Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Luuk zal dat niet met je eens zijn. Volgens hem loopt de transferperiode tot en met 31 augustus dus hebben we geen haast.Neefkens schreef:Dan zou ik met reden het transferbeleid kunnen bekritiseren.joey schreef:En anders ga je azijnzeiken, vriend Neef?Neefkens schreef:Ik reageer al niet eens meer op hem.![]()
Maar voor dat het EK losbarst, wil ik wél een nieuwe speler zien.
De beeldvorming van supporters en verkoop van seizoenkaarten aan supporters die alleen komen bij grote kans op succes kunnen me niet zoveel schelen, maar ik denk dat je voor de echt interessante spelers wel degelijk snel moet handelen. Zie Defour vorig jaar. Als Ajax er in mei bij was geweest had ik ze een grote kans gegeven.
Martin van Geel zei ook altijd dat de transferperiode nog lang was. Maar als puntje bij paaltje kwam begon hij wel te zeuren dat andere clubs 'de hakken in het zand zetten'. Begrijp me niet verkeerd, dat laatste is zeker waar, maar ik mis bij Ajax het besef dat in de laatste 1/1,5 maand niets meer te winnen valt, alleen te verliezen.
Het is nu nog de periode dat je hoog in kan zetten. De realistische spelers kunnen altijd nog. Maar nu buitensporige bedragen betalen omdat de supporters graag iemand zien komen, of genoegen nemen met makkelijk haalbare spelers omdat de eerste keuze toch wel heel erg lastig zal worden, is voor mij geen optie. Ik kan nu nog niet bepalen of er slecht gepresteerd wordt door de verantwoordelijken
I think I lost my fucking headache
- Cluijffert
naturlijk, Van Basten en BLind ze zijn untouchables nog de komend seizoen.Duke schreef:Ah, dus het is de schuld van Van Geel en niet van Blind als het niet lukt?
alles het zal de schuld zijn van Van Geel, Koster and Ten Cate... zo het werkt hier altijd.
"ja, dat je kan naturlijk niet in een paar maand fixen"

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Het ging over het voorwerk, het in beeld brengen/hebben van alternatieven en daar al verkennende gesprekken mee gevoerd hebben en een onderzoek mbt de haalbaarheid achter de rug hebben. Inderdaad, dat gaat niet in twee weken.
En dat is niet om van Geel de schuld te geven, de organisatie bij Ajax was de laatste jaren shit. Het betekent niet dat ik van Basten niet verantwoordelijk hou voor de ploeg die er volgend jaar staat. Er is immers nog tijd genoeg om versterkingen aan te trekken
En dat is niet om van Geel de schuld te geven, de organisatie bij Ajax was de laatste jaren shit. Het betekent niet dat ik van Basten niet verantwoordelijk hou voor de ploeg die er volgend jaar staat. Er is immers nog tijd genoeg om versterkingen aan te trekken
I think I lost my fucking headache
Het lijkt me niet meer dan logisch dat Blind en Van Basten verantwoordelijk zijn voor de selectie waar ze het nieuwe seizoen ingaan.LucaS schreef:Het betekent niet dat ik van Basten niet verantwoordelijk hou voor de ploeg die er volgend jaar staat. Er is immers nog tijd genoeg om versterkingen aan te trekken
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali