Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
Ach het is wel duidelijk. De mensen die geilen op Van Basten die zeiken nu op Joey.....
Voor alsnog is er geen enkel teken dat Marco van Basten ons wel ff uit de brand gaat helpen.... Wat loze geruchten, meer niet......
Van dat hele netwerk van hem is ook geen moer over. Gourcuff of wat andere talenten...
Ik zie het allemaal wel. Ik ga eerst ff genieten van het EK en daarna zie ik het wel. Pas na 1 juli ga ik weer hopen op nieuws.... Tot die tijd komt er NIKS NIKS NIKS NIKS
Voor alsnog is er geen enkel teken dat Marco van Basten ons wel ff uit de brand gaat helpen.... Wat loze geruchten, meer niet......
Van dat hele netwerk van hem is ook geen moer over. Gourcuff of wat andere talenten...
Ik zie het allemaal wel. Ik ga eerst ff genieten van het EK en daarna zie ik het wel. Pas na 1 juli ga ik weer hopen op nieuws.... Tot die tijd komt er NIKS NIKS NIKS NIKS
IK GELOOF!!!!!!
AjaxF-side.NLPranjic flirt opnieuw met Ajax: 'Een club als Ajax zou prettig zijn'
04-06-08
De naam van Heerenveen=speler Danijel Pranjic wordt al langere tijd in verband gebracht met Ajax. De Kroaat liet eerder al blijken een transfer naar Ajax best te zien zitten (zie eerdere bericht) en doet dat nu opnieuw. "Je weet het nooit, maar het zou in ieder geval prettig zijn om voor een club als Ajax te spelen", aldus de middenvelder tegenover het Kroatische Sportnet.
Pranjict vormde afgelopen seizoen een schitterend duo met vriend Miralem Sulejmani, die naar Ajax lijkt te vertrekken. geeft hij aan graag een stapje hogerop te willen, maar eerst wacht het EK.
Toch een hardnekkig gerucht. Is dat sportnet een beetje betrouwbaar, Jabu?
- Daily Blind
En de mensen die geilen op de voorganger van Koster zeiken op MVB.Rishi schreef:Ach het is wel duidelijk. De mensen die geilen op Van Basten die zeiken nu op Joey.....
Effe wat anders: Andy Ivanschitz kan kiezen uit Red Bull Co, Mad Dog bij Pana en MVB bij Ajax.
Dus het lijkt me dat Ivanschitz wel naar Ajax komt.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hierbij mogen jullie allemaal, als je zin hebt om op Joey te zeiken over zijn MvB standpunt, gelijk ook op mij zeiken (want gedeelde smart is halve smart en ik ben het roerend met Joey eens, in deze).Rishi schreef:Ach het is wel duidelijk. De mensen die geilen op Van Basten die zeiken nu op Joey.....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik probeerde duidelijk te maken dat hij niet zo goed is als Skilled beweerde, zonder te zeggen dat het een prutser is of zo. Dit is in ieder geval niet de categorie spelers waarin Ajax het moet zoeken. Aan de bal is het erg matig en daarnaast vind ik hem niet wendbaar genoeg en is z'n defensief inzicht ook niet goed genoeg.
Voor zover ik weet, is er geen enkel 'betrouwbaar' medium gekomen met zijn naam. Toevalligerwijs werd er in de berichtgeving in het geruchtencircuit na de wedstrijd tussen Oostenrijk en Nederland gemeld dat MvB onder de indruk zou zijn van de wedstrijd. Als je het mij vraagt, zijn een paar van de berichtschrijvers zeer geinteresseerd....
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Op basis van die ene wedstrijd kan ik nog niets zeggen. Was onzichtbaar, maar gaf wel 2 aardige steekpasses. Schoot verder een aantal keer erg matig op goal, maar dat zal wel te maken hebben met de bewijzingsdrang van zo'n jongen.Daniel_vT schreef:Hoe doet Ivanschitz het eigenlijk op het EK? En is het wel een versterking voor Ajax?