Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » wo jun 04, 2008 6:31 pm

goodfella schreef:Voetske, ik heb meer vertrouwen in de voetbalkennis van Johnk dan in die van jou. Johnk riep ergens in september al dat Sulejmani een prima voetballer voor Ajax zou zijn. Daarna is die jongen alleen maar beter gaan voetballen. Persoonlijk denk ik dat een voorhoede; Sulejmani - Huntelaar - Suarez om te smullen is.
Ja van jou weten we nu wel dat je je steeds achter de rug van een ander verschuilt.Waar is dat lijstje van spelers gebleven die we moesten aantrekken Gooffella ... :aai.gif:
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » wo jun 04, 2008 6:37 pm

Voetske schreef:
goodfella schreef:Voetske, ik heb meer vertrouwen in de voetbalkennis van Johnk dan in die van jou. Johnk riep ergens in september al dat Sulejmani een prima voetballer voor Ajax zou zijn. Daarna is die jongen alleen maar beter gaan voetballen. Persoonlijk denk ik dat een voorhoede; Sulejmani - Huntelaar - Suarez om te smullen is.
Ja van jou weten we nu wel dat je je steeds achter de rug van een ander verschuilt.Waar is dat lijstje van spelers gebleven die we moesten aantrekken Gooffella ... :aai.gif:
Zit je weer in je periode voetske? Misschien helpt een tampon tegen al dat lekkende azijn.

Dat lijstje kan overigens de prullenbak in. oa El Ahmadi gaat al naar onze rivaal en Bradley wil naar de Premier League.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 04, 2008 6:38 pm

Rishi schreef:Ik denk dat iedereen Sulejmani een goede voetballer vind. Daar gaat de discussie ook niet om.

Nee, de discussie gaat erom dat er een risico is dat hij mislukt. Als argument daarbij wordt gebruikt dat hij jong is. Dat is een onzinnig argument, want het risico op mislukking geldt voor ELKE aankoop.

Ik ben nu gewoon blij als er een spelmaker bij komt, De Zeeuw, en een verdediger; Douglas.
De Zeeuw moet komen en Sulejmani is overbodig? Bij mijn weten hebben we geen enkele functionerende linksbuiten (ja, ik zet Suarez op rechts) terwijl we Lindgren op de plek van De Zeeuw hebben rondlopen.

Kan ik dus niet volgen.

999

Bericht door 999 » wo jun 04, 2008 6:39 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:
Zit je weer in je periode voetske? Misschien helpt een tampon tegen al dat lekkende azijn.

Dat lijstje kan overigens de prullenbak in. oa El Ahmadi gaat al naar onze rivaal en Bradley wil naar de Premier League.
Oja en de eer wat Sulejmani betreft gaat naar Steef, slijmbal. :aai.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op wo jun 04, 2008 6:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » wo jun 04, 2008 6:41 pm

Thomas schreef:Chelsea, Villarreal en Ajax.
Tsja, ik heb ook wel wat namen voorbij zien komen. Maar dat wil niet zeggen dat ze echte interesse hebben. Maakt verder ook niet uit, ik vind het alleen opvallend. Al zal de vraagprijs van 18 miljoen veel clubs afschrikken, en terecht. Ik vind het een schandalige vraagprijs...

Maar nogmaals, ik vind Sulejmani een toptalent. Alleen nog geen Europees toptalent, dat kan hij echter wel worden komend seizoen.
Uh, zo heb je hem zelf ook genoemd:
Klopt, maar van horen zeggen dus. Zelf heb ik hem nog niet kunnen beoordelen. En ik ga hier natuurlijk geen aankoop van PSV naar beneden halen. Dat is jullie taak, de mijne is om ze op te hemelen :kwijl.gif:
Ik zou in ieder geval niet puur afgaan op de media, want dan lopen er inderdaad wel honderden toptalenten rond in Zuid-Amerika.
Mee eens !
En inderdaad maakt het verschil wie het zegt.
Thomas schreef:Waar is die Baseman nou? :onfire.gif:
Sommige mensen moeten overdag werken jongeman :1evil.gif: :icon_biggrin.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 04, 2008 6:52 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Chelsea, Villarreal en Ajax.
Tsja, ik heb ook wel wat namen voorbij zien komen. Maar dat wil niet zeggen dat ze echte interesse hebben. Maakt verder ook niet uit, ik vind het alleen opvallend. Al zal de vraagprijs van 18 miljoen veel clubs afschrikken, en terecht. Ik vind het een schandalige vraagprijs...

Maar nogmaals, ik vind Sulejmani een toptalent. Alleen nog geen Europees toptalent, dat kan hij echter wel worden komend seizoen.
Ik heb de naam van Villarreal nergens gelezen in de media hoor. Die van Chelsea wel, maar dat betekent natuurlijk geenszins dat het niet waar is. Ik wilde er alleen mee aangeven dat er weldegelijk genoeg interesse is in die jongen.
Baseman schreef:
Uh, zo heb je hem zelf ook genoemd:
Klopt, maar van horen zeggen dus. Zelf heb ik hem nog niet kunnen beoordelen. En ik ga hier natuurlijk geen aankoop van PSV naar beneden halen. Dat is jullie taak, de mijne is om ze op te hemelen :kwijl.gif:
Maar Manco kan dus wel een wereld talent zijn, ondanks dat hij het slechts heeft laten zien in de Peruviaanse competitie, maar Sulejmani kan na prestaties in de Eredivisie geen Europees toptalent worden genoemd?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jun 04, 2008 7:01 pm

goodfella schreef: Dat lijstje kan overigens de prullenbak in. oa El Ahmadi gaat al naar onze rivaal en Bradley wil naar de Premier League.
En Sankoh, Kivuvu en Pryor dan?

