Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
De site van Marca zwijgt in alle talen over dat zogenaamde onderzoek terwijl daar normaal gesproken elke scheet die uit Madrid waait in geuren en kleuren online wordt gezet.
Real Madrid-supporters verkiezen Klaas-Jan Huntelaar boven Cristiano Ronaldo. Zo luidt de uitkomst van een onderzoek dat door de Spaanse krant Marca werd verricht.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Juventus wil Huntelaar hebben’
Uitgegeven: 4 juni 2008 15:55
Laatst gewijzigd: 4 juni 2008 15:56
AMSTERDAM - Juventus gaat serieus werk maken van Ajax-goalgetter Klaas-Jan Huntelaar. Corrière dello Sport meldt dat de Italiaanse grootmacht zijn selectie wil verjongen en de international is één van de voornaamste kandidaten.
Eerder legde Juventus al Amauri vast, maar daar staat tegenover dat David Trezeguet misschien zijn laatste wedstrijden heeft gespeeld. De krant meldt namelijk dat Barcelona zeer serieuze interesse heeft in de Franse spits. Huntelaar zou het gat op moeten vullen dat Trezeguet achterlaat.
Zou de Amsterdamse spits echter besluiten om niet op het Italiaanse aanbod in te gaan dan zijn Bafétimbi Gomis van Saint-Etienne (die indruk maakte bij zijn debuut voor de Franse nationale ploeg) en Fabio Quagliarella (Udinese) de belangrijkste alternatieven.
Overigens wil Ajax maar wat graag zijn reserve-aanvoerder langer aan zich binden. De Amsterdammers proberen al enkele weken het in 2010 aflopende contract van Huntelaar te verlengen. De aanvaller heeft zelf aangegeven de hoofdstad deze zomer niet perse te verlaten.
www.nusport.nl
Ik geloof het wel ja. Dat een grote club supporters door heel het land heeft is op zich niet vreemd. Maar dat ze niet in staat zijn om een stadion regelmatig op zijn minst acceptabel gevuld te krijgen vind ik raar. Dat zou voor mij in ieder geval een reden zijn om niet voor Juventus te kiezen. Maar goed, de kans dat ik ooit voor die keuze kom te staan is niet zo heel erg groot.... 

Nil volentibus arduum
Heb je wel eens gezien hoe weinig volk er bij Juventus komt opdagen? Dat is echt extreem hoor.
Bij een transfer naar een buitenlandse club zou ik het in ieder geval zeker laten meewegen. Een mooie competitie, een club van naam, aansprekende voetbalvisie maar ook een sfeervol stadion.
Bij een transfer naar een buitenlandse club zou ik het in ieder geval zeker laten meewegen. Een mooie competitie, een club van naam, aansprekende voetbalvisie maar ook een sfeervol stadion.
Nil volentibus arduum
Ik denk, weet wel zeker eigenlijk, dat clubs als Milan, Real, Barca en Man U meer supporters hebben dan Juve. Ik kan me niet voorstellen wat je in die club ziet. Heeft echt helemaal niks...Marillion schreef:Als ik KJH was zou ik geen interesse hebben. Rare club dat Juventus. Op papier hebben ze geloof ik zo'n beetje de meeste supporters ter wereld maar het stadion krijgen ze niet vol.
IK GELOOF!!!!!!
Misschien is Juve wel de grootste club in Italie maar ik ben benieuwd naar de cijfers wereldwijd. Barca, Man U, Real hebben zeker weten meer supporters. Ik heb ergens een gevoel dat Milan dat ook heeft...
In een land als Brazilie is Milan al 1 van de grootste clubs, groter als Juve denk ik. Ook in Azie heb ik weinig fans gezien van Juve. Niet dat ik overal ben geweest maar het is gewoon een gevoel gebaseerd op landen waar ik ben geweest of met een beetje logisch denken...
In een land als Brazilie is Milan al 1 van de grootste clubs, groter als Juve denk ik. Ook in Azie heb ik weinig fans gezien van Juve. Niet dat ik overal ben geweest maar het is gewoon een gevoel gebaseerd op landen waar ik ben geweest of met een beetje logisch denken...
IK GELOOF!!!!!!