Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Precieus. Jonathan Maidana zou iemand zijn die de boel achterin van extra fysiek en lengte zou voorzien. Ik vind eerlijk gezegd de prijs/kwaliteitsverhouding nogal vrij goed. Had hem duurder verwacht en daarom had ik Marcos Caceres hoger staan, die was waarschijnlijk ook zo duur geweest. Maar dat is een pure mandekker.Peter schreef:Prima toch. Ik hoef geen voetballende verdediger. Ik wil iemand die de boel daar achterin organiseert om zo de nul eens te houden. Voor het voetballende aspect kun je Lindgren of vdWiel er naast zetten.
Boulahrouz is goed in het anticiperen van de bal, kort dekken en iemand uit te schakelen als het moet, dat is ook zijn kracht. Douglas heeft zich stormachtig ontwikkeld. Hij is sowieso atletischer t.o.v Maidana en daarom wat soepelder in het draaien. Ik zou het niet weten, ik vind ze eerlijk gezegd wel wat op elkaar lijken.De Dominee schreef:Een betere keus dan Douglas en/of Boulahrouz naar jouw idee D_Skilled?
Inderdaad.Peter schreef:Prima toch. Ik hoef geen voetballende verdediger. Ik wil iemand die de boel daar achterin organiseert om zo de nul eens te houden. Voor het voetballende aspect kun je Lindgren of vdWiel er naast zetten.
Van Basten denkt er ongetwijfeld ook zo over. Zie zijn voorkeur voor Boulahrouz en Mathijsen, twee spelers die bepaald geen koningen zijn aan de bal. Van Basten heeft niet voor niets jaren en jaren in Italië gezeten.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Net als Banega heeft ook Maidana een webcam, zie:
http://freeonlinefun.blogspot.com/2007/ ... anega.html
http://freeonlinefun.blogspot.com/2007/ ... anega.html
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Douglas heeft nog een contract voor twee seizoen met een optie voor nog twee seizoen. FC Twente kan gemakkelijk vijf miljoen vragen voor Douglas. Als je ziet dat Schalke 04 zoveel geld heeft betaald voor Engelaar.
Laatst gewijzigd door D_skilled op do mei 29, 2008 10:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niet meer waar ik het nou precies vandaan heb, maar volgens mij zat de prijs van Douglas zo rond de 3 miljoen.
Maidana vind ik niet slecht, maar ook niet geweldig. Ik zie in ieder geval betere opties. Sowieso hoef je aan de bal niet veel van hem te verwachten. Hij heeft wel behoorlijk veel duelkracht en in het fysieke zit het sowieso vrij goed bij hem. Positioneel ook prima. Kopsterk. Hij heeft trouwens een hele periode gehad dat hij ontzettend makkelijk en snel naar de grond ging om de bal af te pakken. Bloedlink, was dat.
Maidana vind ik niet slecht, maar ook niet geweldig. Ik zie in ieder geval betere opties. Sowieso hoef je aan de bal niet veel van hem te verwachten. Hij heeft wel behoorlijk veel duelkracht en in het fysieke zit het sowieso vrij goed bij hem. Positioneel ook prima. Kopsterk. Hij heeft trouwens een hele periode gehad dat hij ontzettend makkelijk en snel naar de grond ging om de bal af te pakken. Bloedlink, was dat.
Een echte verdediger dus. Mooi. En dit
bevalt me ook. Hij kent zijn eigen zwaktes. Het is blijkbaar geen type Vermaelen die tegen beter weten in de ballen naar voren blijft roeien.D_skilled schreef: Het is me overigens wel opgevallen dat ie de bal bijna altijd inlevert bij een verdediger of middenvelder met meer voetballend vermogen en (defensief)inzicht. Speelt dus dienend.