Stond in de VI van vorige week, maar tussen de analyse van Oostenrijk als ik me niet vergis. Dus niet expliciet vernoemd, maar een interpretatie van een journalist!?Benji schreef:Voor zover ik weet, is er geen enkel 'betrouwbaar' medium gekomen met zijn naam. Toevalligerwijs werd er in de berichtgeving in het geruchtencircuit na de wedstrijd tussen Oostenrijk en Nederland gemeld dat MvB onder de indruk zou zijn van de wedstrijd. Als je het mij vraagt, zijn een paar van de berichtschrijvers zeer geinteresseerd....
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Vond 'm tegen Kroatie niet goed. Je ziet dat ie kan voetballen en het is niet makkelijk met zoveel middelmaat om je heen, maar... dan mag je m.i. wel wat meer passie en dadendrang aan de dag leggen. Hij is me te lief, te passief. Mooi linkerbeen, goed inzicht, maar da's niet genoeg... Eens kijken hoe ie het in de 2 resterende wedstrijden doet.Daniel_vT schreef:Hoe doet Ivanschitz het eigenlijk op het EK? En is het wel een versterking voor Ajax?
Qua snelheid en dynamiek heeft ie ingeboet (ook met een slag om de arm). Misschien is die jongen niet helemaal fit.Jöhnk schreef:Met een grote slag om de arm: mooi linkerbeen, behoorlijke techniek, maar een lage handelingssnelheid en veel slechte keuzes. Ik was niet echt onder de indruk.
Zoals?Er waren betere spelers aan Oostenrijkse spelers en dat wil wat zeggen.
Ik vond Harnik van het 2e van Bremen het niet onaardig doen. Prödl beviel me ook wel, niet snel, wel een bikkel. Maar een betere 'voetballer' dan Ivanschitz heb ik niet gezien bij Oostenrijk.
wimpey schreef:Vond 'm tegen Kroatie niet goed. Je ziet dat ie kan voetballen en het is niet makkelijk met zoveel middelmaat om je heen, maar... dan mag je m.i. wel wat meer passie en dadendrang aan de dag leggen. Hij is me te lief, te passief. Mooi linkerbeen, goed inzicht, maar da's niet genoeg... Eens kijken hoe ie het in de 2 resterende wedstrijden doet.Daniel_vT schreef:Hoe doet Ivanschitz het eigenlijk op het EK? En is het wel een versterking voor Ajax?
Je zegt toch net dat het een duidelijke versterking is?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Inderdaad, en op basis van de wedstrijd van gisteren zouden Europese topclubs zich onmiddellijk moeten versterken met Giovanni van Bronckhorst, terwijl Bayern Luca Toni moet verkopen aan een club uit de Serie B.Peter schreef:Je kunt één zo'n wedstrijd niet als maatstaf gebruiken. Op basis van dat potje zou ik ook zeggen dat Modric en Corluka en geen klote van kunnen.

Het stinkt aan alle kanten!
Weet niet of we dit gerucht al hadden:
Ajaxinside:
Volgens de Spaanse Sportkrant Don Balon wil Ajax wederom een speler terughalen die eerder werd verkocht. Luis Kasmirski Felipe kwam eerder op huurbasis uit voor de Amsterdammers, maar werd te makkelijk laten gaan volgens Van Basten. De oefenmeester is wél gecharmeerd van de linksback.
Ajaxinside:
Volgens de Spaanse Sportkrant Don Balon wil Ajax wederom een speler terughalen die eerder werd verkocht. Luis Kasmirski Felipe kwam eerder op huurbasis uit voor de Amsterdammers, maar werd te makkelijk laten gaan volgens Van Basten. De oefenmeester is wél gecharmeerd van de linksback.
- SylvievdVaart
- Ajaciedjuh
Niet de meest betrouwbare site, maar dan is er tenminste weer een gerucht.Sportweek schreef:Ook HSV, Ajax en Olympique willen Boulahrouz
Red Bull Air Race in Rotterdam 2008 Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws > EK voetbalnieuws
- Datum: 12-jun-2008 10:10
Door Bart Vlietstra
Khalid Boulahrouz (foto, links) heeft de clubs voor het uitzoeken. De verdediger, momenteel aanwezig op het EK met het Nederlands elftal, kan naar Olympique Marseille, Hamburger SV en Ajax. De Amsterdamse club heeft zich al gemeld bij zijn zaakwaarnemer Rodger Linse, maar Boulahrouz, bij Sevilla op een zijspoor beland, heeft al meerdere malen aangegeven nog niet klaar te zijn in het buitenland.
Zijn voorkeur gaat uit naar Hamburger SV vanwege de aanstelling aldaar van zijn ‘ontdekker’ Martin Jol als nieuwe trainer. Boulahrouz ging echter in 2006 met de nodige problemen weg uit Hamburg en staat nog altijd op slechte voet met enkele HSV-medewerkers.
- Ajaciedjuh