Groep B
- Jinne
- Site Admin
Ballack, met de 2-1 uit een indirecte vrije trap. Slecht werk van de Servische muur.
Laatst gewijzigd door Jinne op za mei 31, 2008 6:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Als je verliest van Italië moet je winnen van Frankrijk en Roemenië. Simpel.Peter schreef:Bij verlies tegen de Italianen kun je het wel vergeten denk ik. Het zou maar zo kunnen dat de Italianen en Fransen in het laatste potje aan een punt genoeg hebben bijvoorbeeld.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Zurawski, mooie speler vind ik. Over the hill wel, maar die nieuwe rol die Beenhakker hem gegeven heeft achter Smolarek die past hem erg goed. Dat is een gevaarlijk duo.Jinne schreef:Toen speelde hij overigens nog niet bij Larissa, maar een stapje lager bij Celtic.
Sowieso heeft Polen een goede ploeg (hielden Portugal achter zich in de kwalificatie) met een goede instelling en veel dynamiek. Zie ik wel in staat tot een stuntje.
Campingpoule..mwoah. Oostenrijk daar verwacht ik niks van (maar ja, gastland).
Laat dat stuntje dan maar tegen Duitsland plaatsvinden! Niet onmogelijk trouwens, Duitsland is (vooral in Duitsland natuurlijk) op een voetstuk geplaatst. Hoog tijd dat ze daarvan afgedonderd worden, want zo goed is de ploeg i.m.o. niet.Raul Gonzalez Blanco schreef: Zie ik wel in staat tot een stuntje.
En de selectie vind ik ronduit raar samengesteld. Het ontbreekt ze aan balans en het gebrek aan cover in de defensie kon ze nog wel eens gaan opbreken...
Polen heeft helemaal geen goede ploeg, het enige wat ze constant goed doen is de afvallende bal vanaf de tweede lijn hard op goal pegelen.Raul Gonzalez Blanco schreef:Zurawski, mooie speler vind ik. Over the hill wel, maar die nieuwe rol die Beenhakker hem gegeven heeft achter Smolarek die past hem erg goed. Dat is een gevaarlijk duo.Jinne schreef:Toen speelde hij overigens nog niet bij Larissa, maar een stapje lager bij Celtic.
Sowieso heeft Polen een goede ploeg (hielden Portugal achter zich in de kwalificatie) met een goede instelling en veel dynamiek. Zie ik wel in staat tot een stuntje.
Campingpoule..mwoah. Oostenrijk daar verwacht ik niks van (maar ja, gastland).
-
Daar zijn ze dan wel erg bedreven in (wat je ook 'goed' zou kunnen noemen natuurlijk).
Ik zou er met mijn leven op het spel ook niet voor kiezen ze als Europees Kampioen uit te roepen, maar ik zie wel in dat Polen een gevaarlijke ploeg kan zijn. Veel loopvermogen, snelheid op de vleugels, goede counter en, ik omschrijf het wat minder kort door de bocht, veel aansluiting vanuit de tweede lijn.
Polen heeft last van een hoop blessures en ze zullen Sobolewski gaan missen op het middenveld.
Grillig, maar niet slecht.
Ik zou er met mijn leven op het spel ook niet voor kiezen ze als Europees Kampioen uit te roepen, maar ik zie wel in dat Polen een gevaarlijke ploeg kan zijn. Veel loopvermogen, snelheid op de vleugels, goede counter en, ik omschrijf het wat minder kort door de bocht, veel aansluiting vanuit de tweede lijn.
Polen heeft last van een hoop blessures en ze zullen Sobolewski gaan missen op het middenveld.
De Polen hebben wel eens eerder een fantastische kwalificatie gedraaid waarna ze er op het toernooi zelf niets van bakten omdat ze in gedachten al op vakantie waren. Daar hebben de Russen ook geregeld last van trouwens. Benieuwd of ze dit keer wel de beleving kunnen opbrengen.Raul Gonzalez Blanco schreef:Daar zijn ze dan wel erg bedreven in (wat je ook 'goed' zou kunnen noemen natuurlijk).
Gomez, echt een topspits! Alleen jammer dat hij zo vaak geblesseerd is en daardoor nooit in zijn ritme komt.Thomas schreef:Vraag aan de mensen die beide spelers dit seizoen vaak hebben zien spelen: van welke Duitse spits verwachten jullie in de groepsfase meer doelpunten, Mario Gómez of Miroslav Klose?