En ik ben al bezig met inburgeren in het noorden, dus ik kan je prima gebruiken!

Haha.Grunn schreef:Dankje. Ik zal zeker nog wel wat rond blijven hangen wanneer er ajax-groningen gerelateerde discussies zijn. Dus zo af en toe kan je wel een post van mij verwachten! Voornamelijk in de komende transferperiode ben ik bang
http://www.fcgforum.nl schreef: In de Groninger Gezinsbode valt te lezen dat de eerste optie op Cahais niet gelicht gaat worden, er zijn nog teveel twijfels over zijn capaciteiten. Zoals bekend heeft Groningen ook nog een 2e en een 3e optie maar die 1,5 miljoen besteden ze nu liever aan andere spelers. Aan Jong FCG worden die 2 A1 ajacieden toegevoegd, Olijve en Lachman.
Maurice schreef:Ik dacht het is misschien wel even leuk te vermelden dat vanaf vandaag tm dinsdag de FC Groningen selectie in ons hotel arriveerd! Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zag ik Nijland (manager, niet speler) al lopen en volgens de front desk zitten er al zo´n stuk of 4/5 selectie spelers sinds een uurtje in het hotel. Morgen en Dinsdag arriveert de rest van de selectie.
Ik zou ik niet zijn als ik gewoon lekker mn Ajax t-shirt vol trots draag in het hotel!
Overigens zit ook het antilliaane elftal hier!
Ik dacht, onder het genot van meerdere Amstel Brights vandaag (verdriet wegdrinken) het even te melden!
Groeten uit Curacao
www.vi.nlFernandéz en Granqvist bijna van FC Groningen
27/05/2008 13:05
EXCLUSIEF - FC Groningen staat op het punt zich te versterken met Sebastián Fernández (23) en Andreas Granqvist (23). De Trots van het Noorden is met beide spelers in de afrondende fase en hoopt ze deze week nog te kunnen presenteren.
Fernández is een Uruguyaanse aanvaller, die op dit moment nog onder contract staat bij Sporting Club Defensor. Afgelopen zondag won hij met de nationale ploeg met 3-2 van Turkije, waarin hij de assist gaf bij het winnende doelpunt van Luis Suárez.
Maandag zijn in Duitsland onderhandelingen gevoerd over zijn overgang. De kleine, maar creatieve aanvaller moet komend seizoen samen met Marcus Berg het spitsenkoppel van de Groningers gaan vormen.
Granqvist is Zweeds international en staat onder contract bij het Engelse Wigan Athletic. Het afgelopen seizoen kwam hij op huurbasis uit voor Helsingborgs IF. Afgelopen zondag gaf technisch manager Henk Veldmate al aan dat FC Groningen serieuze interesse heeft in de verdediger, maar nu lijkt het ook daadwerkelijk tot een overeenkomst te zijn gekomen. Met Granqvist hebben de Groningers een vervanger gevonden voor de naar Anderlecht vertrokken Arnold Kruiswijk.
www.bndestem.nlFernandez niet door keuring FC Groningen
GRONINGEN (ANP) - FC Groningen heeft de presentatie van Sebastian Fernandez vrijdag op het laatste moment moeten afzeggen. De 23-jarige Uruguayaanse spits kwam op basis van een uitgevoerde MRI-scan niet door de medische keuring van de eredivisionist.
Groningen kwam donderdag al een vijfjarig contract met Fernandez overeen. De noorderlingen zouden Defensor, de huidige club van Fernandez, ruim 1,5 miljoen euro betalen. ,,Wij hebben van clubarts Gekie Meins te horen gekregen dat er sprake is van een verhoogd risico'', aldus directeur Hans Nijland van FC Groningen. ,,Daarom hebben we helaas moeten besluiten Fernandez niet te contracteren. Dit is slecht nieuws, met name ook voor de speler in kwestie.''
FORZANEC.NLWisgerhof: "Groningen heeft zich gemeld"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 21:35 | Laatst bewerkt: Gisteren 21:31 | 6 reacties
FC Groningen hoopt NEC-aanvoerder Peter Wisgerhof komend seizoen aan de selectie toe te voegen.
Groningen heeft zich gemeld bij de zaakwaarnemer van de verdediger. Die heeft ze weer doorverwezen naar NEC. ''Groningen heeft ambities'', zegt Wisgerhof, wiens contract loopt tot medio 2009. ''Ik heb met NEC gesproken over verlenging. Ik wil wel, maar dan ook lang, dus nog drie jaar. NEC wilde op dat moment maar twee jaar.''
Daarna werd het stil. Hij houdt alle opties open. ''Ik heb altijd gezegd dat ik alleen weg ga als er een topclub komt. Maar NEC moet ook willen.''