Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Dat zeg ik. Ik vind alleen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor het feit dat er op dit moment geen uitgebreid naslagwerk ligt met namen die eventueel een versterking zijn, met daarbij al indicaties over of de betreffende speler wil, wat hij ongeveer zou moeten verdienen, of de club eventueel bereid is mee te werken en wat dan ongeveer de transfersom zou zijn. Zo'n naslagwerk opzetten is geen kwestie van een paar weken, dat is een fulltime baan.
I think I lost my fucking headache
- Cluijffert
Ja, jij ook.M schreef:Toch jammer dat Ajax jou niet aangesteld heeft als nieuwe topman.. jij zou het allemaal wel in een maand kunnen fixen zeker?
ik heb gemist dat het heel scouting is ontslagen?
Zo niet, dan:
a) de scouting ze hebben een lijst met spelers die al bekeken had kunnen worden since aanstelling Van Basten
b) de scouting heeft geen spelers en dus moeten direct ontslagen worden
spelers scouten en aantrekken ain't no fucking rocket science, people!
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Cluijffert
true, maar slechter het kan blijkbaar niet.Bertje schreef:In het wilde weg mensen ontslaan heeft weinig zin als je geen alternatieven hebt.
En genoeg clubs waar scouting wel functineerd.
en ik geloof niet dat de scouting van Ajax zo slecht is.
met al respect, maar als amateur als Thomas e.d. heel aardig spelerreports kan maken, dan kan iemand met 15+ ervaring in voetbal dat zeker.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Cluijffert
- Cluijffert
komop, je kan beter dan dat.
als de scouting terecht wordt genegeerd, ze zouden al op straat (moeten staan).
als het niet terecht is, wie is dan de bottleneck?
het ging mis voor Van Geel en onder Van Geel en ook nu gebeurd er weinig.
als de scouting terecht wordt genegeerd, ze zouden al op straat (moeten staan).
als het niet terecht is, wie is dan de bottleneck?
het ging mis voor Van Geel en onder Van Geel en ook nu gebeurd er weinig.
Er zit nogal een grijs gebied tussen topscouts en "slechter kan het toch niet". Zeggen dat je maar beter een zooi mensen kunt ontslaan omdat het toch niet niet slechter kan slaat gewoon nergens op.joey schreef:Mwah, als jij TD bent en je hebt topscouts lopen, dan wil je wel luisteren, hoor.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Cluijffert
Dat jij maakt ervan.Bertje schreef:Er zit nogal een grijs gebied tussen topscouts en "slechter kan het toch niet". Zeggen dat je maar beter een zooi mensen kunt ontslaan omdat het toch niet niet slechter kan slaat gewoon nergens op.joey schreef:Mwah, als jij TD bent en je hebt topscouts lopen, dan wil je wel luisteren, hoor.
Maar dat het kan ook aan mijn spraak liggen.
joey schreef:Al weer twee dagen verder en nog geen nieuws, Neef. We kunnen gaan aftellen. Hopelijk gooit Neef niet de ramen in bij Ajax.Neefkens schreef:Ik reageer al niet eens meer op hem.![]()
Maar voor dat het EK losbarst, wil ik wél een nieuwe speler zien.
Niet op reageren GEEN NIEUWS is bij Ajax en Neef goed nieuws

Kom op, Joey. Jij weet net zo goed als ik dat Ajax dit soort dingen nooit in het weekend bekendmaakt.joey schreef:Al weer twee dagen verder en nog geen nieuws, Neef. We kunnen gaan aftellen. Hopelijk gooit Neef niet de ramen in bij Ajax.Neefkens schreef:Ik reageer al niet eens meer op hem.![]()
Maar voor dat het EK losbarst, wil ik wél een nieuwe speler zien.
Prima, maar inmiddels is het geen weekend meer. Ik wacht met smart op witte rook. 
@Jansma: onderschat niet hoe lastig het is om GOEDE spelers te scouten en binnen te halen. Je moet met zoveel factoren rekening houden. Een club als Ajax kan niet even uitzoeken. Vergeet dat maar.

@Jansma: onderschat niet hoe lastig het is om GOEDE spelers te scouten en binnen te halen. Je moet met zoveel factoren rekening houden. Een club als Ajax kan niet even uitzoeken. Vergeet dat maar.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat bedoel ik. Kijk, Van Geel en de scouts en Danny Blind in het verleden en god weet wie zullen van goede wil geweest zijn, maar op de een of andere manier schoten ze tekort. Ze hadden het netwerk niet of het inzicht of allebei of ze durfden niet eens op goede spelers te hopen. Het is heel moeilijk voor een Nederlandse club om te scoren op de transfermarkt, zelfs als je het netwerk en het inzicht wél hebt.
Het stinkt aan alle kanten!