Je begint pas?Peter schreef:Ik begin sterk te twijfelen aan de capaciteiten van Ajax om zaken te doen.
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Foute woordkeuze. Ik ben al jaren sceptisch en wat dat betreft een doemdenker. Ik geloof helemaal niet in het feit dat we nu met MvB opeens de messiah hebben binnengehaald op het gebied van spelers aantrekken.Mr. Ajax schreef:Je begint pas?Peter schreef:Ik begin sterk te twijfelen aan de capaciteiten van Ajax om zaken te doen.
Die Cvitanich is al wel binnen. Maar het is inderdaad nog erg mager, dat klopt.Bertje schreef:Marillion, natuurlijk kan het op een enkel positie wat langer duren, maar vooralsnog hebben we NIETS. Redelijk zorgwekkend.
Het vervelende is bij dit soort zaken altijd dat je gewoon niet weet wat er gebeurd. Zijn we weer bezig om overal naast te grijpen of zijn er een paar transfers al zo goed als rond en is het wachten op formaliteiten? Dat maakt het zo moeilijk om hier over te oordelen. Het recente verleden maakt mij sceptisch maar het blijft giswerk.
Nil volentibus arduum
We zouden een week geleden de selectie rond hebben. Zorgwekkend zat, lijkt mij. En hier komt dus geen giswerk aan te pas.Marillion schreef:Het vervelende is bij dit soort zaken altijd dat je gewoon niet weet wat er gebeurd. Zijn we weer bezig om overal naast te grijpen of zijn er een paar transfers al zo goed als rond en is het wachten op formaliteiten? Dat maakt het zo moeilijk om hier over te oordelen. Het recente verleden maakt mij sceptisch maar het blijft giswerk.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Hij zou niet de eerste zijn die denkt dat je op basis van een bekende naam wel even zaken kunt doen met goede voetballers.joey schreef:Zou me niets verbazen als Van Basten bezig is het wiel uit te vinden. Hij wil toppers halen, maar moet nog ontdekken dat je die niet of nauwelijks naar Ajax krijgt, tenzij via een of ander netwerk.
Dat de selectie vorige week al rond had moeten zijn vind ik absolute flauwekul. Ik weet niet wie dat geroepen heeft maar dat is natuurlijk volstrekt niet realistisch.
Nil volentibus arduum
Maar als die complicaties er zijn gekomen doordat Ajax de CL niet heeft gehaald heeft dat dus te maken met het wanbeleid van vorige zomer. Daar kan blijkbaar geen voorbereiding tegenop.Bertje schreef:Mwah, sinds de zomer van vorig jaar is er toch de nodige tijd geweest om voorbereidingen te treffen.Thomas schreef:Dat denk ik ook. Het bestaat namelijk niet dat Ajax niet bezig is. Ergo, de complicaties van nu hebben meer te maken met het (wan)beleid van vorige zomer dan met het (wan)beleid van deze zomer.
Ajax mag best wat alternatieven hebben die ook haalbaar zijn als je geen CL speelt, hoor. Je weet nu eenmaal dat die mogelijkheid bestaat.Thomas schreef:Maar als die complicaties er zijn gekomen doordat Ajax de CL niet heeft gehaald heeft dat dus te maken met het wanbeleid van vorige zomer. Daar kan blijkbaar geen voorbereiding tegenop.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Kan mij het nou schelen of je het wel of niet een grote aankoop noemt. Punt is dat er alternatieven moeten zijn. De huidige gang van zaken duidt daar niet bepaald op.Thomas schreef:Alle echt grote aankopen uit het buitenland willen in principe CL spelen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat natuurlijk ook kan is dat de eerste keuze voor een aantal posities stroef lopen. Ik vind ook niet dat Ajax dan onmiddellijk op zou moeten geven. Er worden momenteel over de hele linie niet heel veel zaken gedaan, veel spelers en clubs wachten op het EKBertje schreef:Kan mij het nou schelen of je het wel of niet een grote aankoop noemt. Punt is dat er alternatieven moeten zijn. De huidige gang van zaken duidt daar niet bepaald op.Thomas schreef:Alle echt grote aankopen uit het buitenland willen in principe CL spelen.
I think I lost my fucking headache
- Cluijffert
Van Basten in September... "dit is nog niet mijn selection"joey schreef:Harm schreef:Ik bedoel dus dat er niemand meer komt.
Dat hoeven ze toch niet bekend te maken?
![]()
Laten we hopen dat je ongelijk krijgt. Je weet het nooit.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.