Ik zou ook gek geworden zijn...