Tom Egbers zei alleen dat Heitinga NIET speelt. Da's alles.Jesse schreef:Waar tover je de opstelling vandaan?
9 juni, 20.45 uur Nederland-Italië
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dan moet hij ziek of geblesseerd zijn.. is dat het niet dan lijkt het mij stug. Is tenminste iemand die een italiaan zonder pardon een doopschop durft te geven/verkopenToppie schreef:Geen Heitinga in de Basis
Aanvulling op mezelf!!! inderdaad de website van de telegraaf meldt het en nu net op het nieuws...
Volgens mij moet ik mijn oranje artikelen maar nu alvast naar binnen halen... Ongelooflijk dat gaat de nieuwe coach worden van Ajax....

Hup Italie... Is het alleen maar om Marco kijhard op zijn bek te laten gaan.. Boularouz brengen... Naast Mattijsen en daarnaast ook nog eens de Jong erin

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

NUKuyt start in de basis
Uitgegeven: 9 June 2008 18:43
Laatst gewijzigd: 9 June 2008 18:43
AMSTERDAM - Dirk Kuyt staat vanavond tegen Italië in de basis van het Nederlands elftal. Hij neemt de plaats in van Arjen Robben die vanwege een kuitblessure niet in actie kan komen, zo meldt de Telegraaf.
In de oefenwedstrijden tegen Denemarken en Wales ontbrak Kuyt nog in de selectie van bondscoach Marco van Basten.
John Heitinga begint volgens de krant op de bank, evenals Mario Melchiot. In zijn plaats mag Khalid Boulahrouz beginnen.
Opstelling Oranje:
Van der Sar; Boulahrouz, Mathijsen, Ooijer, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Kuyt, Sneijder, Van der Vaart; Van Nistelrooy.
(c)NUsport
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lijkt me een zeer mooie krantenkop voor morgen!!! Heitinga verlaat het Oranje kamp na de terechte nederlaag van NL tegen italie!!
Heitinga verliest er toch niks mis mee want deze .... verlaat toch de KNVB.
Wat een slap excuus en dus puur aanpassen aan je tegenstander!!!
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

mattie schreef:Lijkt me een zeer mooie krantenkop voor morgen!!! Heitinga verlaat het Oranje kamp na de terechte nederlaag van NL tegen italie!!

Blij met de punten ...
Zal me effe een worst wezen Bryan ...bryan schreef:Wel op een dubieuze manier. Een van de grootste grensrechter blunders uit het geschiedenis heeft voor 1-0 gezorgd, 2-0 kwam uit een counter omdat Italie met z'n alle op zoek naar de 1-1 gingen. Maar de 2-0 werd wel heel mooi uitgevoerd, dat wel.
Blij met de punten ...