Baseman

Bericht door Baseman » wo jun 04, 2008 7:05 pm

Thomas schreef:Ik wilde er alleen mee aangeven dat er weldegelijk genoeg interesse is in die jongen.
Dus jij weet meer dan de media ?
Wat best zou kunnen overigens, maar hard bewijs is het natuurlijk niet :wink.gif:
Maar Manco kan dus wel een wereld talent zijn, ondanks dat hij het slechts heeft laten zien in de Peruviaanse competitie, maar Sulejmani kan na prestaties in de Eredivisie geen Europees toptalent worden genoemd?
Ik noem Manco volgens mij nergens een wereldtalent.
En Sulejmani kan wel degelijk na prestaties in de Eredivisie een Europees toptalent worden genoemd, alleen nu nog niet. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

goodfella

Bericht door goodfella » wo jun 04, 2008 7:06 pm

brigade zuid schreef:
goodfella schreef: Dat lijstje kan overigens de prullenbak in. oa El Ahmadi gaat al naar onze rivaal en Bradley wil naar de Premier League.
En Sankoh, Kivuvu en Pryor dan?
Ik blijf van mening dat al die spelers talent hebben. Pryor lijkt helaas niet te willen leven voor zijn job, maar die jongen heeft zonder meer talent. Sankoh mag morgen nog bij Ajax tekenen wat mij betreft.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 04, 2008 10:52 pm

Neefkens schreef:
GangstaRiB schreef:
De Zeeuw staat open voor Ajax

In de nieuwe editie van de Voetbal International (pagina 163) geeft Demy de Zeeuw aan open te staan Ajax. "Van Basten laat me bij het Nederlands elftal vaak spelen en gaat komend seizoen bij Ajax aan de slag. Ik snap dat mensen de optelsom maken, maar op dit moment speelt er niks. Mijn streven is om op EK in de kijker te spelen. En als Ajax komt dan sta ik daarvoor open. Als je bij de nummer 11 van Nederland speelt, heb je natuurlijk altijd oren naar een andere club. En zeker 1 van dat kaliber.Ik denk dat iedere speler van AZ hogerop wil.

Bron: vi.
Laten we hopen dat het doorgaat.
Ik mag hem ook wel.
Wat in ieder geval dudielijk is, is dat hij volgend jaar niet meer bij AZ kan spelen. "Als je bij de nummer 11 van nederland speelt..."
Dat onderwerp lijkt me een open zenuw in AZ-kringen.
:ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:
En inderdaad... :drecul.gif: :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel

Bericht door Daniel » wo jun 04, 2008 11:14 pm

Wat zijn ze toch lief he? Ik vind het wel iets vertederents hebben, net als die ADO'ers met hun grote mond. Als je kijkt naar clubniveau-grote mond verhouding moet ik altijd denken aan rode boze kaboutertjes die op de grond staan te stampen tegen Ajax. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 05, 2008 10:46 am

Even uit de gesloten topic gelicht:

Neefkens schreef:Maar voor dat het EK losbarst, wil ik wél een nieuwe speler zien.

Nog twee dagen te gaan, Neef.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 05, 2008 11:11 am

Lekker boeiend wanneer de spelers binnen gehaald worden. Als het maar op tijd gebeurt. Ja, voor m'n gemoedstoestand zou het fijn zijn als het vandaag is, ja.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 05, 2008 11:20 am

Nou, voor de eerste training lijkt me toch behoorlijk belangrijk. Zo'n voorbereiding is geen bezigheidstherapie.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 05, 2008 11:21 am

Precies, en hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat de concurrentie met de gewenste spelers gaat lopen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 05, 2008 11:21 am

Op tijd dus.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 05, 2008 11:23 am

Maar wat is op tijd? Of liever gezegd: waar is het wachten op?

D_skilled

Bericht door D_skilled » do jun 05, 2008 11:25 am

Op niks.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 05, 2008 11:25 am

Voordat de voorbereiding begint.

Het missen van de CL zal hier en daar roet in het eten hebben gegooid. Dat is volgens mij onvermijdelijk. Waarschijnlijk zal hier en daar plan B in actie moeten komen. En het is de vraag in hoeverre dat er panklaar lag, gezien de wisseling van de wacht.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 05, 2008 11:28 am

Dat is al weer bijna een maand geleden, Thomas.

Ik hoor altijd beweren dat je niet te laat moet zijn, want dan zijn de beste spelers weg en willen clubs niemand meer laten gaan.

Harm

Bericht door Harm » do jun 05, 2008 11:31 am

Hier en daar Thomas? Zijn daar de schaduwlijstjes voor? :smallgrin.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 05, 2008 11:34 am

joey schreef:Dat is al weer bijna een maand geleden, Thomas.

Ik hoor altijd beweren dat je niet te laat moet zijn, want dan zijn de beste spelers weg en willen clubs niemand meer laten gaan.
Ja en? Het kost nogal wat tijd om spelers te kopen hoor. Dat is heus geen kwestie van een paar dagen. Daar gaan wel minimaal een paar weken overheen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 05, 2008 11:36 am

Een paar maanden zeker. Niet zo handig als je technische baas met een ander klusje bezig is.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 05, 2008 11:37 am

Heb ik het over een paar maanden? Reageer dan gewoon niet op me, als je er iets anders van gaat maken.

Hoe Van Basten alles regelt terwijl hij bezig is met het EK, dat is natuurlijk het grote vraagstuk. Wat dat betreft mag ik hopen dat Blind al tot op in de puntjes weet wat hem te doen staat.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 05, 2008 11:42 am

Te doen staat? Ik neem toch aan dat hij bezig is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gesloten