9 juni, 20.45 uur Nederland-Italië
-
- AT Toto winner 15/16
Bij mij ook veel minder, volgens mij in het hele land wel wat minder hoor.. heb nou ook niet echt het gevoel dat het heel erg leeft in Nederland.. maar ik hoorde gisteren ook bij studio sportzomer dat het bijvoorbeeld in Italie ook helemaal niet zo leeft.Hoeladans schreef:Niet echt![]()
Ik weet niet hoe het komt maar bij mij leeft dit EK tot nu toe veel minder dan andere EK's en WK's.
Over vanavond.. wordt natuurlijk gewoon een kansloze nederlaag.
...traditioneel zijn man laten lopen.wimpey schreef:Komt na de zomer wel weer. Dan mag Bommel weer...Harm schreef:Ík sta niet eens achter Oranje :D

De gelaten sfeer heeft denk ik te maken met de loting...mocht Oranje de eerste ronde overleven heeft iedereen opeens weer een oranje klomp op zijn harses.

Verschil is dat je hier gewoon kan zitten en deze vrienden allemaal van voetbal houden. Geen successupporters en allerlei toeters en bellen dus. Het is natuurlijk ook een stuk minder druk dan in een kroeg.Jöhnk schreef:Ik hou er wel van om met vrienden te kijken, maar 20 man vind ik wat veel. Dan kun je net zo goed in de kroeg gaan zitten.LucaS schreef:Ach so, ik ben niet zo van het met 20 vrienden/kennissen kijken.
Daar zit wat in. We hebben wel eens beter gehad, da's duidelijk...Voetske schreef: Voel minder voor dit Oranje, zal wel aan de spelers liggen ...
Persoonlijk zou ik het een absolute wereldprestatie van de selectie en de staf vinden als ze deze groep zouden overleven. Het gros van deze selectie is bij lange na geen europese top, dus ze zullen het moeten doen o.b.v. on-Nederlandse deugden: team, opoffering, schoffelen, verdedigen. Mentaal zit het volgens mij wel goed en qua 'groep' is het rustiger dan ooit. Dus wie weet...
Als we vanavond winnen slaat de stemming ook helemaal om, denk ik. Dan gelooft iedereen er ineens in en kan het simpelweg niet anders dan dat Nederland kampioen wordt.Real Ajax schreef:De gelaten sfeer heeft denk ik te maken met de loting...mocht Oranje de eerste ronde overleven heeft iedereen opeens weer een oranje klomp op zijn harses.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Als we maar niet verliezen vandaag, dan gaat het er vrijdag ineens heel erg om en is er misschien geen feest in de stad na afloop. En dát moet ik natuurlijk niet hebben!
Ga niet 1600 km rijden om een uitschakeling te bekijken, daar gaan we niet aan beginnen hoor.
Dus hop, schreeuwen voor het vaderland en we gaan 2000 wreken!
(Oranje dus)
Ga niet 1600 km rijden om een uitschakeling te bekijken, daar gaan we niet aan beginnen hoor.
Dus hop, schreeuwen voor het vaderland en we gaan 2000 wreken!

(Oranje dus)
En toch blijf ik me dus afvragen of dat een gelouterde trainer, er niet een vast stramin had in kunnen slijpen.Als ik er naar kijk blijf ik me verbazen over het aantal vrijetijdwedoenmaar wat momenten ... of hoe b.v. een Kuit en Melchiot elkaar in de weg liepen tegen Wales .. om maar wat te noemen ...wimpey schreef:Daar zit wat in. We hebben wel eens beter gehad, da's duidelijk...Voetske schreef: Voel minder voor dit Oranje, zal wel aan de spelers liggen ...
Persoonlijk zou ik het een absolute wereldprestatie van de selectie en de staf vinden als ze deze groep zouden overleven. Het gros van deze selectie is bij lange na geen europese top, dus ze zullen het moeten doen o.b.v. on-Nederlandse deugden: team, opoffering, schoffelen, verdedigen. Mentaal zit het volgens mij wel goed en qua 'groep' is het rustiger dan ooit. Dus wie weet...
Verder bedoelde ik met het zal wel aan de spelers liggen dat ze voor mij weinig uit stralen, weinig hebben van " aan de kanten want nu stap er wat rond op het veld " , als je begrijpt wat ik bedoel.Voor mij zijn het, en dat laten ze ook wel zien, goede voetballers, maar om met Cora ( van Mora ) te spreken " ik mis iets " ......
Blij met de punten ...
Rishi schreef:Waarom staan ze achter Oranje?
Oranje (het Nederlandse voetbal eigenlijk) is al sinds begin jaren 70 zeer gewardeerd hier. AJAX wordt nog altijd als een van de grootste clubs ter wereld gezien, bijvoorbeeld. Op WK's zijn er in Israel ook veel die Brazilie steunen, maar op een EK is dat altijd Oranje.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 05/06
Nog maar 3,5 uur en een beetje! Heb er veel zin in, beleef het hele EK trouwens tot nu toe met veel plezier. Snap niet dat mensen dit slaapverwekkend vinden. Ik geef Nederland weinig kans tegen Italië, maar vooraf mag je altijd hopen.
Grappig om te lezen trouwens dat het op sommige (veel?) plekken in Nederland niet zo leeft... Hier hoor ik al de hele dag alleen maar toeters en is het op straat belachelijk Oranje..
Zelf kijk ik lekker thuis, om dezelfde reden als degenen die Ajax het liefst met zo weinig mensen als mogelijk is bekijken. Voor mij geldt dat niet alleen voor Ajax, maar voor voetbal in zijn algemeen, dus ook voor Oranje. Al komt dat misschien ook doordat ik niet zoveel met dat wij-gevoel heb - sterker nog: ik vind het bloedirritant dat heel Nederland opeens, terwijl ze er de rest van het jaar niets mee hebben, over voetbal praat.
Grappig om te lezen trouwens dat het op sommige (veel?) plekken in Nederland niet zo leeft... Hier hoor ik al de hele dag alleen maar toeters en is het op straat belachelijk Oranje..
Zelf kijk ik lekker thuis, om dezelfde reden als degenen die Ajax het liefst met zo weinig mensen als mogelijk is bekijken. Voor mij geldt dat niet alleen voor Ajax, maar voor voetbal in zijn algemeen, dus ook voor Oranje. Al komt dat misschien ook doordat ik niet zoveel met dat wij-gevoel heb - sterker nog: ik vind het bloedirritant dat heel Nederland opeens, terwijl ze er de rest van het jaar niets mee hebben, over voetbal praat.