Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Bétrouwbaar transfernieuws
Nieuwe topic met (let op de klemtoon) bétrouwbaar transfernieuws.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr jul 04, 2008 2:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Dat zou dan ook nog rond de 14 miljoen kunnen liggen (1ste instantie 10 geboden en 18 gevraagd .....)!? Maar goed, we weten het allemaal niet. Als Ajax en Heerenveen elkaar inderdaad op enkele tientallen duizenden Euro's zijn genaderd, moeten ze er snel uit zijn. Op dat bedrag mag het dan niet meer afketsen.Bertje schreef:Ook dat de twee clubs elkaar op enkele tientallen duizenden Euro's genaderd zijn.
Wat de tienduizenden verschil wel, denk ik, want dan duren de onderhandelingen niet zo lang meer, als er inderdaad ook over achttien miljoen wordt gesproken (36.000 = 0,2%! van dat te hoge bedrag, nog geen half maandsalaris van Sulejmani?)goodfella schreef:Paar keer misgepeerd? Volgens mij niet hoor.De Dominee schreef:Nee. De Telegraaf heeft inzake deze transfer al een paar keer misgepeerd. Bovendien staat er in het stuk (wat er dus van waar is weten we niet) dat de VRAAGPRIJS 18 miljoen was.
Hoe langer dat de overeenkomst duurt, des te geruster word ik, want achttien miljoen is een ongekend bedrag voor iemand die geblesseerd is en pas één seizoen in de eredivisie speelt. Ik hoop dat Ajax bezig is met drie echte verdedigers, zal misschien ook zoveel kosten, maar uiteindelijk meer punten opleveren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Volgens de Telegraaf was de deal 3 weken terug 'zo goed als rond' en zou het 'nog enkele dagen duren'.goodfella schreef:Paar keer misgepeerd? Volgens mij niet hoor.De Dominee schreef:Nee. De Telegraaf heeft inzake deze transfer al een paar keer misgepeerd. Bovendien staat er in het stuk (wat er dus van waar is weten we niet) dat de VRAAGPRIJS 18 miljoen was.
We hebben gezien wat daarvan waar was. Toen hadden ze het over een bedrag tussen 9 en 11 miljoen als ik me niet vergis.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Wat maakt het nou uit of hij nu even een maandje geblesseerd is? Heeft er echt niets mee te maken, aangezien het totaal geen ernstige blessure is.Demosthenes schreef:Hoe langer dat de overeenkomst duurt, des te geruster word ik, want achttien miljoen is een ongekend bedrag voor iemand die geblesseerd is en pas één seizoen in de eredivisie speelt. Ik hoop dat Ajax bezig is met drie echte verdedigers, zal misschien ook zoveel kosten, maar uiteindelijk meer punten opleveren.
Ajax heeft nu eenmaal niet geïnvesteerd in verdedigers na het vertrek van Grygera, Stam en Heitinga. We hebben in Vertonghen een aardige back, meer niet en in Vermaelen een goede verdediger. Silva lijkt mij niet ter discussie staan.Rishi schreef:Ach ja, waarom niet gelijk hopen op 3 verdedigers?
Ik weet dat Gregory v.d. Wiel door veel supporters zeer gewaardeerd wordt, maar dat is op basis van tien wedstrijden (inclusief invallen) Je kunt hem niet de verdediging laten leiden en ook hij is geen mandekker.
Tel erbij op dat Vermaelen, Vertonghen met België naar de OS gaan, zeker vermoeid zullen zijn, dat Vermalen nooit het hele seizoen speelt en binnen de korste keren speelt Ajax met de verdediging Silva - Colin - v.d. Wiel - Emanuelson (gaat niet naar de OS?) Ik denk dat we dab in dece,mber kunnen concluderen dat we weer geen kampioen worden, vandaar mijn wens verdedigers aan te trekken!
Dat waren de woorden van zijn zaakwaarnemer, die net als nu zegt dat het niet lang ( meer ) zal duren ..De Dominee schreef:Volgens de Telegraaf was de deal 3 weken terug 'zo goed als rond' en zou het 'nog enkele dagen duren'.goodfella schreef:Paar keer misgepeerd? Volgens mij niet hoor.De Dominee schreef:Nee. De Telegraaf heeft inzake deze transfer al een paar keer misgepeerd. Bovendien staat er in het stuk (wat er dus van waar is weten we niet) dat de VRAAGPRIJS 18 miljoen was.
