Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- Cluijffert
- Daily Blind
Grootste probleem ligt op het middenveld. Geen spelers die ballen opeisen en weinig voetballend vermogen. Hierdoor heeft AJAX veel balverlies en worden er alleen maar lange ballen naar voren gespeeld. Terwijl onze voorhoede juist goed functioneerd bij snel combinatie spel, waaruit ze snel vrij voor het doel gezet worden.Marillion schreef:Sulejmani staat niet bovenaan mijn verlanglijstje. Leuk hoor, als hij komt. Maar doe mij eerst maar goede versterkingen in de verdediging en op het middenveld. Daar zijn de problemen vele malen groter als voorin.
Ik las in de Pers dat Kewell ook nog steeds clubloos is.(http://www.depers.nl/sport/207793/Pim-V ... kbaar.html)
Is dat wat of een gevalletje Luque?
Is dat wat of een gevalletje Luque?
Absoluut tegen. Ik wil niet afhankelijk zijn van dit soort mensen die eerst aan zichzelf denken en veel later misschien nog een keer aan de club. Als dat betekent dat je een keer naast een gewilde speler grijpt dan moet het maar.
In het geval Sulejmani kan hij het gebruikelijke bedrag krijgen als zaakwaarnemer. En daar moet het dan gewoon bij blijven.
In het geval Sulejmani kan hij het gebruikelijke bedrag krijgen als zaakwaarnemer. En daar moet het dan gewoon bij blijven.
Nil volentibus arduum
Volgens mij zouden de meeste supporters staan te juichen. Die denken alleen maar: straks krijgen wij spelers als Alex en Gomes.
Ik heb een hekel aan dat soort praktijken, dat heb ik al eerder gezegd. Piet de Kinderlokker mag (nee: moet) van mij ook héél ver bij de Arena uit de buurt blijven.
Ik heb een hekel aan dat soort praktijken, dat heb ik al eerder gezegd. Piet de Kinderlokker mag (nee: moet) van mij ook héél ver bij de Arena uit de buurt blijven.
Het stinkt aan alle kanten!
Oh, dat wist ik niet. Maar goed, we kunnen beter zorgen dat het technisch beleid en de scouting in orde is. Dan hoef je jezelf niet afhankelijk te maken van dit soort profiteurs.Jöhnk schreef:Maar hij is zijn zaakwaarnemer niet. Voor hetzelfde geld doet hij geen reet en wurmt hij zich ertussen.
Nil volentibus arduum