Italië
Moderator: mods
-
Hij heeft in elk geval meer indruk op mij gemaakt dan ik verwacht had, ook al was ik wel overtuigd van zijn talent. Zijn ontwikkeling gaat werkelijk pijlsnel en hij doet elke wedstrijd wel iets dat ik met verbazing aanzie.
Ik vind het een enorm talent, met grote intrinsieke kwaliteiten en een goede wedstrijdmentaliteit. Ik vind het lastig in te schatten waar zijn echte top ligt, omdat hij zich nog echt in alle opzichten aan het ontwikkelen is, maar het zou me erg verbazen wanneer hij na komend seizoen nog bij Ajax speelt. Met zijn aanpassingsvermogen kan hij volgens mij ook overal naartoe, die redt zich overal.
Een van de beste aankopen van Ajax van de laatste jaren.
Ik vind het een enorm talent, met grote intrinsieke kwaliteiten en een goede wedstrijdmentaliteit. Ik vind het lastig in te schatten waar zijn echte top ligt, omdat hij zich nog echt in alle opzichten aan het ontwikkelen is, maar het zou me erg verbazen wanneer hij na komend seizoen nog bij Ajax speelt. Met zijn aanpassingsvermogen kan hij volgens mij ook overal naartoe, die redt zich overal.
Een van de beste aankopen van Ajax van de laatste jaren.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het begint allemaal op gang te komen:
Amauri is naar Juventus
Cassano gekocht door Sampdoria en nu net:
Amauri is naar Juventus
Cassano gekocht door Sampdoria en nu net:
Liverani is over zijn hoogtepunt heen en kan prima vervangen worden ook.Liverani keert terug op oude Siciliaanse nest
Geschreven op vrijdag, 30 mei om 18:40
Na veertien jaar keert Fabio Liverani weer terug naar zijn roots. De 32-jarige middenvelder tekende vrijdag een driejarig contract bij Palermo, nadat onderhandelingen met Fiorentina over zijn aflopende verbintenis op niets uitliepen. "Ik keer na veertien jaar terug naar Palermo en dat maakt me erg blij", vertelt Liverani op de website van de Rosaneri. "Voorzitter Maurizio Zamparini heeft me over de streep getrokken. Hij heeft me overtuigd dit project aan te gaan. Op basis van mijn gevoel en passie was ik daar al bijna zeker van."
Na vijf seizoenen Lazio tekende de drievoudig international in de zomer van 2006 een tweejarig contract in Florence. Fiorentina heeft met plaatsing voor de voorronde van de Champions League een bijzonder succesvol seizoen achter de rug, maar bij de onderhandelingen lagen beide partijen te ver uit elkaar.
www.voetbalzone.nl
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Even ter info:
Nocerino dus in de ruil betrokken. Ik vind het maar gek dat ze die naar Palermo laten vertrekken, want die jongen heeft potentie. Prima aankoop, maar dat maakt de komst van Liverani gelijk wat onzinnig.Juventus heeft Amauri binnen voor bijna 23 miljoen
30/05/2008 15:33
Amauri is nu echt van Juventus. De Braziliaanse spits zette vrijdagochtend zijn handtekening onder een contract met de Bianconeri, die hem vanmiddag om half vier presenteerden.
Bij Juventus tekende Amauri voor vier seizoenen. De Turijnse club betaalt Palermo 22,8 miljoen euro. Maar op hun beurt maken de Rosaneri 7,5 miljoen euro over aan Juve voor middenvelder Antonio Nocerino.
Amauri maakte de afgelopen competitie vijftien doelpunten in 34 duels. De 27-jarige Braziliaan verblijft al sinds 2000 in Italië, waar hij ook nog voor Napoli, Messina en Chievo speelde.
De 23-jarige Nocerino kwam dit seizoen 32 wedstrijden in actie voor Juventus. De enkelvoudig international begon 23 keer in de basis.
www.vi.nl