Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
Ik heb het over een paar maanden omdat ik mag hopen dat ze zo lang al bezig zijn.Thomas schreef:Heb ik het over een paar maanden? Reageer dan gewoon niet op me, als je er iets anders van gaat maken.
Oei, dat hoop ik ook.Hoe Van Basten alles regelt terwijl hij bezig is met het EK, dat is natuurlijk het grote vraagstuk. Wat dat betreft mag ik hopen dat Blind al tot op in de puntjes weet wat hem te doen staat.

Het stinkt aan alle kanten!
Ik heb het nergens over Sulejmani gehad hoor, mongool.Voetske schreef:Oja en de eer wat Sulejmani betreft gaat naar Steef, slijmbal.goodfella schreef:Zit je weer in je periode voetske? Misschien helpt een tampon tegen al dat lekkende azijn.Voetske schreef: Ja van jou weten we nu wel dat je je steeds achter de rug van een ander verschuilt.Waar is dat lijstje van spelers gebleven die we moesten aantrekken Gooffella ...
Dat lijstje kan overigens de prullenbak in. oa El Ahmadi gaat al naar onze rivaal en Bradley wil naar de Premier League.

Jij weet echt niet meer of je kont van voren zit of van achteren hé ..goodfella schreef:Ik heb het nergens over Sulejmani gehad hoor, mongool.Voetske schreef:Oja en de eer wat Sulejmani betreft gaat naar Steef, slijmbal.goodfella schreef: Zit je weer in je periode voetske? Misschien helpt een tampon tegen al dat lekkende azijn.
Dat lijstje kan overigens de prullenbak in. oa El Ahmadi gaat al naar onze rivaal en Bradley wil naar de Premier League.

goodfella schreef:Voetske, ik heb meer vertrouwen in de voetbalkennis van Johnk dan in die van jou. Johnk riep ergens in september al dat Sulejmani een prima voetballer voor Ajax zou zijn. Daarna is die jongen alleen maar beter gaan voetballen. Persoonlijk denk ik dat een voorhoede; Sulejmani - Huntelaar - Suarez om te smullen is.
Blij met de punten ...
Maar het is natuurlijk geen ideale situatie, hoe je het ook bekijkt, Blind die in principe geen beslissingen mag nemen, van Basten ver weg van waar ie voor ons zou moeten zijn.wimpey schreef:Real Ajax schreef:Thomas heb je het nou nog niet door: Van Basten fout.![]()
![]()
Het wachten is idd op een nieuwe smear campaign van onze joey.
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Daar hoopt joey vast ook op. Even al die posts van de afgelopen jaren bundelen en kassa!Marillion schreef:Als het inderdaad zo gaat dan overweeg ik serieus om de rechten op het hele spektakelstuk van de afgelopen jaren te kopen. Man wat kan dat een hit worden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!