Wie wordt er Europees Kampioen?
Ja dat kan ik, maar het zal wel jongen ...bryan schreef:Jij kan heel wat waarnemen van een wazige Youtube clip!
Hij neemt de volley hangend in de lucht en knalt hem in de bovenhoek. Zijn bedoeling was ook 100% om op doel te schieten, kan niet zo goed zien hoe hij hem raakt, maar het vliegt er wel perfect in.

Blij met de punten ...
Hoe bedoel, het zal wel? De bal vloog er niet perfect in? Als je zo'n bal hangend in de lucht vol op de volley raakt dan vliegt ie 99 van de 100 keren de tribune in. Dat hij het voor elkaar krijge om hem d'r in te knallen, en op zo'n wijze is buitengewone. Wat maakt het uit hoe hij het raakt.
Laatst gewijzigd door bryan op za jun 07, 2008 6:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zal wel of dat deze mooier is dan b.v. de goal van MVB of wie dan ook.Ieder heeft zijn eigen voorkeur kwa goal(s), de ander vind een solo de mooiste, de ander een b.v. vrije trap.Jij deze " onbewust " met het scheenbeen geschoten bal richting goal, vanuit een ingooi ...bryan schreef:Hoe bedoel, het zal wel? De bal vloog er niet perfect in? Als je zo'n bal hangend in de lucht vol op de volley raakt dan vliegt ie 99 van de 100 keren de tribune in. Dat hij het voor elkaar krijge om hem d'r in te knallen, en op zo'n wijze is buitengewone. Wat maakt het uit hoe hij het raakt.
Blij met de punten ...
Nou, als hij hem met z'n scheenbeen raakt (en daar lijkt het toch sterk op) dan is het dus veel meer geluk dan wijsheid. Je zou het zelfs bijna toeval kunnen noemen. Zo'n volley hoor je natuurlijk gewoon met je voet te raken.bryan schreef:Hoe bedoel, het zal wel? De bal vloog er niet perfect in? Als je zo'n bal hangend in de lucht vol op de volley raakt dan vliegt ie 99 van de 100 keren de tribune in. Dat hij het voor elkaar krijge om hem d'r in te knallen, en op zo'n wijze is buitengewone. Wat maakt het uit hoe hij het raakt.
Als het weinig technisch en vooral een atletisch doelpunt was dan had Carl Lewis hem ook kunnen inschieten. Met geluk uiterraard.Thomas schreef:Die goal van Van Basten was duidelijk mooier en knapper. Die goal van Whelan is vooral in atletisch opzicht knap.
Laatst gewijzigd door bryan op zo jun 08, 2008 1:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mwah, ik vond het voor de wedstrijd tegen Italië nog wel meevallen. Nederland zou er immers in de eerste ronde al uitvliegen. Ik had toen al voorspeld dat het pas echt los zou gaan als Nederland opeens van Italië zou winnen. En zie hier: heel Nederland heeft het weer te pakken.Beloki schreef:Precies. Eerst twee jaar lang kankeren op Oranje, maar een week voor het EK slaat die stemming opeens helemaal om. Dan is het hosanna en worden we kampioen. Maar ik houd er wel van, dat typisch Hollandse.
En ik doe vrolijk mee.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik niet. 2 jaar lang zeiken, er klopt geen reet van, we verliezen alle poulewedstrijden. 1 wedstrijd winnen en we worden kampioen. Zó extreem hoeft het nou ook weer niet.Beloki schreef:Precies. Eerst twee jaar lang kankeren op Oranje, maar een week voor het EK slaat die stemming opeens helemaal om. Dan is het hosanna en worden we kampioen. Maar ik houd er wel van, dat typisch Hollandse.