Man, Ajax gaat gouden tijden tegemoet.Marillion schreef:Wat een genie he, die Van Basten!

Peter schreef:Knappe voorsprong. Die 1-0 was meters buitenspel, maar die kerel ziet wel weer meer niet. Neemt niet weg dat die 2-0 erg mooi uitgevoerd was.
Denk niet dat er nog een antwoord van Donadoni komt.
Ja dat dacht ik dus ook .. maar we zullen het zo weten ..Peter schreef:Die lag buiten de lijnen en niet in de goal, maar er buiten.Voetske schreef:Volgens Dick Jol lag er nog een Italiaan in de goal dus, en dan is het geen buitenspel, moet eerlijk zeggen ik heb dieje italiaan niet heb zien liggen ..
Man man doet nog wel zeer hé ...bryan schreef:Pirlo lag op de grond naast het doel. De grensrechter is een behoorlijke mierenneuker.Voetske schreef:Volgens Dick Jol lag er nog een Italiaan in de goal dus, en dan is het geen buitenspel, moet eerlijk zeggen ik heb dieje italiaan niet zien liggen ..
Tijdens de rust wordt gezegd dat een verdediger zich niet kan ontrekken aan het spel, ookal ligt hij achter de lijnVoetske schreef:Man man doet nog wel zeer hé ...bryan schreef:Pirlo lag op de grond naast het doel. De grensrechter is een behoorlijke mierenneuker.Voetske schreef:Volgens Dick Jol lag er nog een Italiaan in de goal dus, en dan is het geen buitenspel, moet eerlijk zeggen ik heb dieje italiaan niet zien liggen ..
Wat kan jij zuur doen zeg. Van Nistelrooij kreeg nog 2 open kansen, het had 'gewoon' 4-0 moeten staan. En dat was niet eens onterecht geweest, geen kans gehad die mooie jochiesbryan schreef:Wel op een dubieuze manier. Een van de grootste grensrechter blunders uit het geschiedenis heeft voor 1-0 gezorgd, 2-0 kwam uit een counter omdat Italie met z'n alle op zoek naar de 1-1 gingen. Maar de 2-0 werd wel heel mooi uitgevoerd, dat wel.
Dan kan een verdediger dus even snel achter de lijn gaan staan om iemand buitenspel te zetten. Wat flauw ben jij zeg, echt een trauma blijkbaar....bryan schreef:Ik vind niet dat Panucci deel neemt aan het spel. Vijf meter achter het doel op de grond liggen naast de reclamebord omdat ie net bijna knockout werd geslaan bij een kopduel, en dan als eerste verdediger beoordeeld zijn door ded grensrechter, wat een onzin.