9 juni, 20.45 uur Nederland-Italië

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
Kaboem

Bericht door Kaboem » di jun 10, 2008 9:37 am

Een beetje coach durft opvallende dingen te doen!
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 10, 2008 9:37 am

Het idee alleen al dat je Heitinga opstelt als centrumverdediger.... Een goede coach doet dat dus NIET. Heitinga heeft alleen nut op het middenveld.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » di jun 10, 2008 9:40 am

Inderdaad erg opvallend dat Boulah meteen een basisplaats kreeg, al maakte bijv. van Hanegem al eerder de opmerking dat Van Basten Boulah goed zou kunnen gebruiken tegen Italie. Klasse trouwens hoe Boulah speelde, erg knap na zo weinig wedstrijden en een lange blessure.
Real Ajax schreef:Verder zullen er vandaag wel een paar mensen door het stof moeten gaan betreffende MVB
Hoezo dit ?
Eén fantastische overwinning maakt Van Basten niet meteen een topcoach hoor...zoals één nederlaag hem ook niet meteen een waardeloze trainer maakt.

Maar petje af voor Van Basten betreffende gister !
Hij heeft prima werk geleverd, hopelijk kan hij dit volhouden.

PS: Alleen de onbetwiste basisplaats voor Mathijsen is en blijft een gruwel, ook gister was hij weer de minste speler.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jun 10, 2008 9:46 am

Jöhnk schreef:Omdat Melchiot niet fit was en MVB het wijzelijk toch niet aandurfde met brokkenpiloot Heitinga in het centrum.

Maar het blijft opvallend, daar heb je gelijk in.
Voortschrijdend inzicht, zullen we maar zeggen. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jun 10, 2008 9:49 am

Spijker schreef:Zo, iemand nog ontevreden hier?
Ja, ik! Mijn toto is naar de klote! :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

gaizka

Bericht door gaizka » di jun 10, 2008 10:02 am

Het was echt genieten gisteravond, met name de eerste helft! Ik heb lange tijd niet meer zo'n wedstrijd gezien van Nederland.

Als wij winnen van Frankrijk vrijdag, kunnen we het ook nog op een akkoordje gooien met de Roemenen de laatste wedstrijd. Zijn we gelijk van Italie en Frankrijk af!

Mooi om te lezen wat de Italiaanse kranten schrijven. Het kan nog wel eens een mooi toernooi gaan worden :)

Jesse

Bericht door Jesse » di jun 10, 2008 10:30 am

Kaboem schreef:Ben blij dat ik maar weinig van voetbal snap, dan kun je tenminste nog genieten van een 3-0 overwinning op de Italianen!
Exact! :worshippy.gif:

Bij Oranje ga ik lekker mee in de gekte. Bij Ajax is het allemaal iets serieuzer.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

jabu

Bericht door jabu » di jun 10, 2008 10:30 am

Baseman schreef:Alleen de onbetwiste basisplaats voor Mathijsen is en blijft een gruwel, ook gister was hij weer de minste speler.
Er zijn alleen helaas niet zo veel alternatieven. Bouma vind ik nu ook weer niet zo'n verbetering.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 10, 2008 10:31 am

Peter schreef:Rishi maakt zich compleet belachelijk. Zambrotta en Abidal kneuzen noemen en vBronckhorst een klasse speler. Tsja, wat één wedstrijd tegen een allerbelabberst Italië al niet teweeg kan brengen. Got wat lachen.

Thomas zegt het prima. Donadoni is een lafaard en zijn analyse snijdt hout.
Het grappige is dat ik dat al heeeeel lang zeg dat Zambrotta hopeloos uit vorm is. Heb je naar Abidal gekeken? Die gaat ook dolgedraaid worden.
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » di jun 10, 2008 10:31 am

Jabu schreef:
Baseman schreef:Alleen de onbetwiste basisplaats voor Mathijsen is en blijft een gruwel, ook gister was hij weer de minste speler.
Er zijn alleen helaas niet zo veel alternatieven. Bouma vind ik nu ook weer niet zo'n verbetering.
Ik hield m'n hart vast toen hij in de 1e helft handen en voeten nodig had om Toni af te stoppen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 10, 2008 10:37 am

Jesse schreef:Bij Oranje ga ik lekker mee in de gekte. Bij Ajax is het allemaal iets serieuzer.
Bij mij net omgekeerd. Met Oranje heb ik niet zoveel, dus ik kan er afstandelijk naar kijken. Met Ajax ligt dat anders, dan ben ik wel eens teveel supporter. :blush.gif: :ajaxscarf.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 10, 2008 10:39 am

En de enige die zich hier belachelijk maken zijn degenen die niet Nederland de credits geven maar zeggen dat het door Italie komt.

@ Peter: Dat Italie van je, dat is helemaal niet zo goed als dat jij denkt. Een Zambrotta uit vorm is van het niveau Tim de Cler. Een Grosso uit vorm is van het niveau Urby als back zoals hij dit seizoen speelde.

Ik heb het je van tevoren gezegd. Dan is het nu flauw om te zeggen dat het door Italie komt.

Dat Italie maar 7 procent van de duels won......dat komt gewoon door Nederland! Die Italianen doen lekker stoer als zo een cameraman tijdens het volkslied hun mooie koppies filmt. Lekker met volle borst meezingen....toen eenmaal het fluitsignaal klonk werden ze gewoon overlopen. En dat zijn ze niet gewend en aangezien de meesten ook hopeloos uit vorm zijn...tja.

En tuurlijk hadden ze kunnen en misschien wel moeten scoren. Maar dat deden ze niet. Ondanks de GEWELDIGE Luca Toni die ze hadden.

Ben blij dat al die zeikerds lekker ongelijk hebben!

En dat ik Gio een klasse-speler noemde komt alleen omdat ik Abidal nooit heb zien meevoetballen de wedstrijden die ik hem dit seizoen heb zien spelen. Die kneus blijft lekker achterin staan. En dan is het verdedigend ook niet al te best wat hij dit jaar liet zien.

Een Zambrotta in vorm en een Abidal zoals zijn laatste 2 seizoenen behoren tot de beste backs in Europa... maar zoals de vorm nu is mogen wij onze handjes dichtknijpen met Gio en Boula!
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » di jun 10, 2008 10:41 am

joey schreef:
Jesse schreef:Bij Oranje ga ik lekker mee in de gekte. Bij Ajax is het allemaal iets serieuzer.
Bij mij net omgekeerd. Met Oranje heb ik niet zoveel, dus ik kan er afstandelijk naar kijken. Met Ajax ligt dat anders, dan ben ik wel eens teveel supporter. :blush.gif: :ajaxscarf.gif:
Natuurlijk. Ook bij Ajax ben ik op en top supporter. Maar zoals eerder gezegd, Ajax kijk ik liever alleen of in een kleine groep. Oranje kijk ik graag zoals gister met 70 man in een huiskamer en er dan maar één groot feest van maken. Niks geen analyses of gemierenneuk. Gewoon zo opportunistisch als het maar kan. We worden wereldkampioen en van Bronkhorst is één van de beste backs ter wereld. :icon_biggrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 10, 2008 10:46 am

Tja, ik zat rustig en zonder alcohol te kijken, dat voelt iets anders.

@Rishi: Toni is topscorer van de Bundesliga, die kan heus wel wat. Hij kreeg totaal geen steun.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 10, 2008 10:48 am

Belachelijk dat De Rossi zelfs niet ingebracht werd, overigens.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jun 10, 2008 10:49 am

Rishi schreef: Dat Italie maar 7 procent van de duels won......dat komt gewoon door Nederland! Die Italianen doen lekker stoer als zo een cameraman tijdens het volkslied hun mooie koppies filmt. Lekker met volle borst meezingen....!
Lekker stoer? Slaat nergens op wat je hier zegt.

Zambrotta doe je voorkomen als een 'kneus' en dat alles omdat hij bij een topclub niet geweldig uit de verf kwam. Boulahrouz is dan denk ik in jou ogen een 'ontiegelijke kneus', maar dat ter zijde. Sowieso vind ik dat je maar rare termen gebruikt om je mening kracht bij te zetten. Je kan veel over Italianen zeggen, maar ze spreken altijd met respect over hun tegenstanders. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen, maar in Nederland is het een sport om de tegenstander te kleineren.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 10, 2008 10:51 am

Peter schreef:in Nederland is het een sport om de tegenstander te kleineren.
Wil je mij niet over één kam scheren met die dorpsgek?

En met niemand anders!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jun 10, 2008 10:52 am

Beetje gepikeerd over de uitslag van gisteren Peter? Ik ben het in sommige gevallen met je eens, maar je trekt wel redelijk fel van leer zo opeens.

Valt me op.
Face your fears and live your dreams, No Fear

peter

Bericht door peter » di jun 10, 2008 10:53 am

Excuses, Bertmans. Je weet dat ik het niet zo bedoel. :blush.gif:

Moet je nagaan dat Italië de beschikking heeft over De Rossi, Aquilani en eventueel nog Montolivo, maar dat er niets van dat alles wordt opgesteld. Daar kan ik me nou echt druk om maken.

peter

Bericht door peter » di jun 10, 2008 10:54 am

De Dominee schreef:Beetje gepikeerd over de uitslag van gisteren Peter? Ik ben het in sommige gevallen met je eens, maar je trekt wel redelijk fel van leer zo opeens.

Valt me op.
Klopt. Ik baal van de strijdwijze en van de totale vernedering van gisteren.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jun 10, 2008 10:55 am

Tja, kan het me voorstellen. Niet vervelend bedoeld, maar ik zou er ook niet vrolijk van worden.

Ach, tegen Frankrijk en Roemenie wordt twee keer gewonnen en we zien elkaar weer in de halve finale! Zal je zien dat jullie dan winnen, als diesel.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jesse

Bericht door Jesse » di jun 10, 2008 10:56 am

Wat vond jij van Oranje, Bert?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jun 10, 2008 10:58 am

joey schreef:Tja, ik zat rustig en zonder alcohol te kijken, dat voelt iets anders.

@Rishi: Toni is topscorer van de Bundesliga, die kan heus wel wat. Hij kreeg totaal geen steun.
Voor een topscorer ging hij wel erg onbeholpen om met die grote kans die hij kreeg. Hij zat totaal niet in de wedstrijd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 10, 2008 10:59 am

Jesse schreef:Wat vond jij van Oranje, Bert?
Naar de mogelijkheden (en wat mij betreft naar verwachting). Alleen Engelaar vond ik echt verrassend, aangezien hij zich nu ook puur controlerend meer dan behoorlijk staande hield.

En met niemand anders!

Harm

Bericht door Harm » di jun 10, 2008 11:08 am

Jesse schreef:
Jabu schreef:
Ik hield m'n hart vast toen hij in de 1e helft handen en voeten nodig had om Toni af te stoppen.
Dat was gewoon een penalty.

Plaats reactie