Volkomen mee eens. Een Heitinga - Matthijssen centrum gaat kapot tegen de Italianen. Heb ze gisteren bezig gezien tegen een stelletje slappe Belgen, maar toch, dat kan een ramp worden als het er werkelijk op aan komt.Beloki schreef:Pff, die verdediging is wel écht heel erg slecht zeg. Ik zou toch Bouma erin zetten ipv Mathijssen, die er een handje van heeft om of verkeerd te dekken, of helemaal niet te dekken.
De voorbereiding van Oranje
-
Quod volimus credimus libenter.
En het hele bericht:
NNRyan Babel moet het Europees kampioenschap (EK) voetbal aan zich voorbij laten gaan. De aanvaller van Liverpool scheurde tijdens de training van het Nederlands elftal in Hoenderloo zijn enkelbanden. Dat maakte de KNVB bekend.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
T.Babel scheurt enkelbanden
door onze Telesportredactie
Hoenderloo - Ryan Babel heeft zaterdag op de training van het Nederlands elftal zijn enkelbanden gescheurd. De aanvaller van Liverpool mist hierdoor het EK. Bondscoach Marco van Basten mag een vervanger oproepen. Wie dat wordt, is nog niet bekend.
Babel was bezig aan een sterk seizoen in dienst van Liverpool en werd uitgeroepen tot Talent van het Seizoen. De oud-Ajacied heeft 25 interlands achter zijn naam staan. Daarin scoorde hij vijf keer.
Roept u maar!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Vervelend nieuws voor zo'n jongen. Dit soort toernooien zou normaal gesproken toch een hoogtepunt in je loopbaan moeten zijn.
Voor Oranje is het ook geen goed nieuws want Babel is echt zo'n joker die uit het niets een doelpunt kan maken. Ik heb eerlijk gezegd zo even geen naam in mijn hoofd die hetzelfde zou kunnen brengen.
Voor Oranje is het ook geen goed nieuws want Babel is echt zo'n joker die uit het niets een doelpunt kan maken. Ik heb eerlijk gezegd zo even geen naam in mijn hoofd die hetzelfde zou kunnen brengen.
Nil volentibus arduum
Volgens de Telegraaf komt de vervanger uit de oorspronkelijke groep van 29. De enige aanvaller die daarvan is afgevallen is Koevermans. Maar die zie ik hem er niet bijhalen want met Vennegoor heb je al zo'n speler. Dan zal het wellicht een speler voor een andere positie worden.
Nil volentibus arduum
- Monkey Tonk
Boulahrouz vervanger Babel
**Bondscoach Marco van Basten heeft
Khalid Boulahrouz alsnog opgeroepen
voor het EK.De verdediger van Sevilla
is de vervanger van Ryan Babel,die het
toernooi in Oostenrijk en Zwitserland
moet missen vanwege een enkelblessure.
De aanvaller van Liverpool scheurde
tijdens de training in Hoenderloo zijn
enkelbanden.Hij is zo'n vijf tot zeven
weken uit de roulatie.Boulahrouz zat in
eerste instantie bij de selectie,maar
viel afgelopen dinsdag als laatste af.
Tim de Cler trainde weer gewoon mee.De
verdediger viel vrijdag uit met een
knieblessure.Nederland speelt zondag
tegen Wales zijn laatste oefenduel.
Teletekst
**Bondscoach Marco van Basten heeft
Khalid Boulahrouz alsnog opgeroepen
voor het EK.De verdediger van Sevilla
is de vervanger van Ryan Babel,die het
toernooi in Oostenrijk en Zwitserland
moet missen vanwege een enkelblessure.
De aanvaller van Liverpool scheurde
tijdens de training in Hoenderloo zijn
enkelbanden.Hij is zo'n vijf tot zeven
weken uit de roulatie.Boulahrouz zat in
eerste instantie bij de selectie,maar
viel afgelopen dinsdag als laatste af.
Tim de Cler trainde weer gewoon mee.De
verdediger viel vrijdag uit met een
knieblessure.Nederland speelt zondag
tegen Wales zijn laatste oefenduel.
Teletekst
Dat is appels en peren vergelijken. Kuijt zowel als Vennegoor vervullen een totaal andere functie also Babel. Beste vervanger voor Robben in de selectie lijkt me van Persie.Thomas schreef:De minste van de aanvallers? Dat is Kuijt of Vennegoor of Hesselink.
Babel is het enige alternatief binnen de selectie voor Robben.