We hebben gezien wat daarvan waar was. Toen hadden ze het over een bedrag tussen 9 en 11 miljoen als ik me niet vergis.
Blij met de punten ...
Ik ben het met je eens hoor! Alleen denk ik neit dat Ajax 3 verdedigers gaat aantrekken....Demosthenes schreef:Ajax heeft nu eenmaal niet geïnvesteerd in verdedigers na het vertrek van Grygera, Stam en Heitinga. We hebben in Vertonghen een aardige back, meer niet en in Vermaelen een goede verdediger. Silva lijkt mij niet ter discussie staan.Rishi schreef:Ach ja, waarom niet gelijk hopen op 3 verdedigers?
Ik weet dat Gregory v.d. Wiel door veel supporters zeer gewaardeerd wordt, maar dat is op basis van tien wedstrijden (inclusief invallen) Je kunt hem niet de verdediging laten leiden en ook hij is geen mandekker.
Tel erbij op dat Vermaelen, Vertonghen met België naar de OS gaan, zeker vermoeid zullen zijn, dat Vermalen nooit het hele seizoen speelt en binnen de korste keren speelt Ajax met de verdediging Silva - Colin - v.d. Wiel - Emanuelson (gaat niet naar de OS?) Ik denk dat we dab in dece,mber kunnen concluderen dat we weer geen kampioen worden, vandaar mijn wens verdedigers aan te trekken!
IK GELOOF!!!!!!
Dat zijn er al twee!
Van AN
Nieuw artsenduo werkzaam bij Ajax
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Alfons de Kort en Niels Wijne gaan samen het nieuwe artsenduo bij Ajax vormen. Vandaag heeft Ajax bekendgemaakt dat zij de opvolgers zijn van de naar AZ vertrokken Edwin Goedhart. Het tweetal gaan werken op basis van gelijkwaardigheid, maar De Kort zal de eindverantwoordelijke zijn van de medische staf van Ajax.
Ajax Netwerk
Technisch manager Danny Blind toonde zich tevreden met de komst van het duo: "Het heeft even geduurd, want we wilden het vertrek van Edwin Goedhart logischerwijs op een goede manier invullen. Daarbij hebben we naar diverse mensen geluisterd, zowel uit de medische wereld als uit de voetbalwereld. De Kort en Wijne hebben de afgelopen jaren veel kennis opgedaan binnen hun vakgebied en ze volgen alle ontwikkelingen op de voet, dat spreekt me enorm aan. Ik denk dat Ajax met deze heren en de reeds aanwezige collega’s zowel op het preventieve vlak als op het gebied van revalidatie een zeer goede medische staf heeft."
Van AN
Nieuw artsenduo werkzaam bij Ajax
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Alfons de Kort en Niels Wijne gaan samen het nieuwe artsenduo bij Ajax vormen. Vandaag heeft Ajax bekendgemaakt dat zij de opvolgers zijn van de naar AZ vertrokken Edwin Goedhart. Het tweetal gaan werken op basis van gelijkwaardigheid, maar De Kort zal de eindverantwoordelijke zijn van de medische staf van Ajax.
Ajax Netwerk
Technisch manager Danny Blind toonde zich tevreden met de komst van het duo: "Het heeft even geduurd, want we wilden het vertrek van Edwin Goedhart logischerwijs op een goede manier invullen. Daarbij hebben we naar diverse mensen geluisterd, zowel uit de medische wereld als uit de voetbalwereld. De Kort en Wijne hebben de afgelopen jaren veel kennis opgedaan binnen hun vakgebied en ze volgen alle ontwikkelingen op de voet, dat spreekt me enorm aan. Ik denk dat Ajax met deze heren en de reeds aanwezige collega’s zowel op het preventieve vlak als op het gebied van revalidatie een zeer goede medische staf heeft."
- Ajaciedjuh
Blind; "er zijn contacten (tav Sulejmani), maar zover zijn we nog niet.
19 miljoen vraagprijs is onzin."
19 miljoen vraagprijs is onzin."
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr jun 06, 2008 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh